Wat nu...
In het begin had hij veel pijn, was misschien ook van de schrik. Maar na 2 dagen is die zeker minder geworden. Hij is soms onrustig, piept soms. Hij begint rond te hupsen (zelfs sneller als ik met twee benen kan lopen
Kan het zijn dat het door rust herstelt?? (De da zegt van niet, maar je weet maar nooit)
Hoe merk je aan een hond dat hij pijn heeft?
Kan een hond op drie poten leven?? en wat betekent dat voor hem, en wat betekent het voor mij??
Zou wandelen er nog ooit inzitten?? Het is een whippet, en in het bos rennen vindtie geweldig.
Bovendien hij is 2 jaar, dus nog zeker 10 jaar te gaan. Daar komt bij dat ik op twee niveau's woon.
Graag hoor ik jullie ervaringen.
Een ander alternatief is natuurlijk om hem in te laten slapen. Als hij pijn blijft houden is dat natuurlijk vanzelfsprekend, maar als de pijn over gaat?? Dat brengt me in een behoorlijke tweestrijd. De belangrijkste reden om aan een hond te beginnen was om meer de deur uit de komen. Daarnaast natuurlijk voor het gezelschap. Maar ik heb er moeite mee een hond "weg te doen" omdat hij niet meer helemaal werkt?? Graag hoor ik jullie mening hierover,
groetjes van Pammie en een lieve lik van Stevie

Allway's in my heart