LongFields schreef:Zo te lezen is ze écht door het oog van de naald gekropen hè? Gelukkig maar.
Het verdere herstel zal best een poos gaan duren, maar gelukkig is de stijgende lijn voorzichtig aan het doorzetten.
Is de consequentie van dit hele gedoe dat ze nu die pijnstiller die een maand werkt niet meer mag gaan krijgen? Is er al over gesproken of daar nog een alternatief voor is dan?
Ik hoop dat ze een beetje opknapt van een fijne wandeling met haar huisgenootjes.

Ja het was echt heel erg kantje boord.... En ik hou haar nog elke minuut in de gaten hoor, blijf het nog steeds ontzettend eng vinden, juist omdat het zomaar uit het niets begon.
Die pijnstiller mag ze niet meer, er is wel een alternatief, maar daar zit ong dezelfde stof in. Alleen dat geef je per dag, dus daar kan je ook direct mee stoppen. Ik weet nog niet of ik dat ga geven, ik ben wel even genezen van de pijnstillers op dit moment....
Ik hoop ook dat ze het leuk vindt om zo even mee te mogen. Het voordeel is dat het een groot veld is waar ze gewoon haar ding kan doen en als ze het zat is rijden we haar weer naar huis.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..