Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe lang kijk je het aan? (farmfood)
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe lang kijk je het aan? (farmfood)
Ik heb Fellow een week geleden van multiform (gebakken brok) over gezet naar Farmfood (geperst). De eerste twee dagen vrat hij erg goed en daarna wilde hij niet meer eten en heeft sindsdien geen brok meer willen vreten. Ik had een bak met deksel van zolder gehaald om de brokken in te doen en zag toen pas op de zak staan dat je de zak niet op de betonnen vloer mag zetten waar hij dus wel een paar dagen op had gestaan in de kelder, ik weet niet wat voor een invloed dat op de brokken heeft.
Maar Fellow heeft nu dus al dagen geen brok gegeten en eet 'savonds wel zijn rodi. Hij is een slechte eter, maar nu is het wel erger, want ik kan hem nu op geen enkele manier overhalen om ook maar een paar te eten, hij spuugt het gewoon weer uit. Hem alleen op rodi zetten is ook geen optie want dat laat hij het ook staat, de combinatie brok en rodi werkte het beste.
De reden dat ik ben overgestapt is omdat de brokken schoner zijn en het beter moet zijn voor zijn vacht.
Hoelang zouden jullie zoiets aankijken?
Maar Fellow heeft nu dus al dagen geen brok gegeten en eet 'savonds wel zijn rodi. Hij is een slechte eter, maar nu is het wel erger, want ik kan hem nu op geen enkele manier overhalen om ook maar een paar te eten, hij spuugt het gewoon weer uit. Hem alleen op rodi zetten is ook geen optie want dat laat hij het ook staat, de combinatie brok en rodi werkte het beste.
De reden dat ik ben overgestapt is omdat de brokken schoner zijn en het beter moet zijn voor zijn vacht.
Hoelang zouden jullie zoiets aankijken?
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Freggel16
- Zeer actief
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
dat wist ik nietfes/lou schreef:Soms helpt het om er karnemelk overheen te gooien, op de een of andere manier ligt het dan minder zwaar op de maag.
amos wordt ook misselijk van farmfood--na jaren trouwens pas -- krijgt nu cavom maar ook dat gaat niet echt lekker
hij krijgt kvv en brok afwisselend
Fenneke en Baloe

-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb er vanmorgen wat karnemelk over heen gegooid, hij heeft dat eerst lekker op gelikt en de brokken laten liggen, maar ik heb het laten staan en toen ik naar overblijf was heeft hij het opgegetenfes/lou schreef:Soms helpt het om er karnemelk overheen te gooien, op de een of andere manier ligt het dan minder zwaar op de maag.
Maar doe je dat karnemelk er dan altijd over of laat je dat op den duur weg? Ik ben een leek wat dat betreft.