Prachtig hoor en ik geniet er ook onwijs van als ik dat zie. Het gehups, de oortjes van de hazen net boven het lange gras , het harde rennen van ze, de hertjes( die in een bosje lopen waar ik ze nooit verwacht had
Langs het kanaal wandelen de hazen gezellig op het pad en bij het zien van je schieten ze weg maar hier in het park lijken de konijnen zowat wel tam en blijven ze gewoon op hun dikke krent zitten en zeggen nog net geen goedemorgen.
Maxi geniet er ook (een beetje te veel ) van . Gelukkig was ik het elke keer nog voor in de situaties met de hazen en hertjes en zag ik het eerder als hij en kon ik hem vlot aanlijnen. Daarna zag ie ze natuurlijk wel en dan is het loeren,loeren,loeren. Gefixeerd om zich heen kijken en echt hoor..wanneer in de verte dan een haas gaat ..hij ziet het. Waarrrrr zitten ze ! Ja daar ! Ik wil er heen, laat me los !
Nou nee, Maxi, doemanie.
En waar ik nu ook maar gelopen heb waar hij het gezien heeft of bij vreemd gebied is het helemaal een feessie voor hem, hij komt de auto uit en scant acuut de omgeving.
Waar o waar MJ...kom op, geef me een leuk dagje vandaag !
Sorry Maxi....de lange lijn wordt weer even uit de kast gehaald, mannetje.
En konijntjes, haasjes en hertjes...ik loop niet voor niets al lallend, fluitend en kletsend door het bos.
Haha, Maxi's seizoen is weer aangebroken....ik steek er alleen maar even een stokje voor.