Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Forumhonden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Forumhonden

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Zijn er forumhonden waarvan je denkt dat je hond het er goed mee zou kunnen vinden? Eentje die hij of zij niet kent dan bedoel ik. En andersom, waar je hond het niet mee zou kunnen vinden?

Bram zou denk ik Silka leuk vinden (nog lastig want Bram heeft veel honden al een keer gezien). Grote harige teven zijn wel zijn ding :mrgreen: Zonder Billy erbij dan he. Nilo zou hij vreselijk vinden, op de een of andere manier heeft Bram een hekel aan Toller reuen :denken:

Izzie is niet zo van de onbekende honden. Maar ik denk dat ze Sanja (de dalmaat) en Jip (van Lysette) leuk zou vinden. Baco zou ze doodeng vinden, groot en donker.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: Forumhonden

Ongelezen bericht door Geer »

Ted zou Tsuki wel trekken. Of een van de Chihuahua's. Sophietje valt op Groot en Stoer; die zou Kiefer wel ultraspannend vinden. Of de honden van Brigitte. En om te spelen zou ze het wel uithouden met Lijfje of een andere same-sizer; ik denk dat alle kooikers, fauven en tollers wel in aanmerking komen.
Aiko 09
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita inu

Ongelezen bericht door Aiko 09 »

Wat een leuke vraag! Ik denk juist dat Aiko het wel goed kan vinden met de grotere honden van het forum zoals Baco. Honden die rust uitstralen en zich niet laten overrompelen door een vrij dominant omstuimig kereltje zullen een goede combi zijn.
Afbeelding
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Hera vindt geen enkele hond leuk maar ze zou prima op kunnen lopen met grote intacte forumhond reuen. En dan liefst de stoere jongens zoals Nikan en Kito, Kiefer etc. Dat soort reuen.

Bikkel zou denk ik heel leuk met Eva van Marc en Martijn kunnen spelen. En ik denk dat hij ook heel leuk met jouw Izzie zou kunnen spelen. Bikkel mag graag wat ruig spelen, hij 'praat' ook veel in zijn spel ensommige honden schrikken daarvan. Bikkel zou de wat stoerdere teven zoeken.

Woopy graag hondjes ala Mazzal van Sharmayne. Zolang het maar veel en hard kan rennen.

Ja en Cash vindt elke hond nog leuk.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Romeo vindt alleen alle puppies leuk, en kleine teefjes zoals Teckels en Jack Russells die niet te dominant zijn.
Julia vooral de kleinere hondjes, ook Teckels bevallen haar wel.
:zweep:
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

Myra heeft het niet zo op vreemde honden, maar met herders, met name Mechelaars is het ijs vrij makkelijk en snel gebroken, mits ze maar net zo lomp spelen/rennen/rauzen als haar.

Timo kan met alle honden door één deur, maar speelt alleen met voorzichtige honden. Sinds hij een poot mist is hij zelf ook erg voorzichtig geworden.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Tsuki houdt van teckels. Zeker de langharige maar zolang het ook maar klein is dat is het leuk. Tsuki zou dus best een date met Ted willen :mrgreen:
Quasar houdt van lomp. Ik denk dat Aiko een leuke combi is maar ik denk dat hij de Laekense dames van Suzanne ook enig zal vinden.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Luca kan met alle honden.
Maar hij heeft de voorkeur voor honden die gewoon leuk willen spelen zonder baasdoenerij enzo. Al is hij wel weer heel gek met zelfverekerde reuen, daar trekt hij zich aan op.

