zo, he he.. voor de liefhebbers wil ik nog wel een apart fotoalbum aanmaken met de rest van de foto's. maar daarvoor nog even geduld aub.
Moderator: moderatorteam
AJ heeft gewonnen! Hoog tijd dat hij promoveert, ik dacht dat hij al lang ergens in de B1 of 2 beland was. Hup hup Simone!Mizzsylver schreef:wauw prachtig! Die eerste border collie (AJ?) was echt mega snel
Zoek stok! schreef:AJ heeft gewonnen! Hoog tijd dat hij promoveert, ik dacht dat hij al lang ergens in de B1 of 2 beland was. Hup hup Simone!Mizzsylver schreef:wauw prachtig! Die eerste border collie (AJ?) was echt mega snel
Jan moet maar even bellen met cyno!Maartje schreef:Ik vond wel dat ze haar laatste u-tje verdiend had met de wedstrijd.
Goh, dat gevoel herken ik nou helemaaal nietSimoneA schreef:maar eigenlijk wil ik hem NU wel hebben gggrrrr
inderdaad. pffff. wat een gezeik. ik zal kijken of ik ze in een ander album kan uploaden maar dan heb ik zo hetzelfde probleem denk ik.Elly* schreef:Ik nu ook niet meer.
Waarschijnlijk te vaak naar gekeken en limiet overschreden.
ongeduldige typje, kan ik me van vroeger van jou ook nog herinneren. Maar AJ ging super en als je zo door gaat zit binnen de kortste keren in De C. En wat zei Peter dat hij verloren had?SimoneA schreef:Ja! Idd even Jan laten bellen voor dat laatste utje!![]()
Nee hoor, het zit er echt aan te komen. Hij gaat de laatste weken zo lekker, goed te sturen met afstandcommando's (close en wijd).
Daarbij is hij pas 2 jaar dus ik heb nog alle tijd.... maar eigenlijk wil ik hem NU wel hebben gggrrrr