Tuuuuuuuurlijk prinsesje

Moderator: moderatorteam
Caja vind het alleen jammer dat ze zo'n angstaanjagende kat heeft :N:Zoek stok! schreef:Honden vinden MJ altijd geweldigAddy schreef:ze heeft er weer fans bijZoek stok! schreef:Het hondenvrouwtje![]()
Des was niet bij haar weg te slaan, MJ loopt zich nu nog af te vragen hoe het kan dat een podenco zo goed luistert![]()
![]()

Addy schreef:los van die foto's had ik nog ongeveer 80 podenco kontjes, staartjes en oortjes omdat de pretletters net op dat moment weer andere bezigheden haddenTiny schreef:Wat leukToch wel meer foto's gemaakt hoop ik
*edit* heb de andere foto's al gezien.
tja dat krijg je als je echte podo's neemtTiny schreef:Addy schreef:los van die foto's had ik nog ongeveer 80 podenco kontjes, staartjes en oortjes omdat de pretletters net op dat moment weer andere bezigheden haddenTiny schreef:Wat leukToch wel meer foto's gemaakt hoop ik
*edit* heb de andere foto's al gezien.
ik zal maar niet zeggen opvoeding is maar allesMJ schreef:Whaaaahhhaaaaaaa ! Die kop van mij ! :N:![]()
![]()
![]()
Ah goss....lieve Des !![]()
Wat een heerlijk lief meisje , wat een koppie. En ja...mijn rodiworst was toch wel errug lekker.![]()
![]()
![]()
Echt waar..ik keek mijn ogen uit ! Ik zie 2 podencoos die gewoon merendeel in de buurt bleven. Okay okay...we vergeten even dat ene konijntje Desmaar potjandrie....zet die muiter van mij ernaast en mijn ogen vielen toch wel even uit de kassies.
![]()
Maar echt Addy....je hebt heerlijke hondjes...!
Hahahahaha ! Gods, ik zie Caja hier nog op de bank zitten !marye schreef:Caja vind het alleen jammer dat ze zo'n angstaanjagende kat heeft :N:Zoek stok! schreef:Honden vinden MJ altijd geweldigAddy schreef:ze heeft er weer fans bijZoek stok! schreef:Het hondenvrouwtje![]()
Des was niet bij haar weg te slaan, MJ loopt zich nu nog af te vragen hoe het kan dat een podenco zo goed luistert![]()
![]()
Konijntjes, wat waar :N:MJ schreef:Whaaaahhhaaaaaaa ! Die kop van mij ! :N:![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk lief meisje , wat een koppie. En ja...mijn rodiworst was toch wel errug lekker.![]()
![]()
![]()
Echt waar..ik keek mijn ogen uit ! Ik zie 2 podencoos die gewoon merendeel in de buurt bleven. Okay okay...we vergeten even dat ene konijntje Desmaar potjandrie....zet die muiter van mij ernaast en mijn ogen vielen toch wel even uit de kassies.
![]()
Maar echt Addy....je hebt heerlijke hondjes...!
kijk, dat biedt hoop voor de toekomst!Addy schreef:ik zal maar niet zeggen opvoeding is maar allesMJ schreef:Whaaaahhhaaaaaaa ! Die kop van mij ! :N:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar echt Addy....je hebt heerlijke hondjes...!![]()
![]()
![]()