Of kan dit iets anders zijn? Gewoon maar ontsmetten?
(gore foto, maar klein excuus dat ze gisteren in een moddervijver heeft gelegen)

Moderator: moderatorteam

Nee, er komt geen troep uit en het voelt ook niet verdikt aan ofzoMoniqueDM schreef:Wel even in de gaten houden of het geen fisteltje is Marion, want daar vind ik het een beetje op lijken.
Komt er ook troep uit?

Bij teken waar Saar zelf bij kan probeert ze die zelf te killen (als ik het niet in de gaten heb, want ik zie aan haar kop en bek (en natte plek) dat en waar er een teek zit. Misschien heb ik dat hierbij niet gezien, omdat het natuurlijk lijkt of ze zichzelf aan het schoonmaken is. En ik weet dus wel dat ze daar gisteren ofzo enorm heeft lopen prutsen.ranetje schreef:Lijkt heel erg op een gaatje dat Ita in haar bovenlip heeft.
Dat was van een teek, die ik heb weggehaald met de tekentang.
Waarom het zo'n gat werd is me niet helemaal duidelijk.![]()
Ik vond het van Ita ook zo'n raar gaatje.Marion. schreef:Bij teken waar Saar zelf bij kan probeert ze die zelf te killen (als ik het niet in de gaten heb, want ik zie aan haar kop en bek (en natte plek) dat en waar er een teek zit. Misschien heb ik dat hierbij niet gezien, omdat het natuurlijk lijkt of ze zichzelf aan het schoonmaken is. En ik weet dus wel dat ze daar gisteren ofzo enorm heeft lopen prutsen.ranetje schreef:Lijkt heel erg op een gaatje dat Ita in haar bovenlip heeft.
Dat was van een teek, die ik heb weggehaald met de tekentang.
Waarom het zo'n gat werd is me niet helemaal duidelijk.![]()
Ik ontsmet het zo nu en dan wel even en hou het inderdaad in de gaten. Haar het zwemmen onthouden ga ik niet doen met deze temperaturen. Maar goed, het is ook geen diep gat en geen verdikking. En na het zwemmen kan ik gewoon weer even ontsmetten natuurlijk![]()
Wondjes genezen bij haar ook snel, dus ik maak me ook geen zorgen hoor. Vond het alleen ineens zo'n raar gaatje
Maar Saar heeft op die plek nooit een knoeperd van een teek. Dan heeft ze die óf zelf al kapotgebeten toen hij er net in zat (en kan ik er later een verdroogde teek uitdraaien), óf ze wijst hem mij aan (ook als hij er nog maar net in zit).Hilde schreef:Beau had ook een knoeperd van een teek en die had precies zo'n gaatje.
Een gaatje bij d'r gaatje dusMarion. schreef: Vond het alleen ineens zo'n raar gaatje

Pieter zou vandaag naar moeders in Haarlem gaan, maar heeft dat afgezegd. Ik ga er ook beslist niet 2 uur voor rijden.Sprokkeltje schreef:Laten zwemmen in zee-water. Zoutwater is goed voor wondjes, dat ontsmet en bevordert de genezing..Al moet je natuurlijk wel even zeker weten dat het geen fistel is, want dat lijkt me dan weer niet fijn als daar zout water in komt..