Namen noemen durf ik niet...
Zoek stok!
Zeer actief

Machie schreef:Namen noemen durf ik niet...
We gaan het niet uitproberen hoor, don't worry :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Ik denk dat Silka Bram ook erg leuk zal vinden. :wink: Vooral als ze Bram kan uitdagen tot een potje samen lekker rennen en 'pak-me-dan' spelletjes. Maar Bill kan er dan idd beter niet bij zijn... :N:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Rami schreef:Ik denk dat Silka Bram ook erg leuk zal vinden. :wink: Vooral als ze Bram kan uitdagen tot een potje samen lekker rennen en 'pak-me-dan' spelletjes. Maar Bill kan er dan idd beter niet bij zijn... :N:
Nee, dat zou wat minder klikken denk ik :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Ik denk dat er tussen Roos en Shibby wel een tedere romance zou kunnen ontluiken. :mann: :mrgreen:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Jinx schreef:Tsuki houdt van teckels. Zeker de langharige maar zolang het ook maar klein is dat is het leuk. Tsuki zou dus best een date met Ted willen :mrgreen:
Quasar houdt van lomp. Ik denk dat Aiko een leuke combi is maar ik denk dat hij de Laekense dames van Suzanne ook enig zal vinden.
Ik denk dat we maar eens moeten wandelen. Bij nader inzien vindt Sophie met haar voorliefde voor groot en gespierd Quasar waarschijnlijk ook het einde :E:
Mit
Zeer actief

Gaan we doen Geer, lijkt me leuk!
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Maylala schreef:Ik denk dat er tussen Roos en Shibby wel een tedere romance zou kunnen ontluiken. :mann: :mrgreen:
Dat past in ieder geval qua uiterlijk waanzinnig goed!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Buster houdt van wat grote honden die ook heel speels zijn. Buster speelt wel leuk,dus niet dat hij andere honden wil intimideren ofzo.

Luca houdt meer van spelen met haar formaat hond.zij speelt ook leuk. Fair zeg maar.

maar om zo even namen te noemen van forummers, vind ik moeilijk. zo ie zo omdat ik niet altijd precies de honden bij de forummers (gebruikersnamen) weet.

ik heb ook helemaal geen moeilijke honden wat hondcontact betreft.
Laatst gewijzigd door Emma op 18 feb 2010 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Ik heb het al wel eens eerder gezegd, maar ik denk dat Hades erg leuk zou zijn met ridgebackdame Luna. Aan de verhalen en foto's te zien hebben ze een beetje dezelfde stijl, en ik vermoed dat dat wel leuk zijn. En ik denk met Rinne Roos ook wel, ze doet me soms heel erg aan hem denken, zo lekker hopserig ofzo. Maar goed, dat zijn natuurlijk geen garanties. Misschien vinden zij 'm wel een lelijk, stom snotjong :pffff: .
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Saar zou alle Goldens en Labjes van het forum erg leuk vinden. De teven dan, grote reuen moet ze niet zo. Om mee te spelen kan ik eigenlijk zo niks noemen omdat Saar niet tot nauwelijks speelt met onbekende honden. Geloof dat de enige onbekende hond waar ze echt enorm mee heeft lopen dollen meteen na een paar minuten Miah was, best onverwacht hihi.

Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien. En Isa zou ze ook helemaal te gek gaaf vinden, ze is dol op pups, voornamelijk als ze iets groter zijn zodat er echt goed gestoeid kan worden. En een Golden pup is dan natuurlijk helemaal goed :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Frederiek schreef:Ik heb het al wel eens eerder gezegd, maar ik denk dat Hades erg leuk zou zijn met ridgebackdame Luna. Aan de verhalen en foto's te zien hebben ze een beetje dezelfde stijl, en ik vermoed dat dat wel leuk zijn. En ik denk met Rinne Roos ook wel, ze doet me soms heel erg aan hem denken, zo lekker hopserig ofzo. Maar goed, dat zijn natuurlijk geen garanties. Misschien vinden zij 'm wel een lelijk, stom snotjong :pffff: .
Ohhh ja Hades! Dacht ik laatst toevallig nog, dat Vera hem denk ik best leuk zou vinden :mrgreen:
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Yuki hield eigenlijk alleen van klein grut. Chihuahua's, tekkels enz. konden op z'n kop springen.
Denk dat hij de roedel van Biene erg leuk had gevonden :ok:
Laatst gewijzigd door yuki op 18 feb 2010 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Moos schreef:Saar zou alle Goldens en Labjes van het forum erg leuk vinden. De teven dan, grote reuen moet ze niet zo. Om mee te spelen kan ik eigenlijk zo niks noemen omdat Saar niet tot nauwelijks speelt met onbekende honden. Geloof dat de enige onbekende hond waar ze echt enorm mee heeft lopen dollen meteen na een paar minuten Miah was, best onverwacht hihi.

Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien. En Isa zou ze ook helemaal te gek gaaf vinden, ze is dol op pups, voornamelijk als ze iets groter zijn zodat er echt goed gestoeid kan worden. En een Golden pup is dan natuurlijk helemaal goed :mrgreen:
ik denk dat Luca nog wel met saar zou kunnen en Vera. Buster met saar en vera wordt gewoon hun eigen ding doen en niet gespeeld denk ik. en ik denk dat hun Buster verder ook niet leuk zullen vinden om mee te spelen.te druk ding :mrgreen:
Moos
Zeer actief

Emma schreef:
Moos schreef:Saar zou alle Goldens en Labjes van het forum erg leuk vinden. De teven dan, grote reuen moet ze niet zo. Om mee te spelen kan ik eigenlijk zo niks noemen omdat Saar niet tot nauwelijks speelt met onbekende honden. Geloof dat de enige onbekende hond waar ze echt enorm mee heeft lopen dollen meteen na een paar minuten Miah was, best onverwacht hihi.

ik denk dat Luca nog wel met saar zou kunnen en Vera. Buster met saar en vera wordt gewoon hun eigen ding doen en niet gespeeld denk ik. en ik denk dat hun Buster verder ook niet leuk zullen vinden om mee te spelen.te druk ding :mrgreen:
Ja, dat denk ik ook :mrgreen:
Afbeelding
Emma
Zeer actief

Machie schreef:Luca kan met alle honden.
Maar hij heeft de voorkeur voor honden die gewoon leuk willen spelen zonder baasdoenerij enzo. Al is hij wel weer heel gek met zelfverekerde reuen, daar trekt hij zich aan op.

Namen noemen durf ik niet...
ik denk dat jou Luca nog wel gaaf met Buster zou kunnen spelen. kwa match.
*kelly*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *kelly* »

Mickey op zich vrij makkelijk, niet groot en zwart en het liefst vrouwelijk! Niet te dominant en vooral lekker ruikend :lol1:

Sanne en Lizzy gaat de voorkeur uit naar klein, speels en zeker niet te opdringerig! Teckels zijn bij beide favoriet maar zeker ook al het andere vrolijke kleine spul :wink:
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."

Afbeelding

"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Zappa is te bemoeizuchtig om echt leuk met de meeste honden te kunnen spelen maar een lekkere lompe teef die zich niet het kaas van het brood laat eten is wel leuk. Een leuke herderteef maakt denk ik de meeste kans. (tapas ofzo)
Maar ja, na het spelen moet er wel weer gewerkt worden..... :N:
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Odin doe ik denk ik met iedere hond nog wel een plezier :mrgreen: die wil met iedereen wel spelen. Jola omgekeerd zullen er weinig zijn ze kan wel mee wandelen maar echt spelen is meestal niet voor haar weggelegd. Op een paar hele stabiele dominante reuen na dan staat ze ineens in een spelbuiging :Q:
Maylala
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Maylala schreef:Ik denk dat er tussen Roos en Shibby wel een tedere romance zou kunnen ontluiken. :mann: :mrgreen:
Daar zouden volgens mij de mooiste, meest fantastische pups aller tijden uit komen. :mann:
Geheel hypothetisch uiteraard, Roos is niet meer intact. Maar een mens mag altijd dromen... :I: :mrgreen:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Maylala schreef:
Zoek stok! schreef:
Daar zouden volgens mij de mooiste, meest fantastische pups aller tijden uit komen. :mann:
Geheel hypothetisch uiteraard, Roos is niet meer intact. Maar een mens mag altijd dromen... :I: :mrgreen:
Sjon en Tsuki :smile: :smile:
Die krijgen ego's die de deur niet doorkunnen.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Charlie is gek op alles wat groot, lomp, speels en reu is...
Maylala
Zeer actief

Jinx schreef:
Sjon en Tsuki :smile: :smile:
Die krijgen ego's die de deur niet doorkunnen.
Hahaha, compleet met talk-to-the-paw attitude, niet willen wandelen met neerslag en constant honden van 50 kilo zwaarder aanvallen. Om vervolgens vanachter mama's benen nog even :lekkerpuh: te doen. :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”