Nou als jij dan bij de foto zet dat jij dit zo'n mooie duitser vindt, dan kun je natuurlijk wel verwachten dat mensen ook hun mening over de hond gaan geven. Lijkt mij logisch.vom Grubenländer-Schupo schreef:Ze kunnen er gerust iets van zeggen, maar of je daar nou waarde aan kan hechten?yamie schreef:ik denk dat er hier genoeg mensen zijn, die gewoon mogen zeggen wat ze vinden van de bouw van een hond.... alsof een VDH - KM heilig isvom Grubenländer-Schupo schreef:Die indruk heb ik ook.. Ik denk dat "het keuren" van de hond, beter aan een VDH-keurmeester kan worden overgelaten.blondie schreef:maar het ging er toch helemaal niet om of de hond wel of niet goed gebouwd is... het ging om het feit dat de TS het een mooie duitse herder vind..![]()
![]()
In dat geval kan je beter je hond laten beoordelen door een keurmeester die het ras daadwerkelijk kent, een VDH-SV keurmeester dus.![]()
Wat ik er maar mee wil zeggen is dat de topicstarter volgens mij gewoon haar hondje, waar ze trots op is, ff wilde laten zien.
Vervolgens gaat iedereen de hond beoordelen op haar uiterlijk en met name de minpunten van de hond benoemen,
dat terwijl er al verschillende keren is aangegeven dat de hond nog erg jong is, en de hond niet goed in stand staat enz enz,
waardoor je dus feitelijk gezien helemaal geen goede beoordeling kan geven. (wat dus volgens mij ook niet echt de bedoeling is)
En dat mag toch ook gewoon? Ik vind dit forum juist zo fijn omdat je niet altijd maar 'ah wat lief' 'ohhh wat mooi' hoeft te roepen maar gewoon mag zeggen wat jij ergens van vindt.