James is echter erg onrustig, gaat liggen, maar komt piepend weer overeind. Hij loopt het hele huis en de tuin door. Ik denk dat hij gestoken is, dus de onderkant (want hij zat toen het gebeurde) heb ik gedept met augurkennat. Doordat zijn haren nat waren, kon ik nu wel een klein rood plekje zien, middenop zijn balletjes
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoken, wat nu?
Moderator: moderatorteam
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gestoken, wat nu?
Net met James gewandeld in het park en ondertussen wat oefeningetjes gedaan. Ik liet hem zitten, en opeens vliegt hij omhoog en piept het uit. Gekeken, maar ik kon niets ontdekken. In de auto was hij ook onrustig. Thuisgekomen nog eens gekeken, maar nog niets te zien.
James is echter erg onrustig, gaat liggen, maar komt piepend weer overeind. Hij loopt het hele huis en de tuin door. Ik denk dat hij gestoken is, dus de onderkant (want hij zat toen het gebeurde) heb ik gedept met augurkennat. Doordat zijn haren nat waren, kon ik nu wel een klein rood plekje zien, middenop zijn balletjes
Tsja, dat doet wel pijn natuurlijk! Hij wil nu nog niet liggen en is nog steeds onrustig, wat kan ik nog meer voor hem doen dan af en toe koelen?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: Gestoken, wat nu?
weinig, koelen, azijn deppen, eventueel wat calendulan zalf erop smeren, verder moet het gewoon ff uitprikken 
geef hem maar een kusje ( niet op zijn auw hoor, gewoon op zijn koppie
)
geef hem maar een kusje ( niet op zijn auw hoor, gewoon op zijn koppie
- *Charlotte
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke, dank je wel! Kusje is doorgegevenyamie schreef:weinig, koelen, azijn deppen, eventueel wat calendulan zalf erop smeren, verder moet het gewoon ff uitprikken
geef hem maar een kusje ( niet op zijn auw hoor, gewoon op zijn koppie)
-
Melanie 74
Een ui doorgesneden en dat erop houden schijnt ook te helpen, maar of dat zo lekker is op zijn balletjes is natuurlijk een tweede :N:
- *Charlotte
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, nou ja, wat moet dat moet
Voorlopig ligt hij nog diep te snurken, als het straks nog niet over is, zullen we dat eens proberen
Voorlopig ligt hij nog diep te snurken, als het straks nog niet over is, zullen we dat eens proberen
- Hamilton
- Zeer actief
a gut arme James,
heb je nog van die baby ballen, wordt je daarin precies geprikt
geef hem maar 'n knuffel
heb je nog van die baby ballen, wordt je daarin precies geprikt
geef hem maar 'n knuffel
- AnjaJ
- Zeer actief
Helpt heel goed bij honden
Ik heb het voor mijn eigen hond in korreltjes vorm, laatst was hij gestoken door een wesp in zijn poot, hij heeft toen 13 korreltjes gekregen en binnen het half uur was de zwelling en de jeuk weg. Ik heb alleen de D30 ervan, deze link is D6.
Ik heb het voor mijn eigen hond in korreltjes vorm, laatst was hij gestoken door een wesp in zijn poot, hij heeft toen 13 korreltjes gekregen en binnen het half uur was de zwelling en de jeuk weg. Ik heb alleen de D30 ervan, deze link is D6.
Veel liefs Anja
R.I.P Tyson en Harry
R.I.P Tyson en Harry