Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Abby kotst!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Abby kotst!

Ongelezen bericht door Abby »

Ik zal me misschien weer te snel zorgen maken... ben n echte honden-hypochonder :mrgreen:
Maar als Abby moet overgeven (soms moet dat even, ivm haarbal oid) likt ze altijd aan de vloerbedekking. Waarschijnlijk om te triggeren dat ze gaat kotsen. Zo ook vandaag. Lik lik lik en 2 hoopjes kots met haren. Heel gewoon, ben t gewend, dus opgeruimd. Toen heeft ze n beetje gedronken en klaar was t. Dacht ik. Een kwartier later begon ze weer, lik lik lik en weer 2 kotshoopjes, waarvan eentje met haar.
Dus ik dacht dat het er nu wel uit was, maar nee hoor, begint ze net weer te likken...
Moet ik me zorgen maken, of zijn er meer honden die af en toe zoiets doen? :denken:
Geen idee :19:
Abby
Zeer actief

En verdorie alweer een derde keer gekotst... :19: Ze heeft wel gewoon gegeten, dus ik ben benieuwd of dat er ook in blijft... Anders ga ik me toch zorgen maken of er misschien iets vast zit ofzo. Dat ze misschien tijdens t wandelen iets naar binnen heeft gewerkt... :denken:
Tips zijn welkom...
Abby
Zeer actief

Daarom zei ik al: ik ben een honden-hypochonder... :mrgreen: Zodra ze iets 'anders' doet, ben ik al zenuwachtig :mrgreen:
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Naar de DA ga ik als er geen einde komt aan het spugen en als de hond lamlendig oogt of koorts heeft. Af en toe wat gekots is meestal geen reden tot paniek :wink:
:pop:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Mijn hond eet en drinkt goed zijn ontlasting is niks mis mee. Maar nu sinds een week of 2 kotst hij ook. Niet veel en ook niet elke dag maar in die twee weken heeft ie nu toch al wel 4 keer ofzo gekotst. TErwijl hij dit normaal nooit deed.
Als hij kotst dan is Misschien beetje smerig maar is het gewoon geel slijm lijkt wel gal er zit niks bij ofzo.
Ik maak me zelf ook geen zorgen maar denk wel als dit aan houdt dak toch even langs de DA ga. Of zeggen jullie dat dit soms wel is vaker voorkomt?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Abby
Zeer actief

Ze is er inmiddels allang weer mee opgehouden... Gisteren nog wat gras gegeten en vanochtend niks meer gevonden... Ik denk dat t toch wat haar was wat er uit moest :mrgreen:
Ik maak me ook veel te snel druk om zoiets... :boos:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”