Daar zeg je wel wat inderdaad, we kunnen niet met haar blijven leuren....blondie schreef:Dit had ik ook.. een weekend.. en dan een boswachter die meld dat ze echt beter moet gaan luisteren.. dat gaat niet in een weekend.. niet bij een hond die het luisteren niet echt is bijgebracht en die stuiterd van energie..estelle schreef:Ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht dat die zin niet heel positief klinkt. Suus moet toch wel de kans krijgen en als zo'n man dan al direct klaagt over het slechte luisteren dan hou ik mijn hart vast.LongFields schreef:Ik heb al een paar keer dit topic aangeklikt en steeds denk ik aan de titel te zien dat ze definitief weg gaat.
Maar als ik het topic dan aanklik zie ik nog niet staan dat de boswachter al besloten heeft of hij het gaat doen.
Ik duim dus gewoon nog even door dat Suusje welkom zal blijken te zijn bij hem, ook al vind ik zijn eerste reactie richting jou over het slecht luisteren niet zo heel positief, als ik op mijn gevoel af ga. Maar goed, we zijn nu ook weer een dag of wat verder, dus wie weet was dat gewoon even wennen (voor allebei) en gaat het inmiddels al veel beter.
.
Hopen dus maar dat het wel gewoon klikt en dat Suus fijn met hem aan het jagen kan.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze of bij die boswachter blijft die met haar aan de slag wil en dat zij het kan of gewoon terug bij jou komt en dat jij met haar aan de slag kunt..
Ik zou niet nog meer potentiele kandidaten afgaan .. is niet eerlijk naar de hond toe in mijn ogen.. hoe komt ze in balans als ze steeds op een andere plek moet gaan laten zien dat ze ok is om te houden.. steeds een ander die wat anders van haar verwacht..
En ik ken zelf 1 duitse staande korthaar... en dat is ook zo´n drukke tante.. en moeilijk in luisteren zeker de eerste twee jaar.. maar het is een schat van een dier en nu ze wat te sturen is in haar enthousiastme is het top.. met haar wordt niets gedaan , lange strand en duinwandelingen krijgt ze..
Succes met wat er ook gebeurd..ik hoop het beste voor Suus
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tot ziens Suusje!
Moderator: moderatorteam
-
suusje78
- Actief
- Mijn ras(sen): ?
Re: Tot ziens Suusje!
-
*Ellen*
Als ze terug komt en je moet weer een ander huis voor haar zoeken, dat zie ik niet als leuren hoor. Zelf houden zou ik niet doen, de stress blijft en die gaat echt niet weg.
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Op schrift is het nogal lastig om je goed uit te drukken. Misschien had hij een smiley moeten plaatsen acjter zijn zinnetje over het beter moeten gaan luisteren.
Als iemand al meerdere DS'en heeft gehad, weet hij denk ik wel waar hij naar moet kijken.
Maar stel dat ze terug komt zou ik haar toch niet houden als ik jou was. Stress is voor niemand prettig en zeker niet voor zo'n jonge hond.
Als iemand al meerdere DS'en heeft gehad, weet hij denk ik wel waar hij naar moet kijken.
Maar stel dat ze terug komt zou ik haar toch niet houden als ik jou was. Stress is voor niemand prettig en zeker niet voor zo'n jonge hond.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
suusje78
- Actief
Ik denk ook wel dat het een beetje met een knipoog bedoeld was.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Dit had ik ook.. een weekend.. en dan een boswachter die meld dat ze echt beter moet gaan luisteren.. dat gaat niet in een weekend.. niet bij een hond die het luisteren niet echt is bijgebracht en die stuiterd van energie..
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze of bij die boswachter blijft die met haar aan de slag wil en dat zij het kan of gewoon terug bij jou komt en dat jij met haar aan de slag kunt..
Ik zou niet nog meer potentiele kandidaten afgaan .. is niet eerlijk naar de hond toe in mijn ogen.. hoe komt ze in balans als ze steeds op een andere plek moet gaan laten zien dat ze ok is om te houden.. steeds een ander die wat anders van haar verwacht..
En ik ken zelf 1 duitse staande korthaar... en dat is ook zo´n drukke tante.. en moeilijk in luisteren zeker de eerste twee jaar.. maar het is een schat van een dier en nu ze wat te sturen is in haar enthousiastme is het top.. met haar wordt niets gedaan , lange strand en duinwandelingen krijgt ze..
