Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grrr...wat was ik kwaad....
Moderator: moderatorteam
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Grrr...wat was ik kwaad....
Van de week was ik met de hondjes in de wijk aan het wandelen. Netjes aan de riem en op een smal wandelpaadje. Komt er een vent aangefietst met een loslopende bokser (had niet eens een halsband om) en die dook meteen op Milo. Milo op de grond, piepen en plukken haar vlogen door de lucht. Ik schrok me rot en heb de hond weggeschreeuwd, wat gelukkig lukte. Het enige wat die knakker zei was dat IK een beetje rustig moest doen. Dat had hij nou niet moeten zeggen, ik wist niet dat ik zo uit m'n dak kon gaan. Die man fietste gewoon door en liet die bokser bij mij rondhangen. Ik kon hem gelukkig wegjagen, die man was al helemaal uit het zicht. Ik stond nog een tijd lang te trillen op m'n benen. Jullie hebben er verder niks aan, maar moest het even kwijt.
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Grrr...wat was ik kwaad....
Wat een stomme vent. En dan nog zeggen dat jij rustig moet doen. Wat een aso.
Als ik naar het werk rijd is er ook een man op de fiets met een rotweiler die losloopt. Dat beest rent naar alle fietsers en wandelaars toe. Ik vind het echt belachelijk. Er zijn genoeg mensen die gewoon bang zijn als er ineens een hond op ze af komt gestomd. Gewoon stoer doenerij
Als ik naar het werk rijd is er ook een man op de fiets met een rotweiler die losloopt. Dat beest rent naar alle fietsers en wandelaars toe. Ik vind het echt belachelijk. Er zijn genoeg mensen die gewoon bang zijn als er ineens een hond op ze af komt gestomd. Gewoon stoer doenerij
-
Kimsjen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Wat een rare vent. Zou hij eens bij ons moeten proberen, dan was ik ook uit mijn slof geschoten zeg. Zo'n mensen noemen ze asociaal!
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dit soort mensen worden vaker besproken hier op het forum. En ik altijd maar denken dat het een uitzondering is dat er zulke mensen rondlopen...niet dus.
Wij maken het hier ook vaak mee dat andere loslopende honden door de wijk Taiga willen begroeten. Maar Taiga is een oude muts aan het worden en duldt geen andere honden dan alleen Bram, dus elke keer is het weer schreeuwen (want de baasjes zijn al kilometers verder) of ze hun hond kunnen roepen of aanlijnen. Taiga gaat uit haar dak en ik heb het gedaan. Ik de schreeuwende aso met de gevaarlijke hond

Wij maken het hier ook vaak mee dat andere loslopende honden door de wijk Taiga willen begroeten. Maar Taiga is een oude muts aan het worden en duldt geen andere honden dan alleen Bram, dus elke keer is het weer schreeuwen (want de baasjes zijn al kilometers verder) of ze hun hond kunnen roepen of aanlijnen. Taiga gaat uit haar dak en ik heb het gedaan. Ik de schreeuwende aso met de gevaarlijke hond
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
Kimsjen
- Zeer actief
Wij hadden laatst ook een dergelijke situatie met grote losse honden, ze kwamen op mijn Chihuahua afgestormd en de baas was nergens te bekennen. Ik kreeg het toch even benauwd. Gelukkig heb ik ze weg kunnen jagen (met veel pijn en moeite).

Laatst gewijzigd door Kimsjen op 24 jun 2010 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- senna03
- Zeer actief
Ik had eigenlijk liever die vent een rotschop gegevenNanna schreef:De volgende keer die hond een rotschop geven, zonder verder veel te zeggen.
Moet je kijken hoe goed die kerel hem dan bij zich houden kan.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
ik snap echt niet hoe onverantwoordelijk met hun dieren om kunnen gaan. klein moeite toch om ff die hond aan te lijnen 

- senna03
- Zeer actief
Nou inderdaad, die man was dus al zo'n stuk doorgefietst dat die hond een drukke weg moest oversteken......Dusty schreef:ik snap echt niet hoe onverantwoordelijk met hun dieren om kunnen gaan. klein moeite toch om ff die hond aan te lijnen
-
wita-lap
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
- Contacteer:
Ik denk dat ie zich eigenlijk best wel schaamde, en zich geen houding wist te geven, hij zal wel gedacht hebben snel door fietsen, hond komt vanzelf wel een keer, de sukkel 
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Nou idd die man zou ik ook graag een rotschop geven wat een aso. BRRRR

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Ik kom het wel eens andersom tegen: honden die achter Nando aangaan als we fietsen.
Hoe dan ook, vervelende situatie. Is Milo er oké vanaf gekomen?
p:s: hond in je avatar kijkt op een oppashondje van me. Wat is het voor ras/mix?
p:s: hond in je avatar kijkt op een oppashondje van me. Wat is het voor ras/mix?
- senna03
- Zeer actief
Danoontje powerrr schreef:Ik kom het wel eens andersom tegen: honden die achter Nando aangaan als we fietsen.
Ja gelukkig is Milo er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Dat hondje in m'n avatar is Milo. Zijn moeder was een soort boerenfox en zijn vader een kruising tussen een jack russell en een SBT.
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Gelukkig! Grappig, bij het oppashondje wordt ook aan boerenfox x jack russell gedacht.senna03 schreef: Ja gelukkig is Milo er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Dat hondje in m'n avatar is Milo. Zijn moeder was een soort boerenfox en zijn vader een kruising tussen een jack russell en een SBT.
Ik ben alleen niet zo thuis in afkortingen. Is een sbt een staffordshire bull terrier?
- senna03
- Zeer actief
Ja klopt! Ik moet ook nog steeds wennen aan al die afkortingen van rassen hier, maar deze had ik toevallig onthouden.Danoontje powerrr schreef:Gelukkig! Grappig, bij het oppashondje wordt ook aan boerenfox x jack russell gedacht.senna03 schreef: Ja gelukkig is Milo er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Dat hondje in m'n avatar is Milo. Zijn moeder was een soort boerenfox en zijn vader een kruising tussen een jack russell en een SBT.
Ik ben alleen niet zo thuis in afkortingen. Is een sbt een staffordshire bull terrier?
- Sprokkeltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..
Zo, die vent zou je he..
Als ze zo lomp zijn, als ze weten dat hun hond andere hondjes pakt, die nog los laten lopen, ik snap het niet!
Ik heb mopsjes, die zijn wel niet superklein (nou ja heb ook een pup) maar als daar een grote hond op zou springen zou ik die hond geloof ik wat aan doen, en daarna de baas!!!
Kom niet aan mijn mopsjes!!!
Cody de beagle is een hond die poedels pakt
Alleen zwarte kleine poedels. Als ik die zie lijn ik meneer ook meteen aan. Als je dat weet dan zorg je toch dat je je hond bij je hebt!!
Als ze zo lomp zijn, als ze weten dat hun hond andere hondjes pakt, die nog los laten lopen, ik snap het niet!
Ik heb mopsjes, die zijn wel niet superklein (nou ja heb ook een pup) maar als daar een grote hond op zou springen zou ik die hond geloof ik wat aan doen, en daarna de baas!!!
Kom niet aan mijn mopsjes!!!
Cody de beagle is een hond die poedels pakt
-
Kimsjen
- Zeer actief
Helemaal mee eens!!!Sprokkeltje schreef:Ik heb mopsjes, die zijn wel niet superklein (nou ja heb ook een pup) maar als daar een grote hond op zou springen zou ik die hond geloof ik wat aan doen, en daarna de baas!!!