Ja hoor, die pin begint eruit te komen. Je zult het altijd zien: zondag
DA gebeld, we mochten hem er zelf uithalen of anders morgen langskomen. Maar ja het is wel helemaal in Friesland
Overdag ging het goed, gewoon de standaard dingetjes. Rustig spelen, gewoon eten. In het begin wilde Frenk nog wel krabben en eraan zitten, maar na een tijdje hield dat vanzelf op en het bloeden ook. Het zag er dus naar uit dat we morgen naar Sneek zouden moeten rijden om de DA er naar te laten kijken.
Net om 20u laat vriendlief Frenk uit en als ze terugkomen begint Frenk weer te piepen en te draaien. Dus ik ga even bij hem op de grond zitten en draai hem op z'n zij, zodat mijn vriend de elleboog kon bekijken. Zien we dat die pin er inmiddels een dikke cm uitsteekt
Maar Frenk lag in tussen met zo'n houding van "hehe, hebben jullie eindelijk door dat ik van dat ding af wil..." Dus vriend haalt een keer diep adem en trekt voorzichtig die pin eruit. Zo soepel als een naald door stof, echt waar. En nu ligt meneer met een kluifje op z'n plaats, om even te wennen aan een pootje zonder pin
Morgen maar even bellen met de DA of we nou nog langs moeten komen of niet...
De boosdoener: