en eentje van Pinda:

En Jack en Pinda (en mijn hele coole nieuwe bankstel

Moderator: moderatorteam

Ik vond het zo leuk, met die 'vleugels'. Ik moet zeggen dat het beter staat dan dat het zit, want ik mis de hoge zijleuning van mijn vorige bankstel. Hierop kan je niet goed lekker onderuit.SannePP schreef:Leuk!! En het is zeker een cool bankstel!!!
Pom is heel stout geweest en als Pom zo stout blijft dan moet ik maar eens goed overwegen of hij geen enkeltje richting Espanja krijgtSannePP schreef:Nouw, doe eens aardig over Pom!!Addy schreef:Vreemd, nu zie ik hem wel en Jack is geweldig, helemaal mijn soort podenco, kennen we misschien nog ruilen met Terror Pommetje ?haha
ow god ik heb het weer gemist. geef me ns een link!Addy schreef:Pom is heel stout geweest en als Pom zo stout blijft dan moet ik maar eens goed overwegen of hij geen enkeltje richting Espanja krijgtSannePP schreef:Nouw, doe eens aardig over Pom!!Addy schreef:Vreemd, nu zie ik hem wel en Jack is geweldig, helemaal mijn soort podenco, kennen we misschien nog ruilen met Terror Pommetje ?haha
Wat snap je niet aan Nee?Addy schreef:wat neeHanneke2 schreef:Nee.Addy schreef:Vreemd, nu zie ik hem wel en Jack is geweldig, helemaal mijn soort podenco, kennen we misschien nog ruilen met Terror Pommetje ?
![]()
![]()
![]()
ik heb nog een schattig doof podi teefje voor je, Terror Tammetje is de naamHanneke2 schreef:Wat snap je niet aan Nee?![]()
eigenlijk snap ik het hele nee gebeuren niet![]()
Bloed, zweet en tranen voordat ik Jack redelijk gehoorzaam heb gekregen. Dat ga ik niet inruilen voor weer zo'n over het paard getilde stuiterbal. Doet u mij de volgende keer maar weer een lief poditeefje.