ranetje schreef:Als ze in de buitenlucht minder last heeft (en die indruk krijg ik uit je verhaal) zou je toch haast gaan denken aan een hardnekkige kennelhoest?
Mijn honden hadden daar buiten aanzienlijk minder tot geen last van vergeleden met in huis.
Ik zou haast zeggen, jas aan en een extra lange broek. Ramen open en de verwarming uit
Vervelend Marloes om zo het weekend door te moeten.

Handschoenen aan
Een hardnekkige kennelhoest lijkt me zo vreemd

Dan zou ze dat al 3 maanden hebben, zou de AB niet aanslaan, en zou ze een hele hardnekkige variant hebben zonder zelfs maar verhoging
Ze heeft weleens kennelhoest gehad, maar dan hoestte ze duidelijk bij inspanning (buiten en binnen), en je kon dat ook 'testen' door over haar keel te wrijven, dan ging ze hoesten. Bij Moos werkte dat ook zo toen hij kennelhoest had.
Je kan nu over haar keel wrijven tot je een ons weegt, dat lokt niks uit. Zacht eten (kvv) ook niet, maar een koekje vaak weer wel (en dan meteen ook flink).
En ze hoest dus nu vrijwel alleen als ze ligt (te slapen), of als ze bijvoorbeeld gaat verliggen op de bank ofzo, of opstaat om naar een andere plek te lopen. Bij geen tot heel weinig inspanning steeds.
Wellicht zou ze ook nog hoesten na het spelen ofzo hoor, maar ze speelt niet meer