Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alleen in het bos ...
Moderator: moderatorteam
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik loop altijd alleen in het bos en ik vind het heerlijk.
Overigens ga ik in het donker het bos niet in. Ik zie te slecht in het donker en ik ben veel te bang dat Marouck en Biène zouden gaan jagen.
Overigens ga ik in het donker het bos niet in. Ik zie te slecht in het donker en ik ben veel te bang dat Marouck en Biène zouden gaan jagen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik durf gerust s ávonds met ze naar het bos, bang uitgevallen ben ik niet met m'n 2 ritsjes aan mijn zijde.
Maar in het pikdonkere ben ik bang dat ze gaan jagen, en dat zie ik niet zitten.
Ik durf het wel, maar doe het niet.
In de ochtend of overdag ben ik zeer regelmatig in het bos te vinden.
Maar in het pikdonkere ben ik bang dat ze gaan jagen, en dat zie ik niet zitten.
Ik durf het wel, maar doe het niet.
In de ochtend of overdag ben ik zeer regelmatig in het bos te vinden.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- *Linda*
- Zeer actief
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik denk dat "zij die in de struiken op de loer liggen" juist bang voor mij zouden worden
Ik loop wel in het donker op een eenzaam pad langs de vaart enzo, maar nooit in een bos. Gewoon omdat dat hier niet hoeft. Ik vind het donker altijd wel iets hebben trouwens.
Ik loop wel in het donker op een eenzaam pad langs de vaart enzo, maar nooit in een bos. Gewoon omdat dat hier niet hoeft. Ik vind het donker altijd wel iets hebben trouwens.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
Ik denk er nooit over na dat ik "alleen" in een bos loop, ik vind het heerlijk. In het donker loop ik er niet, om de eenvoudige reden dat m'n man dat een heel eng idee vindt. Maar ik ben er vrij zeker van dat Laika zeer zeker en Noeska waarschijnlijk zouden ingrijpen mocht ik ineens belaagd worden in het donker. Net als Inge laat ik ze in het donker niet los in een omgeving zoals het bos uit vrees dat ze gaan jagen.
Toen ik nog studeerde in Utrecht is een vriendinnetje van me eens bijna verkracht op straat en de politie-agent waar ze aangifte bij deed, zei toen ook dat de meeste verkrachtingen zowiezo door bekenden en binnen gebeuren, en op of bij drukke plaatsen waar je het nu net niet zou verwachten. Bijvoorbeeld in een portiek van een woningencomplex midden in een drukke verbindingsweg bij het centrum, waar continu mensen lang s lopen, fietsen en autorijden. Het "rendement" op verlaten plaatsen is te laag voor de meeste gelegenheidsengerds (of het moet iemand zijn die specifiek bepaalde mensen observeert en dan het juiste moment afwacht).
Ik ben het met Twink eensFrenk schreef:De meeste verkrachtingen waar ik over lees, die zijn op fietspaden door donkere bossen en niet midden in de stad. Plus dat hulp in een verlaten bos aanzienlijk langer op zich zal laten wachten dan in de stadtwinkeltje schreef:ik loop liever in een bos midden in de nacht alleen dan in de stad
heb nog nooit gehoord dan iemand midden in de nacht midden in een bos achter een boom gaat zitten wachten tot er eindelijk slachtoffer voorbij gaat komen om eens te gaan verkrachten, beroven of vermoorden
- Pol
- Vaste gebruiker
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Als ik de honden bij me heb zou ik wel in een donker bos durven wandelen. Die rotzakjes van mij zijn best waaks in het donker en Bayko beschouwt zichzelf toch al als mijn beschermer dus dan voel ik me best veilig. Alleen vind ik het zo vervelend dat ik geen hand voor ogen zie waardoor ik nogal snel over boomwortels enzo struikel. M'n orientatievermogen is in het duister ook niet je van het, dus dan houd ik het toch liever bij wandelingen overdag.
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Hoewel ik nou niet bepaald een held ben
loop ik gewoon door de bossen en over de heide met mijn meiden.
In het donker ga ik niet naar het bos, ik wil mijn meiden kunnen zien

In het donker ga ik niet naar het bos, ik wil mijn meiden kunnen zien
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
- Aantal honden: 3
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
In ons park heb je ook een bosje, daar loop ik gewoon langs met mijn "waakhond", aan het eind van het bos kom je op een parkeerplaats waar 'savonds het een en ander moet gebeuren (drugs, homo-ontmoetingsplaats zeggen ze) maar daar heb ik overdag geen last van.
In het donker zou ik daar niet alleen gaan lopen.
In het donker zou ik daar niet alleen gaan lopen.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Overdag geef ik er niet om waar ik ook loop.
Als het donker is loop ik ook al snel overal, alleen het bos vind ik wat enger, zou ik niet zo snel doen. Maar we hebben hier niet eens bossen
Ik denk toch wel dat ze me zouden beschermen. Afschrikken zullen ze in ieder geval wel doen.
Ga ook wel eens met Kelly s'avonds een rondje doen als Leon avonddienst heeft en ze niet mee gaat. Zij heeft bewezen dát ze echt wat doet als het nodig is. (niet bij ons, maar bij de vorige eigenaar)
Als het donker is loop ik ook al snel overal, alleen het bos vind ik wat enger, zou ik niet zo snel doen. Maar we hebben hier niet eens bossen
Ik denk toch wel dat ze me zouden beschermen. Afschrikken zullen ze in ieder geval wel doen.
Ga ook wel eens met Kelly s'avonds een rondje doen als Leon avonddienst heeft en ze niet mee gaat. Zij heeft bewezen dát ze echt wat doet als het nodig is. (niet bij ons, maar bij de vorige eigenaar)