Net wie de foto`s maakt
ik denk dat ik je eerdaags maar gewoon even met de auto opzoek
even kennis maken met Baco en freek
is een klein stukje
Moderator: moderatorteam
Gewoon een verwijzing voor een orthopeed, ivm kreupelheid? Bij sommige kun je pas na weken terecht en een afspraak annuleren kan altijd nog. Maar goed dat zou mijn idee zijn en de beslissing is aan jou tis geen verwijt hoorS@ndr@ schreef:denk je niet dat ik eerst een idde zou moeten hebben van wat er aan de hand is, het is nog slechts een vermoeden,
kan wel een verwijzing vragen, maar waarvoor, vermoedelijke ellboogproblemen

Bij LPC het botstukje wat weer vastgroeid?? Als dat zo was had ik niet laten opereren, je bent vast weer in de war met de LPA ofzo?Scooby schreef:Klopt, l.p.c. wel omdat het botstukje waar het daarbij om gaat na zes maanden meestal wel vastgegroeid is. Maar er zijn nog meer elleboogproblemen, vandaar dat ik het ook had over de meeste elleboogproblemen.Chezzies schreef:LPC problemen komen vaak al veel jonger naar voren hoor, met een half jaar vaak al.Scooby schreef:Een echt los zittend stukje bot is op de foto ook wel te zien, maar vaak is er al arthrosevorming, waardoor de foto een stuk moeilijker te beoordelen is.S@ndr@ schreef:ja je zult eerst moeten weten wat het is voor je wat kunt ondernemen, als het nu echt een botstukje is die loszit, dan moeten ze dat kunnen zien dacht ik![]()
mijn zus is toevallig vorige week naar emmeloord geweest met haar hond, die heeft 2 slechte ellebogenis ook nog maar 2
(linke leeftijd lijkt wel)
De meeste elleboogproblemen ontstaan rond het eerste levensjaar, alleen uiten de klachten zich soms pas later.

Dat kan de orthopeed je dan heel goed vertellen wat het wel is. Een bezoekje eraan wagen is misschien wel een hoop duidelijkheid.S@ndr@ schreef:Ik vind een week of twee a3 niet zo lang hoor, het is in ieder geval wel duidelijk nu dat het zeer waarschijnlijk geen spieren probleem is.
maar het kan ieder gewricht in het pootje zijn, maar misschien ook een pees of, of een band.
Ik weet het niet, en dat gaan we nu dus eerst dus uitzoeken

Het verbeent normaal gesproken, tenzij het afbreekt.Chezzies schreef:Bij LPC het botstukje wat weer vastgroeid?? Als dat zo was had ik niet laten opereren, je bent vast weer in de war met de LPA ofzo?Scooby schreef:Klopt, l.p.c. wel omdat het botstukje waar het daarbij om gaat na zes maanden meestal wel vastgegroeid is. Maar er zijn nog meer elleboogproblemen, vandaar dat ik het ook had over de meeste elleboogproblemen.Chezzies schreef:LPC problemen komen vaak al veel jonger naar voren hoor, met een half jaar vaak al.Scooby schreef: Een echt los zittend stukje bot is op de foto ook wel te zien, maar vaak is er al arthrosevorming, waardoor de foto een stuk moeilijker te beoordelen is.
De meeste elleboogproblemen ontstaan rond het eerste levensjaar, alleen uiten de klachten zich soms pas later.
Ja, maar dat is echt in het geval van een l.p.c. of l.p.a. Als de dierenarts daar op dit moment geen aanleiding toe ziet, zou ik me daar niet druk over maken en kijken hoe het met een paar weken lijnrust gaat.S@ndr@ schreef:Ja als het goed is, ik twijfel nog over pijstillers door jouw verhaal van steentje in de schoen gevoel dat niet te verdoven valt![]()
Balen zeg want het is inderdaad vaak een langdurige kwestie.S@ndr@ schreef:Smorgens als hij heel erg graag wil kan hij soms een beetje in de lijn hangen, maar hij is redelijk goed te hanteren, op stem geluid
en ik heb hem nu aan de lange lijn nudus hij heeft 20 meter, maar zover gaat hij zelf al niet bij me weg, dus ik hoop dat het op deze manier een beetje goed en leuk te doen is voor hem.
want het zal dus een langdurige kwestie worden, dit is verrmoedelijk niet met een paar daagjes over
Nou zeker balen is het.S@ndr@ schreef:Dit is echt balen ja, ik heb wel besloten om zijn training weer even op te pakken, en de training op aandacht en oefeningen op afstand weer te gaan doen(zit toch al aan de lange lijn)
speuren zou ik niet weten, vaak doe je dat bij een honden school ofzo he.
Ik krijg die malloot al niet eens in de auto, want hij spingt er niet is, dus tilt Hans hem er meestal in als we weg gaan.
Ik doe wel snuffelroutes met hem, dat zijn voor hem vreemde routes die verkent moeten worden ,( en joggen in een heel rustig tempo, zwemmen.
en verder rust, )
dus zijn energie raakt hij wel kwijt, en zijn spieren blijven hopelijk een beetje in vorm.
want dat vind ik wel heel belangrijk, anders zijn we straks nog verder van huis.
Speuren kun je ook al doen, door zelf speurspelletjes te verzinnen. Speuren is namelijk inderdaad ontzettend vermoeiend voor een hond. Gooi bijvoorbeeld zijn voer door de tuin heen en laat het hem zelf bij elkaar zoeken. Daar zijn ze vaak lang mee bezig en daarna zijn ze doodmoe. Of bedenk andere spelletjes waarbij hij moet speuren/zoeken en nadenken.S@ndr@ schreef:speuren zou ik niet weten, vaak doe je dat bij een honden school ofzo he.
Jee, wat k*t Sandra, heeft ie geen gebroken teentje?S@ndr@ schreef:het schiet nog geen meter op vandaag maar weer foto`s laten maken van zijn pootje(voet\) er is absoluut geen botschade geen schilfertje geen korreltje niks, en de pijn zit dus in zijn voet![]()
het blijft gewoon gokken dat het een pees is.
het enige wat we horen is rust , rust, rust, en het helpt geen fuck
( sorry moest even spugen)