Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dit gaat volgens mij over dat hondje dat laatst gedumpt is in een sporttas in het water,
maar ziek is het wel
ik snap de woede en de onmacht, van daar de gratis sporttas en de keien , maar toch
S@ndr@ schreef:dit gaat volgens mij over dat hondje dat laatst gedumpt is in een sporttas in het water,
maar ziek is het wel
ik snap de woede en de onmacht, van daar de gratis sporttas en de keien , maar toch
Dan is het een wanhoopsadvertentie van iemand?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Of het is iemand die de "eigenaar van het telefoonnummer" een hak wil zetten.... en die gaat nu een regen aan boze telefoontjes krijgen waar hij/zij niets aan kan doen en wellicht niets mee te maken heeft / wil hebben!
Suzanne123 schreef:Of het is iemand die de "eigenaar van het telefoonnummer" een hak wil zetten.... en die gaat nu een regen aan boze telefoontjes krijgen waar hij/zij niets aan kan doen en wellicht niets mee te maken heeft / wil hebben!
Geloven dat het "echt" is... dat doe ik niet....
Suzanne
Zou best eens kunnen. Ik ga de advertentie ook even melden.
Dit gaat over het hondje in Friesland wat verdronken is. Ze hebben gisteren de vrouw die het gedaan heeft gepakt, en ze komt uit sexbierum. Ze had haar hond in een sporttas met stenen in het water gegooid. De teef was toen drachtig. Ik neem aan dat buurtbewoners of kenissen zo willen laten weten wie de dader is. Afke Bos dus. Hier is de link:
Binkie2 schreef:Dit gaat over het hondje in Friesland wat verdronken is. Ze hebben gisteren de vrouw die het gedaan heeft gepakt, en ze komt uit sexbierum. Ze had haar hond in een sporttas met stenen in het water gegooid. De teef was toen drachtig. Ik neem aan dat buurtbewoners of kenissen zo willen laten weten wie de dader is. Afke Bos dus. Hier is de link:
Binkie2 schreef:Dit gaat over het hondje in Friesland wat verdronken is. Ze hebben gisteren de vrouw die het gedaan heeft gepakt, en ze komt uit sexbierum. Ze had haar hond in een sporttas met stenen in het water gegooid. De teef was toen drachtig. Ik neem aan dat buurtbewoners of kenissen zo willen laten weten wie de dader is. Afke Bos dus. Hier is de link:
Begrijpelijk, maar zeker niet goed te praten zo'n aktie als deze dan..
Al ben ik blij dat ze de dader gepakt hebben .. die mogen ze natuurlijk wel "een beetje strafregels geven"...
Suzanne
Ik kan me zo'n actie om eerlijk te zijn wel voorstellen... Ik ben daar erg radicaal in en mijn gevoel zegt dan eigenlijk dat die vrouw hetzelfde verdient. Overigens zou ik zelf nooit zo'n actie ondernemen, maar ik kan er wel inkomen en heb wat dat betreft ook absoluut geen medelijden met deze vrouw of beter gezegd dit monster :M: