Maak eens een foto van hoe ze er nu uit ziet en dan eentje over een half jaar?
Er zal vast wel verschil te zien zijn

Moderator: moderatorteam
Stond er een stamboom naam verder in haar boekje? Ik ben erg benieuwd, heel misschien ken ik haar.. Of ze lijkt ontzettend op een hond die ook een tijdje terug weg moest bij een gezin dat ik ken.Suzanne123 schreef:U vraagt... wij draaien...
NIET schrikken he????
Het is echt zo erg als het er op de foto uitziet, met dien verstand dat het erger was ;-( Er hingen flossen aan haar voeten en tussen haar voetzooltjes van zeker 5 cm (hoort glad te lopen met de voetzooltjes) en die heb ik er al afgeknipt. Aan haar voorpoten (in de "bevedering") hingen vervilte klitplakkaten van 5 cm x 5 cm... afgeknipt uiteraard!
Groetjes,
Suzanne
ARCH... dat meen je?!nathalietjuh schreef:Stond er een stamboom naam verder in haar boekje? Ik ben erg benieuwd, heel misschien ken ik haar.. Of ze lijkt ontzettend op een hond die ook een tijdje terug weg moest bij een gezin dat ik ken.Suzanne123 schreef:U vraagt... wij draaien...
NIET schrikken he????
Het is echt zo erg als het er op de foto uitziet, met dien verstand dat het erger was ;-( Er hingen flossen aan haar voeten en tussen haar voetzooltjes van zeker 5 cm (hoort glad te lopen met de voetzooltjes) en die heb ik er al afgeknipt. Aan haar voorpoten (in de "bevedering") hingen vervilte klitplakkaten van 5 cm x 5 cm... afgeknipt uiteraard!
Groetjes,
Suzanne
Heb hem net gelezen hoor!Suzanne123 schreef:Nathalie, het lukt mij volgens mij niet om je te pb-en.. eea blijft in mijn postbus "uit" staan en het lijkt niet verzonden te worden....
Misschien wil je mij pb-en met je tel.nr, dan bel ik je als je dat goed vind?
Suzanne
Hoi,fenneke schreef:zolang een pb niet gelezen is blijft hij bij jou in de uit postbus staan![]()
zodra hij gelezen is staat hij in verzonden
woont de fokker bij mij in de buurt?