Ik hoop dat je meissie snel een beetje opknapt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moonlight is ziek
Moderator: moderatorteam
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
-
tineke
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
-
Suuz
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Contacteer:
-
JBK
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
-
Addy
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ptvr... beterschap voor Moonlight.... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zenda
- Zeer actief
-
Addy
Het gaat ietsjes beter, het eten is minimaal en alleen maar lekkere hapjes uit de hand. Ze is nog steeds samen met zusje Shadow heel pieperig en jankerig met af en toe hele uithalen waarbij ze dan naar ons gluurt of we wel goed zien hoe ellendig ze eraan toe is. Ze is nog steeds ziek, de wonden zien er goed uit maar het zullen vreselijk lelijke littekens blijven. Inmiddels betert het in ieder geval en de beide dames beginnen er al een voorzichtig loopje mee te nemen
De boswandeling is nu heel problematisch, ze staat letterlijk stijf van de stress en zusje Shadow dus ook wat me niets verbaast want vanaf pups van vijf weken delen die twee al lief en leed, Shadow eet nu dus ook slecht in de hoop dat de lekkere hapjes ook haar kant uitvliegen
De boswandeling is nu heel problematisch, ze staat letterlijk stijf van de stress en zusje Shadow dus ook wat me niets verbaast want vanaf pups van vijf weken delen die twee al lief en leed, Shadow eet nu dus ook slecht in de hoop dat de lekkere hapjes ook haar kant uitvliegen
- Zenda
- Zeer actief
Ahh ik vind het wel zielig hoor. Ik weet niet of het helpt, maar je kan eventueel littekencreme van biodermal op de dichte wond inmasseren. De zalf is erg duur, maar het helpt perfect tegen het onstaan van littekens (bij mensen). Het litteken wordt aanzienlijk minder.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
Addy
Dat litteken maakt me niets uit hoor, ze blijft voor mij net zo lief, leuk en knap maar evengoed bedankt voor de tipZenda schreef:Ahh ik vind het wel zielig hoor. Ik weet niet of het helpt, maar je kan eventueel littekencreme van biodermal op de dichte wond inmasseren. De zalf is erg duur, maar het helpt perfect tegen het onstaan van littekens (bij mensen). Het litteken wordt aanzienlijk minder.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het bah Addy wat een lelijke wond moet dat zijn... ben wel blij om telezen dat het wat beter met haar gaat, de shock is inderdaad nu " erger" dan de wond zelf... arm dier , dat zal moeilijk worden om haar weer van het trauma aftehelpen
gelukkig wil ze wel weer wat eten.
En wat een sch**twijf zeg die van de andere hond.. je hebt wel haar adres ofzo voor het verhalen van de kosten, al is dat uiteraard niet het belangrijkste maar toch...
En wat is Barf toch een superhond he!
Beterschap voor je mieppiepteam..!
Jacqueline
En wat een sch**twijf zeg die van de andere hond.. je hebt wel haar adres ofzo voor het verhalen van de kosten, al is dat uiteraard niet het belangrijkste maar toch...
En wat is Barf toch een superhond he!
Beterschap voor je mieppiepteam..!
Jacqueline
- *Linda*
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Patrol
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
Addy
En ze heeft eindelijk weer gegeten
, ik had een vleessoep van rundvlees, kip en ossestaart getrokken, een soort dikke vleespap, mijn zieke meisje en semie zieke meisje hebben gesmuld, ben zo blij want Moonlight is erg afgevallen en het was al niet veel
Het baasje van de aanvaller heeft gebeld maar kan niet zeggen dat ik daar zo vrolijk van werd. Eigenlijk geen belangstelling voor Moonlight maar Jo kreeg al haar ellende over haar uitgestort.
Het komt erop neer dat ze geen stuiver te makken heeft en verzekerd schijnt ze ook niet meer te zijn. De hond is van haar overleden man en heeft dus al eerder andere honden gegrepen. Maar nu zou ze hem nooit meer loslaten
Maar goed, veel belangrijker is dat mijn meisje en het zusje
weer aan de beterende hand zijn 
Het baasje van de aanvaller heeft gebeld maar kan niet zeggen dat ik daar zo vrolijk van werd. Eigenlijk geen belangstelling voor Moonlight maar Jo kreeg al haar ellende over haar uitgestort.
Het komt erop neer dat ze geen stuiver te makken heeft en verzekerd schijnt ze ook niet meer te zijn. De hond is van haar overleden man en heeft dus al eerder andere honden gegrepen. Maar nu zou ze hem nooit meer loslaten
Maar goed, veel belangrijker is dat mijn meisje en het zusje
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
-
Addy
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik ben blij dat de dames goed hebben gegeten (de mijnen hadden het zeker ook wel gewildAddy schreef:En ze heeft eindelijk weer gegeten, ik had een vleessoep van rundvlees, kip en ossestaart getrokken, een soort dikke vleespap, mijn zieke meisje en semie zieke meisje hebben gesmuld, ben zo blij want Moonlight is erg afgevallen en het was al niet veel
![]()
Het komt erop neer dat ze geen stuiver te makken heeft en verzekerd schijnt ze ook niet meer te zijn. De hond is van haar overleden man en heeft dus al eerder andere honden gegrepen. Maar nu zou ze hem nooit meer loslaten![]()
Maar goed, veel belangrijker is dat mijn meisje en het zusjeweer aan de beterende hand zijn
Wat die vrouw betreft....sorry hoor, geen medelijden....ik doe dadelijk aangifte bij de politie...haar hond heeft hier schuld en zelfs betaalt ze aan 50 € per maand....misschien zal ze leren wat verantwoordelijkheid is.
Doe je niets...nou dan gebeurt het morgen misschien wel weer bij een hond van je buren of misschien wel het zusje van Moonlight.
Nee ik zou geen risico nemen...het hond had het al gedaan en deed het nog eens nu bij de jouwe...
Dit kan toch helemaal niet door de beugel en je zult het jezelf ook niet vergeven (dat je niets ondernomen hebt) als het volgende week bij een andere hond gebeurt.
Als één van mijn honden een andere had aangevallen toen mijn partner overleed, nou sorry hoor... geen excuus....
Veel beterschap aan Moonlight en verwerk deze traumatische ervaring samen met veel knuffels
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0