Velen zullen het verhaal van Ginger zich nog wel herinneren, dat ze ziek was en er in eerste instantie geen oorzaak gevonden kon worden.
Ik ben boos, leeg, op, kapot alles....
2-6-2004 * 8-2-2008
Met heel veel verdriet is Ginger vanavond rustig ingeslapen, thuis bij Kira en deflin. Na een lange en zware strijd heb ik besloten om haar te laten gaan. Nog geen 2 maanden na Little is Ginger gegaan.... Zo hard heb ik voor haar geknokt en zo moet je het ineens opgeven, Ginger mijn zorgenmeisje, mijn spring in het veld, mijn prinsesje, mijn lieverdje is niet meer.....
Ginger, ongelofelijk..... Kan op dit moment geen woord of zin uit me mond krijgen, alleen dat ik haar verschrikkelijk hard mis, en dat dit alles niet tot me doordringt, ik wil het ook niet tot me laten doordringen !
Ginger,
Jou strijd is gestreden, alles heb ik voor je gedaan maar je kon niet meer, je geest wilde wel maar je lijfje was op. Maandenlang ging je op en neer, je had betere maar ook slechtere dagen. Ik heb je zo lang mogelijk bij me willen houden maar op een gegeven moment moest ik je laten gaan, nu is die ene dag aangebroken en dat vind ik verschrikkelijk, ben er kapot van, nog meer als dat ik had verwacht. Nooit geen Ginger meer om me heen, nooit meer bij me liggen, nooit meer samen naar het bos, nooit meer samen gek, doen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Tijd heel alle wonden zeggen ze maar deze wond heeft heel veel tijd nodig..... Rust zacht Ginnie, maak er een dolle boel van met Little en Luna !!!
Je baasje Priscilla