Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Werkelijk onmogelijk...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Werkelijk onmogelijk...
Ik wilde vandaag Cavom halen in de dierenwinkel, voor dagen dat het even lsatig is vlees te geven, of als ik vergeten ben uit de vriezer te halen. Ik heb een proefverpakking gehad (omdat ze het op FF niet zo goed deed en ik hier goede verhalen had gelezen over Cavom) en ze deed het er goed op, dus vandaar had ik iets: Cavom halen.
Hebben de 2 winkels hier die het verkopen alleen 20 kg zakken. Voor mijn meisje van 5 kg die het nog niet eens dagelijks krijgt. Ik denk het niet dus...
Winkel 1 kreeg ik een proefzakje Eukanuba-Jack Russell toegeschoven *geef dat maar, is nog lichter op de maag en dus beter ook dan een geperste brok*
Winkel 2 (Pet's Place) kon ik wel kiezen voor Prins geperst, uit zo'n schepbak. Ik heb dat dus toch maar gedaan, ik meende me te herinneren van hier dat Prins ook wel oké is, een schepbak minder, maar goed... Maar het is toch wat dat je gewoon geen 5 kg zak kan krijgen. "Ja dan moeten we ze per 4 bestellen en dat verkoopt verder niet"... arg...
Hebben de 2 winkels hier die het verkopen alleen 20 kg zakken. Voor mijn meisje van 5 kg die het nog niet eens dagelijks krijgt. Ik denk het niet dus...
Winkel 1 kreeg ik een proefzakje Eukanuba-Jack Russell toegeschoven *geef dat maar, is nog lichter op de maag en dus beter ook dan een geperste brok*
Winkel 2 (Pet's Place) kon ik wel kiezen voor Prins geperst, uit zo'n schepbak. Ik heb dat dus toch maar gedaan, ik meende me te herinneren van hier dat Prins ook wel oké is, een schepbak minder, maar goed... Maar het is toch wat dat je gewoon geen 5 kg zak kan krijgen. "Ja dan moeten we ze per 4 bestellen en dat verkoopt verder niet"... arg...

You'll be in my heart... Always...
-
doggy
- Jacksel
- Zeer actief
Die zitten verder weg (niet in Leusden) en dan kan ik net zo goed gewoon naar Soest waar ze het vast wel zullen hebben (Eemland Diervoeders). Ik heb hier bij de Discus (20 kg zak) en Pet's Place (20 kg zak) gekeken, zijn de enige 2 dierenwinkels hierdoggy schreef:Je hebt bij sommige dierenwinkels ( Jumper en Discus) opschepvoer, wat bij beide winkels hetzelfde is als Cavom.
Hier zit een Jonkman Dierenwinkel en die verkoopt ze wel in kleine zakken.
Heb je al bij een Welkoop of Beoerenbond gekeken???

You'll be in my heart... Always...
-
doggy
- Jacksel
- Zeer actief
-
doggy
Gek, zeg......Jacksel schreef:De 20 kg zakken lagen achter, de gewone zakken hadden ze helemaal nietdoggy schreef:Heb je het ook gevraagd??
Soms hebben ze het achter liggen en heel soms willen ze zo'n zak wel opdelen, mocht er meer vraag naar zijn.
Misschien kunnen ze de kleine zakken bestellen, als je zegt dat je de andere ook ophaalt??
Alleen niet nu??
En dan kunnen ze net zo goed de andere zakken in de winkel zetten, dan is er vast wel vraag naar.
Als ze al achter staan, mag je eerst wel eens op de datum letten.
Wie weet is het al over datum.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hier ook alleen maar grote zak... klein wordt hier bijna niet verkocht omdat het in verhouding veel duurder is....
alleen discus heeft hier volgens mij een kleine verpakking maar heel weinig.
alleen discus heeft hier volgens mij een kleine verpakking maar heel weinig.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
GoldenRetrieverLover
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Niet bij elke discus hoor.. Waar ik werk nietdoggy schreef:Je hebt bij sommige dierenwinkels ( Jumper en Discus) opschepvoer, wat bij beide winkels hetzelfde is als Cavom.
Heb je al bij een Welkoop of Beoerenbond gekeken???
En wij doen al helemaal niet aan zakken "opdelen". Ik krijg altijd het idee dat dat voer niet voor niks in bakken zit. (over de datum ofzo?)

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
is niet altijd waar... waar ik mn voer weleens haal, daar breken ze een 20 kg zak aan voor mensen die minder willen hebben en de rest wordt dan los verkocht...nathalietjuh schreef:Niet bij elke discus hoor.. Waar ik werk nietdoggy schreef:Je hebt bij sommige dierenwinkels ( Jumper en Discus) opschepvoer, wat bij beide winkels hetzelfde is als Cavom.
Heb je al bij een Welkoop of Beoerenbond gekeken???![]()
En wij doen al helemaal niet aan zakken "opdelen". Ik krijg altijd het idee dat dat voer niet voor niks in bakken zit. (over de datum ofzo?)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik zeg toch ook niet dat dat altijd zo ismalinois schreef:is niet altijd waar... waar ik mn voer weleens haal, daar breken ze een 20 kg zak aan voor mensen die minder willen hebben en de rest wordt dan los verkocht...nathalietjuh schreef:Niet bij elke discus hoor.. Waar ik werk nietdoggy schreef:Je hebt bij sommige dierenwinkels ( Jumper en Discus) opschepvoer, wat bij beide winkels hetzelfde is als Cavom.
Heb je al bij een Welkoop of Beoerenbond gekeken???![]()
Overigens als de klant het echt wil, bestellen wij gewoon kleinere zakken hoor. Die raken we meestal wel kwijt op tijd.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl