Gister was ze lekker mee naar het werk en zei een collega dat als Nanni loopt, ze wat onstabiel achter is. Vandaag in het bos vroeg iemand of ze een oudje was, omdat ze wankelde achter. Daardoor ga ik nu wat anders kijken naar mijn omaatje.
Als nanni loopt, wankelt ze inderdaad. Loopt ze in de goede pas (ik zeg altijd 2e versnelling
Ze staat nog eigenlijk zonder problemen op. Ook springt ze in de auto, ze heeft alleen een kleine aanloop van 1m nodig. Als ze boos is springt ze ook nog op de bank en met der voorpoten op de stoel/in vensterbank.
Ze krijgt gluscobest en 2 visoliecapsules elke dag.
Mijn vraag is eigenlijk, zouden jullie naar de DA gaan? Ik heb totaal geen indruk dat ze pijn heeft, enige dat der achterhand wat zwakker is.
Als ze mee is naar mijn werk, speelt ze vaak met een teckel of met een husky pup. Ze is de hele dag in de weer. Dan denk ik als ze thuis is, die slaapt wel de hele dag, maar nee, ze slaapt niet meer/vaster dan normaal
Zou het niet kunnen zijn dat ze echt indut doordat Tuana er niet is? normaal kliert ze in de ochtend daarmee en staan ze samen op scherp om alle indringers weg te jagen.
Ik zit zelf te denken om deze maand een keer langs de DA te gaan, enige wat ik kan bedenken is dat ze anabolen kunnen geven.
Wat zouden jullie doen?