Positief of negatief, maakt niet uit.
Gewoon nieuwsgierig!

Moderator: moderatorteam
Exact mijn ervaring, zowel jaren geleden als meer recent. Irritant en dan maar niet.Brigitte schreef:Ik heb 2 maanden geleden mijn hond op gegeven voor een cursus en nog steeds niets gehoord behalve een acceptgiro voor het lidmaatschap. Twee mailtjes voor info gestuurd, ook niets op gehoord en toen een paar keer gebeld en ook niets op gehoord of werd niet opgenomen. Ik heb hem dus nu bij een andere school opgegeven.
Oke.Bas Rouge schreef:Exact mijn ervaring, zowel jaren geleden als meer recent. Irritant en dan maar niet.Brigitte schreef:Ik heb 2 maanden geleden mijn hond op gegeven voor een cursus en nog steeds niets gehoord behalve een acceptgiro voor het lidmaatschap. Twee mailtjes voor info gestuurd, ook niets op gehoord en toen een paar keer gebeld en ook niets op gehoord of werd niet opgenomen. Ik heb hem dus nu bij een andere school opgegeven.
Bij de Alphense hondenclub in Alphen aan den Rijn. Naar volle tevredenheid moet ik zeggen.Marloes* schreef:Oke.Bas Rouge schreef:Exact mijn ervaring, zowel jaren geleden als meer recent. Irritant en dan maar niet.Brigitte schreef:Ik heb 2 maanden geleden mijn hond op gegeven voor een cursus en nog steeds niets gehoord behalve een acceptgiro voor het lidmaatschap. Twee mailtjes voor info gestuurd, ook niets op gehoord en toen een paar keer gebeld en ook niets op gehoord of werd niet opgenomen. Ik heb hem dus nu bij een andere school opgegeven.
En ook aan jou de vraag, waar train je nu??