Maarja...het wordt hoe dan ook een lange zit, vind ik altijd. 9 beaucerons is best veel!
In Maastricht zijn het er zelfs 17 dit weekend (wij doen niet mee), en dat is echt een recordaantal. Nog effe en Nederland barst van de beaucerons....

Moderator: moderatorteam
Hier niet, helaas. Anders had je wel mee gekuntRosalinde. schreef:heeft iemand een plekje over voor mij in de auto?
Dat gaat volgens dit tijdschema.Rosa schreef:Even een vraagje. Als ik op de lijst kijk qua deelnemende honden zie ik dat er verschillende rassen mee doen in een ring.
Oh, we zijn een keer als eerste!Marjoleine schreef:Dat gaat volgens dit tijdschema.Rosa schreef:Even een vraagje. Als ik op de lijst kijk qua deelnemende honden zie ik dat er verschillende rassen mee doen in een ring.
Weet jij veel hoe snel die Clumbers lopenunder the red sky schreef:Ik neem aan dat het schema slechts een indicatie is. Wij hebben maar 6 honden voor ons, kan me niet voorstellen dat ze daar een uur over doet.
Gerdi schreef:De Oostenrijkse Pinschers staan er niet bij terwijl er toch 2 honden naar deze show gaan.(zaterdag)
Ze staan inderdaad wel vermeld op de lijst van te keuren rassen maar ze staan niet in het tijdschema van de link hierboven. Of heb ik wat gemist?Podenji schreef:Gerdi schreef:De Oostenrijkse Pinschers staan er niet bij terwijl er toch 2 honden naar deze show gaan.(zaterdag)
je hebt niet goed gekeken
2
Oostenrijkse Korthaar Pinscher
14
Mr. R. Spörr
866
867
jawel: zaterdag, ring 14, 10.00 uurGerdi schreef:Ze staan inderdaad wel vermeld op de lijst van te keuren rassen maar ze staan niet in het tijdschema van de link hierboven. Of heb ik wat gemist?Podenji schreef:Gerdi schreef:De Oostenrijkse Pinschers staan er niet bij terwijl er toch 2 honden naar deze show gaan.(zaterdag)
je hebt niet goed gekeken
2
Oostenrijkse Korthaar Pinscher
14
Mr. R. Spörr
866
867
Maeve schreef:Weet jij veel hoe snel die Clumbers lopenunder the red sky schreef:Ik neem aan dat het schema slechts een indicatie is. Wij hebben maar 6 honden voor ons, kan me niet voorstellen dat ze daar een uur over doet.![]()
LéonieHonden schreef:Poeh, wij als klas hebben de leerlingen klaar. Vanavond helpen met sjouwen, morgen en overmorgen eventjes 8 uur aan het werk en dan het weekend nog, wat zal ik kapot zijn daarna haha.![]()
Leuk dat er veel mensen hier komen, ga proberen zoveel mogelijk te zien.
Valt wel mee. 12 uur en er zijn maar 6 wetters voor. Dat duurt geen uur hoor.laura86 schreef:Wij zijn ook weer laat zag ik...
Ach je, genoeg tijd om te winkelen :smile1:
Wat is jullie taak op de show dan? Ik hoop voor je dat je niet hoeft te poepscheppenLéonieHonden schreef:Poeh, wij als klas hebben de leerlingen klaar. Vanavond helpen met sjouwen, morgen en overmorgen eventjes 8 uur aan het werk en dan het weekend nog, wat zal ik kapot zijn daarna haha.![]()
Leuk dat er veel mensen hier komen, ga proberen zoveel mogelijk te zien.
Kom je even lang bij ring 1?hercujess schreef:Wij gaan lekker op zondag kijken