Succes met wat er ook gebeurd..ik hoop het beste voor Suus[/quote]
Daar zeg je wel wat inderdaad, we kunnen niet met haar blijven leuren....[/quote]
Leuren is wat ik in gedachte had en niet heb getikt... en andere mensen na deze post zeggen dat je het niet als leuren moet zien... ik las zelf tussen de regels door dat als het niet bij de boswachter gaat dat ze bij je blijft.. dan kunnen anderen zeggen stress emotie of wat dan ook.. als je gevoel zegt dat die meid bij jullie hoort.. dan hoort ze ook bij jullie.. kan dan een emobitch zijn.. het zij zo.. je moet gaan voor wat je gevoel je ingeeft.. en ietsje meer tijd met beide dames... je eigen kleine in de draagzak en er lekker op uit .. moet allemaal lukken en dat is vertier voor jullie alledrie in mijn ogen
Jij zelf weet het best wat je aankunt en wat niet..
en met wat aanpassingen denk ik dat je met zn drieeen echt wel leuke dingen kunt ondernemen.. al is het toeren met de fiets en je kind in een buggie achterin en de hond lekker ernaast.. je woont in een omgeving waar dat kan..
dus ja ik zou het leuren vinden als de hond weer elders herplaatst gaat worden na terug komst bij de boswachter als dat niet klikt
en ondanks dat sommige honden snel herstellen bij nieuwe bazen.. denk ik dat het met jongere honden die al geen stabile factor hadden het steeds moeilijker wordt als nieuwe eigenaar om daar een vertrouwensband mee op te bouwen...
Succes met wat er ook gebeurd..ik hoop het beste voor Suus[/quote]
Daar zeg je wel wat inderdaad, we kunnen niet met haar blijven leuren....[/quote]
Leuren is wat ik in gedachte had en niet heb getikt... en andere mensen na deze post zeggen dat je het niet als leuren moet zien... ik las zelf tussen de regels door dat als het niet bij de boswachter gaat dat ze bij je blijft.. dan kunnen anderen zeggen stress emotie of wat dan ook.. als je gevoel zegt dat die meid bij jullie hoort.. dan hoort ze ook bij jullie.. kan dan een emobitch zijn.. het zij zo.. je moet gaan voor wat je gevoel je ingeeft.. en ietsje meer tijd met beide dames... je eigen kleine in de draagzak en er lekker op uit .. moet allemaal lukken en dat is vertier voor jullie alledrie in mijn ogen
Jij zelf weet het best wat je aankunt en wat niet..
en met wat aanpassingen denk ik dat je met zn drieeen echt wel leuke dingen kunt ondernemen.. al is het toeren met de fiets en je kind in een buggie achterin en de hond lekker ernaast.. je woont in een omgeving waar dat kan..
dus ja ik zou het leuren vinden als de hond weer elders herplaatst gaat worden na terug komst bij de boswachter als dat niet klikt
en ondanks dat sommige honden snel herstellen bij nieuwe bazen.. denk ik dat het met jongere honden die al geen stabile factor hadden het steeds moeilijker wordt als nieuwe eigenaar om daar een vertrouwensband mee op te bouwen...
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
en? heb je al wat gehoord. Ik moet zeggen, ik moest ook even slikken toen ik las dat ze nog niet goed genoeg luisterde bij de boswachter. Dan heeft die man niet veel geduld, de hond is onbekend bij hem dus nerveus. Ik hoop echt dat het goed gaat, want de hele dag met de boswachter mee is natuurlijk helemaal te gek.
Boswachter moet even geduld hebben, Suus is een jonge hond, wild en gek.
Boswachter moet even geduld hebben, Suus is een jonge hond, wild en gek.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
suusje78
- Actief
Jaaaa bericht van de boswachter!
Hij houdt haar wat langer en ik denk dat het wel goed komt!
Hier een kopietje:
Wel, gisteren was voor de hond een behoorlijk enerverende dag.
De hele dag op een plein met honderden jagers, jachthoornblazers en publiek op de Hoge Veluwe.
Maar ze heeft zich goed gedragen voor zo'n puber.
Ik heb een goede indruk van haar en op de trainingen die ik met haar heb gedaan heeft ze laten zien
dat ze snel kan leren en best een dappere hond is, alleen nog wat onzeker.
Ik denk dus wel dat het een blijvertje wordt.
Aankomende woensdag doe ik samen met mijn eigen hondentrainer een trainingstest.
Ik verwacht dat ze hier glansrijk doorheen komt.
Ik houd je op de hoogte.
Groet,
Hij houdt haar wat langer en ik denk dat het wel goed komt!
Hier een kopietje:
Wel, gisteren was voor de hond een behoorlijk enerverende dag.
De hele dag op een plein met honderden jagers, jachthoornblazers en publiek op de Hoge Veluwe.
Maar ze heeft zich goed gedragen voor zo'n puber.
Ik heb een goede indruk van haar en op de trainingen die ik met haar heb gedaan heeft ze laten zien
dat ze snel kan leren en best een dappere hond is, alleen nog wat onzeker.
Ik denk dus wel dat het een blijvertje wordt.
Aankomende woensdag doe ik samen met mijn eigen hondentrainer een trainingstest.
Ik verwacht dat ze hier glansrijk doorheen komt.
Ik houd je op de hoogte.
Groet,
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat klinkt positief dus, mooi zo.
Zo te lezen laat hij na de trainingstest (wat dat ook in mag houden) aan je weten of ze gaat blijven, toch?
Zo te lezen laat hij na de trainingstest (wat dat ook in mag houden) aan je weten of ze gaat blijven, toch?
-
suusje78
- Actief
Ja klinkt beter dan het eerste bericht he?
Ik denk toch echt dat dat een beetje met een geintje bedoeld was hoor.
Het was echt een hele leuke, lieve man.
Hij houdt me op de hoogte dus ik hoor het wel weer....
En dan hou ik jullie weer op de hoogte!
Ben heel benieuwd en ben wel wat opgelucht.
Ik denk toch echt dat dat een beetje met een geintje bedoeld was hoor.
Het was echt een hele leuke, lieve man.
Hij houdt me op de hoogte dus ik hoor het wel weer....
En dan hou ik jullie weer op de hoogte!
Ben heel benieuwd en ben wel wat opgelucht.
-
estelle
Volgens mij staan er foto's van dat evenement in de fotohoek.
Misschien zie je haar er wel tussen staan?
Misschien zie je haar er wel tussen staan?
-
suusje78
- Actief
Ik zag ''getoeter'' staan en ben gelijk gaan kijken.
En inderdaad op de 6e foto staat Suusje!!
Wat grappig zeg!
En inderdaad op de 6e foto staat Suusje!!
Wat grappig zeg!
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
hopelijk valt de boswachter ook volledig voor Suusje.
en krijgen ze een fijn leven samen.
hoe voel jij je? ik denk dat je een goed tehuis voor Suus hebt uitgezocht. nu afwachten of alles op haar pootjes terecht komt
hoe voel jij je? ik denk dat je een goed tehuis voor Suus hebt uitgezocht. nu afwachten of alles op haar pootjes terecht komt
-
suusje78
- Actief
Voel me heel dubbel; aan de ene kant zwaar kl*te en aan de andere kant opgelucht.Emma schreef:hopelijk valt de boswachter ook volledig voor Suusje.
Het is opeens heel erg leeg en kaal hier.
Aan de ene kant lekker rustig, aan de andere kant mis ik haar en kan ik wel janken.
Kreeg vandaag nog een bericht van de boswachter;
dat ze ontzettend snel leert en dat ze waarschijnlijk een blijvertje is....
en nog wat grappige dingen.
Ik heb goeie hoop dat ze mag blijven maar ik hou wel een slag om de arm.
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
fijn dat je nog een mailtje kreeg vandaag.
toevallig zijn mijn ouders gisteren ook bij het evenement geweest in apeldoorn en hebben van heel veel honden foto's gemaakt speciaal voor mij, maarrrr..........ze hebben waarschijnlijk ook van suus foto's gemaakt.
vanmiddag heb ik jou avatar laten zien en ze was er van overtuigd dat ze suus dus op de foto hebben, dacht dat je het wel leuk vind als ik ze mail aan jou?
ze vonden haar trouwens een hele mooie hond en ze lag er rustig bij!
als je je mail adres even pbt dan zal ik ze doormailen.
gr laura
toevallig zijn mijn ouders gisteren ook bij het evenement geweest in apeldoorn en hebben van heel veel honden foto's gemaakt speciaal voor mij, maarrrr..........ze hebben waarschijnlijk ook van suus foto's gemaakt.
vanmiddag heb ik jou avatar laten zien en ze was er van overtuigd dat ze suus dus op de foto hebben, dacht dat je het wel leuk vind als ik ze mail aan jou?
ze vonden haar trouwens een hele mooie hond en ze lag er rustig bij!
als je je mail adres even pbt dan zal ik ze doormailen.
gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
-
suusje78
- Actief
Nou wat leuk zeg!
