Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verrassende actie...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Verrassende actie...

Ongelezen bericht door Machie »

Goh.. Die Luca!

Vanmorgen vroeg ging ik werken. Rond 9 uur zou de schoonmaakster komen. Ik ben bij mijn ouders en pas op hun 2 honden. Luca is ook mee. Ik moest al wat eerder weg maar de schoonmaakster heeft een sleutel dus niks aan de hand. Dacht ik :roll:

Om half 12 belt mijn moeder me vanaf hun vakantie adres. De schoonmaakster had haar gebeld want ze had niet kunnen schoonmaken. Luca liet haat het huis niet in :N: Al grommend en met opgetrokken lip stond hij bij de deur toen ze die open deed. De 2 honden van mn ouders deden niks..

Geen tel heb ik er bij nagedacht dat Luca misschien wel eens waaks zou kunnen zijn en iemand niet het huis binnen zou laten als het baasje er niet is. Nooit had ik dit verwacht. Mijn mietjeshond die met een BOE! al schrikt...En het gekke, dit is niet eens zijn huis!

Hebben jullie honden wel eens van zulke actie's? Dat ze totaal anders reageren dan je eigenlijk dacht dat ze zouden reageren?
miekmiek

Re: Verrassende actie...

Ongelezen bericht door miekmiek »

nog nooit op die manier, verstandige schoonmaakster overigens. ik was laatst wel verbaasd dat Miah zich heel voorzichtig liet aaien door het buurmeisje terwijl ze normaal heel enthousiast en springerig is.
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Jaja.. gewoon een valse hond is het :pffff:

:engel: Het schatje.. dan sta je toch wel even te kijken ja.. :mrgreen:
(Overigens denk ik dat Senna bij de een ander zal reageren dan bij de ander als het een vreemde is die zonder een van ons binnen komt. Ooit was hier een bouwvakker (terwijl er meerdere bouwvakkers toen hier rondliepen, maar bij 1 had ze het) waar ze tegen gromde, terwijl ze normaal ALTIJD helemaal door het dolle is als er visite is.. Dus dat vond ik ook wel gek)
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ja, van de week nog. Toen Miep zo ging liggen voor hussel Miep van een jaar oud. Eigenlijk moet die helemaal geen andere honden buiten Saar om (hè Luca :mrgreen: )

Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Niet echt, Beuk en Joe zijn allebei erg waaks, wel is het grappig om te zien hoe Beuk elke keer boos blaffend op de buurvrouw afrent, en dat op het laatste moment ombuigt in een blije begroeting. Een buitenstaander had in zijn broek gescheten :tongue:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

vorige week gingen we langs mijn ouders en daar was ook een tante van mij (scheits benauwd voor honden) Elmo kwam al blaffen binnen gerend :N: Tante was heeeeeeel snel weg.
Afbeelding
Dusty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dusty »

nou nou die Luca :smile:

geen idee hoe ze hier op zo iets zouden reageren.
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Komt een kennis die we lange tijd niet gezien hebben op visite. Wij hem waarschuwen dat Sarah niet zo van onbekenden (mannen) houdt en dat ie haar moet negeren.
De beste man zit nog niet op de bank of hij krijgt een zoenbeurt die wij niet eens krijgen als wij terug komen van weggeweest. :19: :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”