Ik dacht eerst dat het een teek was (vond het al zo raar) maar dat is het dus niet.
Helaas krijg ik het niet echt scherp op de foto
Iemand enig idee wat dit kan zijn? :N:
Moderator: moderatorteam

Kan onder plaatselijke verdoving hoor. Bij Sun heb ik vorig jaar eenzelfde wratje op zijn dijbeen weg laten halen. Zo gebeurdInge schreef:Ik weet het...bij twijfel![]()
![]()
Ik heb het een week of 2 geleden ontdekt. Sindsdien hou ik het scherp in de gaten, maar tot op heden groeit het niet. Marouck lijkt er ook geen last van te hebben.
Ik hou het dus voorlopig even in de gaten en als ik het niet vertrouw ga ik volgende week (de komende week moet ik veel werken, de week erop ben ik 2 dagen vrij) even naar de dierenarts.
Stel dat de dierenarts het wil verwijderen, zou ze dan onder algehele narcose moeten of zou het onder plaatselijke verdoving weggehaald kunnen worden?
Gezien Maroucks reactie op de narcose toen vorig jaar haar oor gehecht moest worden (ze had heftige krampen, dierenarts heeft haar uiteindelijk geen "wakker word spuit" durven geven gezien de reactie en ze is toen slapend mee naar huis gekomen. De 2 dagen erna kon ze nauwelijks lopen door de spierpijn) wil ik namelijk liever geen roesje of narcose meer bij haar. :N:

Nee, ik heb de lotion van calendulan. Die ontsmet volgens mij ook, prikt in ieder geval welranetje schreef:Heel apart.
Geen idee wat het dan geweest kan zijn.![]()
Goed ontsmet houden![]()
Heb je toevallig calendula tinctuur (wondspray) in huis?
Is een goede ontsmetter en genezer

Op zich niet zo'n gekke gedachte................Inge schreef:Nee, ik heb de lotion van calendulan. Die ontsmet volgens mij ook, prikt in ieder geval welranetje schreef:Heel apart.
Geen idee wat het dan geweest kan zijn.![]()
Goed ontsmet houden![]()
Heb je toevallig calendula tinctuur (wondspray) in huis?
Is een goede ontsmetter en genezer![]()
Je zou bijna denken dat het een soort blaar is geweest gezien het heldere vocht wat eruit kwam.

Meer kan je niet doenInge schreef:Geen idee.
Maar een blaar is altijd zacht toch? Dit bultje was wel hard.![]()
![]()
Het zag eruit of haar huid heel strak gespannen stond op die plek, ik dacht ook in eerste instantie dat het een teek was. Heb ook nog even gedacht dat het een oud wondje was wat was gaan ontsteken, maar dan zou er geen helder vocht uitgekomen zijn maar etter denk ik.![]()
Heb echt geen idee wat het geweest is, het is nu weg. Ik hou het wel goed in de gaten verder.