Wat is de wereld toch klein dan he!
Ik zal je even mijn emailadres pb-en.
Wat is de wereld toch klein dan he!
Ik zal je even mijn emailadres pb-en.
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Denk dat die tegenstrijdige gevoelens wel logisch zijn, hoor ....... maar bedenk dat er ooit weer een tijd komt dat je situatie anders zal zijn en dat daar beter een hond in zal passen. Tegen die tijd zul je door deze (rot)ervaring w.s. ook heel anders aankijken tegen je raskeuze.
Als Suusje daar mag blijven dan weet je in elk geval dat ze goed is terecht gekomen, dat ze kan en mag doen waar ze aanleg voor heeft .... en dat moet dan toch een hele geruststelling zijn.
Als Suusje daar mag blijven dan weet je in elk geval dat ze goed is terecht gekomen, dat ze kan en mag doen waar ze aanleg voor heeft .... en dat moet dan toch een hele geruststelling zijn.
-
suusje78
- Actief
Dat is inderdaad een hele geruststelling...ze krijgt het (als ze mag blijven) beter dan ze het hier ooit had kunnen krijgen en daar gaat het om en niet om mijn gemis en mijn behoefte aan een hond.flatcoat schreef:Denk dat die tegenstrijdige gevoelens wel logisch zijn, hoor ....... maar bedenk dat er ooit weer een tijd komt dat je situatie anders zal zijn en dat daar beter een hond in zal passen. Tegen die tijd zul je door deze (rot)ervaring w.s. ook heel anders aankijken tegen je raskeuze.
En tegen de tijd dat ik weer op zoek ga naar een hond, zal het een ander ras worden.
Geen werkhond in ieder geval, dat doe ik wel weer als de kids uit huis zijn en ik alle tijd heb
Tsja, ik val altijd op jachthonden, maar dat doen we maar niet meer voorlopig.
Sowieso wil ik wachten totdat mijn dochter naar de kleuterschool gaat (als ik zo lang het geduld op kan brengen)
En dan ga ik jullie met z'n allen weer raad vragen over wat voor ras ik het beste kan nemen
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Dat weten we wel ,een leuke herplaatser waar je wat meer van weetsuusje78 schreef:Dat is inderdaad een hele geruststelling...ze krijgt het (als ze mag blijven) beter dan ze het hier ooit had kunnen krijgen en daar gaat het om en niet om mijn gemis en mijn behoefte aan een hond.flatcoat schreef:Denk dat die tegenstrijdige gevoelens wel logisch zijn, hoor ....... maar bedenk dat er ooit weer een tijd komt dat je situatie anders zal zijn en dat daar beter een hond in zal passen. Tegen die tijd zul je door deze (rot)ervaring w.s. ook heel anders aankijken tegen je raskeuze.
En tegen de tijd dat ik weer op zoek ga naar een hond, zal het een ander ras worden.
Geen werkhond in ieder geval, dat doe ik wel weer als de kids uit huis zijn en ik alle tijd heb![]()
Tsja, ik val altijd op jachthonden, maar dat doen we maar niet meer voorlopig.
Sowieso wil ik wachten totdat mijn dochter naar de kleuterschool gaat (als ik zo lang het geduld op kan brengen)
En dan ga ik jullie met z'n allen weer raad vragen over wat voor ras ik het beste kan nemen
-
suusje78
- Actief
Zoiets gaat het wel worden denk ik ja.
Een pup zie ik ook niet zo zitten.
Gewoon een lekkere gezellige knuffeltante ofzo.
Die blij is met dagelijks een lekkere wandeling EN die kinderen gewend is.
Maar ook al heb ik de neiging mijn gevoelens te onderdrukken door meteen weer op zoek te gaan, moet ik denk ik toch even pas op de plaats maken en eerst hier maar even van bijkomen....
Een pup zie ik ook niet zo zitten.
