Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
moeilijk (geen) ontlasting, wat nu??
Moderator: moderatorteam
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
moeilijk (geen) ontlasting, wat nu??
Mitch heeft voor het laatst gistermorgen gepoept (om het zo maar ff te zeggen). Hij heeft wel geplast en ook gewoon zijn brokken op.
Hij is de hele dag al erg onrustig en hij piept veel. Iedere keer gaat hij bij de deur staan (dat doet ie altijd als ie nodig moet) en als ik met hem naar buiten ga komt er een plasje of helemaal niks.
weet iemand wat ik kan geven? Ontbijtkoek las ik al in een ander onderwerp en parafine olie maar dat heb ik nu natuurlijk niet bij de hand...
Hij is de hele dag al erg onrustig en hij piept veel. Iedere keer gaat hij bij de deur staan (dat doet ie altijd als ie nodig moet) en als ik met hem naar buiten ga komt er een plasje of helemaal niks.
weet iemand wat ik kan geven? Ontbijtkoek las ik al in een ander onderwerp en parafine olie maar dat heb ik nu natuurlijk niet bij de hand...
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
Anna*
Heb ik ook een keer gehad bij een logeetje: ernstige verstopping. Even denken wat ik toen aangeraden kreeg, ehm... pruimen (had ik niet en heb gedroogde vijgen gegeven) en ik meen yoghurt. Ik heb geloof ik een mengseltje gemaakt van gedroogde fruit en yoghurt, misschien scheut olijfolie (of lijnzaadolie) erdoor. Lever werkt ook laxerend, maar zul je wel niet in huis hebben.
Er zullen nog wel meer tips volgen, er is zoveel dat laxerend werkt. Bij mijn logeetje werkte het trouwens als een speer. Misschien kun je even in huis kijken wat je wel hebt? Grote kans dat je wat vindt, zeker n.a.v. andere tips of een rondje zoeken op internet. Succes.
Er zullen nog wel meer tips volgen, er is zoveel dat laxerend werkt. Bij mijn logeetje werkte het trouwens als een speer. Misschien kun je even in huis kijken wat je wel hebt? Grote kans dat je wat vindt, zeker n.a.v. andere tips of een rondje zoeken op internet. Succes.
- Crista
- Zeer actief
- Zenda
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
het is gelukt!!
Het duurde even maar dan heb je ook iets
Mitch heeft wel een half uur rondjes staan draaien voordat t zo ver was en nou ligt ie eindelijk rustig op z'n kleedje te slapen. Die wordt de komende uren niet meer wakker.
Voortaan nog beter zijn voeding in de gaten houden... hij heeft gisteren iets teveel rund gehad en dat kan ie toch niet hebben. Normaal krijgt ie alleen licht verteerbaar eten (kip en rijst, lam en rijst) maar ik had een zak runder staafjes gekregen
naja het is eruit
Bedankt voor de tips!!
Het duurde even maar dan heb je ook iets
Mitch heeft wel een half uur rondjes staan draaien voordat t zo ver was en nou ligt ie eindelijk rustig op z'n kleedje te slapen. Die wordt de komende uren niet meer wakker.
Voortaan nog beter zijn voeding in de gaten houden... hij heeft gisteren iets teveel rund gehad en dat kan ie toch niet hebben. Normaal krijgt ie alleen licht verteerbaar eten (kip en rijst, lam en rijst) maar ik had een zak runder staafjes gekregen
Bedankt voor de tips!!
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Crista
- Zeer actief
-
Anna*
-
yvonne dl
- Zeer actief
- Crista