Nadal heeft gisteren FF brokken gekregen, ik had een proefzak van 1kg ontvangen en promt kreeg hij weer dikke vla poep :N:
Na zijn diaarree van een tijdje terug heb ik hier alles op kvv gezet(super ontlasting, weinig ontlasting, honden gelukkiger super mooie vacht

), maar ik dacht het zou wel handig zijn als ze ook eens brokken tussendoor te eten krijgen(met het idee als zoonlief ze eens moet voeren), jeetje wat heb ik een poep geruimd, mijn malthezers poepten direct veel meer dan normaal(en die doen het in de tuin), Senne idemdito (die doet het niet in de tuin, maar met uitlaten)en Nadal kreeg direct weer poep in de vorm van chocolade vla...............en een scheten erbij (echt een hard geluid)tijdens het poepen niet meer normaal, ook krijgt hij zodra hij brokken eet een mega dikke buik, net een ballon en vrijwel direct 10min na het eten zichtbaar, bij kvv heeft hij dit niet ook geen scheten tijdens het poepen, ik vermoed dat hij dus heel wat gas van brokken in zijn buik krijgt
Nou we zijn het er hier nu helemaal over eens de brokken gaan de deur uit en alleen nog maar kvv voeren, en als ik er zelf vertrouwen in heb wil ik ook een aantal dagen barfen, maar dan moet ik eerst van mezelf weten dat ik het echt goed doe
Echt onvoorstelbaar wat een verschil