Gewoon een lekkere gezellige knuffeltante ofzo.
Die blij is met dagelijks een lekkere wandeling EN die kinderen gewend is.
Maar ook al heb ik de neiging mijn gevoelens te onderdrukken door meteen weer op zoek te gaan, moet ik denk ik toch even pas op de plaats maken en eerst hier maar even van bijkomen....
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
klinkt in ieder geval positief.... ik hop echt dat ze op haar plekkie is, voor haar maar ook voor jou!
-
suusje78
- Actief
Bleeeh saai hier....
Ben na het eten maar met mijn dochtertje gaan fietsen, bij gebrek aan een wandeling met Suus.
Kwam Suus' beste vriendje de Border Collie nog tegen.
Zijn baasjes vroegen waar Suus was en de Border Collie BLEEF maar tegen me opspringen.
Op zich luistert hij aardig, maar als Suus er was en Suus ging er vandoor, ging hij mee.
Merkte dat ik gewoon jaloers werd op al die mensen die met hun hond aan het lopen of fietsen waren.
Bah!
Ik denk dat ik maar ga vragen of ik mijn exhond niet een poosje mag lenen....
Ben na het eten maar met mijn dochtertje gaan fietsen, bij gebrek aan een wandeling met Suus.
Kwam Suus' beste vriendje de Border Collie nog tegen.
Zijn baasjes vroegen waar Suus was en de Border Collie BLEEF maar tegen me opspringen.
Op zich luistert hij aardig, maar als Suus er was en Suus ging er vandoor, ging hij mee.
Merkte dat ik gewoon jaloers werd op al die mensen die met hun hond aan het lopen of fietsen waren.
Bah!
Ik denk dat ik maar ga vragen of ik mijn exhond niet een poosje mag lenen....
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
ik snap je gevoelens heel goed, maar doe wel even rustig aan met honden he.
wanneer krijg je eigenlijk definitief een antwoord. Je zit nu zo in onzekerheid.
wanneer krijg je eigenlijk definitief een antwoord. Je zit nu zo in onzekerheid.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
suusje78
- Actief
Ja! Net dit bericht ontvangen:
Ik heb je toch niet telang in spanning gelaten hoop ik.
Overigens gold dat voor mij natuurlijk ook, is het een blijvertje of niet.
Gisteren ontving ik 40 Duitse collega's van een Forstambt uit Winterberg.
Ik besloot om de hond mee te nemen en dat verliep allemaal prima.
Bus in, bus uit, mee door bos en veld en ondertussen regelmatig moeten zitten als ik wat uit leggen had.
Die Duitser (waaronder een aantal Duitse staande korthaar bezitters) waren zeer over haar te spreken.
Ze was dus bekaf gisteravond.
Ik kom nu net terug van een training met haar door Leida van der Brink.
Zal je misschien weinig zeggen, maar ik ken haar al langer dan tien jaar als hondentrainster en zij heeft nog steeds een zusje van de draadhaar die ik in februari heb verloren.
Om tot de kern van mijn verhaal te komen: Suusje doet het geweldig en heeft een geweldige neus, scherp waarnemingsvermogen en weet iets van de basis van apporteren.
Wat ze mist is "eye", d.w.z. dat ze naar de baas kijkt en dat ze wil doen wat hij van haar verlangt.
Na een half uurtje training toonde ze dit gedrag al heel behoorlijk....ze is slim. Ook wil ze verschrikkelijk graag hard voor je werken, maar mist zij structuur.
Ik verwacht dat ik haar binnen veertien dagen apelvriendelijk heb.
Morgen doe ik nog even een check bij mijn veearts, maar ik verwacht daar niets vreemds te horen, want ze barst van energie: zij is dus een blijvertje.
Het spijt mij aan de ene kant je dat te moeten mededelen en aan de andere kant hoop ik dat ik je er mee plezier!
Ze mag dus blijven! Geweldig voor haar he? Ik ben heel erg blij voor Suus!
Ik heb je toch niet telang in spanning gelaten hoop ik.
Overigens gold dat voor mij natuurlijk ook, is het een blijvertje of niet.
Gisteren ontving ik 40 Duitse collega's van een Forstambt uit Winterberg.
Ik besloot om de hond mee te nemen en dat verliep allemaal prima.
Bus in, bus uit, mee door bos en veld en ondertussen regelmatig moeten zitten als ik wat uit leggen had.
Die Duitser (waaronder een aantal Duitse staande korthaar bezitters) waren zeer over haar te spreken.
Ze was dus bekaf gisteravond.
Ik kom nu net terug van een training met haar door Leida van der Brink.
Zal je misschien weinig zeggen, maar ik ken haar al langer dan tien jaar als hondentrainster en zij heeft nog steeds een zusje van de draadhaar die ik in februari heb verloren.
Om tot de kern van mijn verhaal te komen: Suusje doet het geweldig en heeft een geweldige neus, scherp waarnemingsvermogen en weet iets van de basis van apporteren.
Wat ze mist is "eye", d.w.z. dat ze naar de baas kijkt en dat ze wil doen wat hij van haar verlangt.
Na een half uurtje training toonde ze dit gedrag al heel behoorlijk....ze is slim. Ook wil ze verschrikkelijk graag hard voor je werken, maar mist zij structuur.
Ik verwacht dat ik haar binnen veertien dagen apelvriendelijk heb.
Morgen doe ik nog even een check bij mijn veearts, maar ik verwacht daar niets vreemds te horen, want ze barst van energie: zij is dus een blijvertje.
Het spijt mij aan de ene kant je dat te moeten mededelen en aan de andere kant hoop ik dat ik je er mee plezier!
Ze mag dus blijven! Geweldig voor haar he? Ik ben heel erg blij voor Suus!
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Wat geweldig voor Suus, veel beweging en afleiding, hartstikke mooi dat het klikt
ik kan mij wel voorstellen dat jij haar mist maar voor iedereen is dit een geweldige oplossing

ik kan mij wel voorstellen dat jij haar mist maar voor iedereen is dit een geweldige oplossing

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
klinkt geweldig !!!!
zo te horen neemt hij Suus veel mee. en traint ermee. ik denk precies wat Suus nodig heeft
veel afleiding en veel beweging. Suus is nog jong dus zal echt nog wel veel kunnen leren bij de boswachter.
ik denk dat Suus het niet beter had kunnen treffen.
en jij kan altijd nog eens voor een rustiger hondje (b.v via asiel? kun je na wat doorzoeken en paar keer naar een hondje kijken soms ook iets heel leuks treffen)
kijken. eerst maar even wat rust voor jezelf?
kun je daarna nog eens rustig orienteren.
ik heb ook ongeveer een half jaar gezocht naar ons tweede hondje. komt uit asiel.
kun je ook meteen je kind meenemen om te kijken hoe dat gaat.
zo te horen neemt hij Suus veel mee. en traint ermee. ik denk precies wat Suus nodig heeft
veel afleiding en veel beweging. Suus is nog jong dus zal echt nog wel veel kunnen leren bij de boswachter.
ik denk dat Suus het niet beter had kunnen treffen.
en jij kan altijd nog eens voor een rustiger hondje (b.v via asiel? kun je na wat doorzoeken en paar keer naar een hondje kijken soms ook iets heel leuks treffen)
kijken. eerst maar even wat rust voor jezelf?
kun je daarna nog eens rustig orienteren.
ik heb ook ongeveer een half jaar gezocht naar ons tweede hondje. komt uit asiel.
kun je ook meteen je kind meenemen om te kijken hoe dat gaat.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Suus is in het jachthondenparadijs beland!
Ik snap dat je haar mist, maar hier moet je toch een goed gevoel van krijgen
Je loopt binnenkort vast wel tegen de ideale hond aan
Ik snap dat je haar mist, maar hier moet je toch een goed gevoel van krijgen
Je loopt binnenkort vast wel tegen de ideale hond aan
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
jeanine
- Actief
- drent.lover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nou,die is in het hondenparadijs beland 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
klinkt als een fijne plek voor suus
ik moet zeggen wij hebben buster nu al 8 maanden en nog steeds zie ik veranderingen en vorderingen dus om dat in een weekend te verwachten was ook wel heel snel
wel kun je direkt al wel zien of het je type is en dan zoals met buster komt het helemaal goed
ik moet zeggen wij hebben buster nu al 8 maanden en nog steeds zie ik veranderingen en vorderingen dus om dat in een weekend te verwachten was ook wel heel snel
wel kun je direkt al wel zien of het je type is en dan zoals met buster komt het helemaal goed
Fenneke en Baloe