Ik wil dat nog weleens vragen als ik toch contact heb, maar te weten hoe dat precies zit verandert verder niets aan het verhaal van eventuele prognose en 'medicatie'. Dus echt per se hoef ik het nu niet te wetenAddy schreef:Kan je niet terugbellen, dan zet je van te voren je vragen even op een papiertje, verder wens ik je heel veel sterkte met MoosMoos schreef:Wat er dan trouwens gebeurt bij zijn spieren was, naast die zenuwen, dan weer iets van verzuring ook had hij het over. Ik heb een deel niet in mijn geheugen kunnen stoppen geloof ik....wel notities gemaakt, maar er is meer gezegd o.a dus over die verzuring, maar hoe of wat precies ben ik kwijt.
Er werden me ook weer termen om mijn oren gegooid![]()
Bah bah bah
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EMG en spierbiopt Moos-uitslag p. 26....
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief

-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
-
Suuz
- Zeer actief
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Carola Sabic
- Vaste gebruiker
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
Die Q10 en carnitine hoefde ik overigens niet meer te geven. Q10 mocht wel (is voor meer energie), dus die pot maak ik op, kijken of het wellicht eventueel toch nog wel wat gaat doen
De carnitine heb ik vandaag net binnen gekregen, dus als iemand nog een volle pot (-1 pil) wil hebben, ik kan hem zo opsturen...
Morgen ga ik meteen langs de apotheek voor de DCA, en dan maar hopen dat er iig iets te merken is op hele korte termijn. Als er een kleine verbetering is geeft dat tenminste hoop om toch wat langer door te gaan en te kijken of die verbetering groter wordt...
Moosiemoos moet nog wel een paar jaar mee kunnen hoor
De carnitine heb ik vandaag net binnen gekregen, dus als iemand nog een volle pot (-1 pil) wil hebben, ik kan hem zo opsturen...
Morgen ga ik meteen langs de apotheek voor de DCA, en dan maar hopen dat er iig iets te merken is op hele korte termijn. Als er een kleine verbetering is geeft dat tenminste hoop om toch wat langer door te gaan en te kijken of die verbetering groter wordt...
Moosiemoos moet nog wel een paar jaar mee kunnen hoor

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Jeetje Marloes
. Heeft uitgerekend jóuw Moosie een aandoening die never nooit voorkomt
. Dat verzin je toch niet
Ik hoop toch zo dat het middel aan zal slaan en er toch verbetering op treedt!! Heel veel sterkte meid en laat niet alle moed zakken (lijkt me wel een moeilijke opgave, maar toch...).
voor jullie!
Ik hoop toch zo dat het middel aan zal slaan en er toch verbetering op treedt!! Heel veel sterkte meid en laat niet alle moed zakken (lijkt me wel een moeilijke opgave, maar toch...).
Gr. Marijke

- Rossi
- Zeer actief
-
miekmiek
-
Sassie
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Iedere keer als ik op het forum kom is dit het eerste topic wat ik lees. En nu is er eindelijk een uitslag , maar niet echt de uitslag waar ik op gehoopt had !!!
Baalen zeg,.... Aaan de andere kant weet je nu eindelijk iets en we gaan nu met zijn allen duimen dat die medicijnen gewoon snel aanslaan !! Kom op Moossie...!!!!
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Moos
- Zeer actief
Ik zit nog steeds een beetje te tollen van 'dat kan toch niet waar zijn dat ik een hond heb met een aandoening die nog nooit eerder bij een hond is geconstateerd"Moon schreef:Jeetje Marloes. Heeft uitgerekend jóuw Moosie een aandoening die never nooit voorkomt
![]()
voor jullie!
Ik had ook direct allemaal vragen voor de neuroloog maar hij weet het gewoon ook niet, het is allemaal tasten in het duister
Ik doe mijn best om de moed niet te laten zakken, maar er hoeft echt maar 'dit' te gebeuren en ik zit te huilen.
We hebben ^@%$* geen maanden meer, als hij op dit tempo af blijft zakken hebben we dat echt echt niet. We hebben geen lange termijn verdorie!

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
De situatie met Dante toen is natuurlijk niet te vergelijken, maar toch moet ik daar steeds aan denken. Ik blijf maar hopen dat het bij jullie ook zo zal verlopenMoos schreef:Ik zit nog steeds een beetje te tollen van 'dat kan toch niet waar zijn dat ik een hond heb met een aandoening die nog nooit eerder bij een hond is geconstateerd"Moon schreef:Jeetje Marloes. Heeft uitgerekend jóuw Moosie een aandoening die never nooit voorkomt
![]()
voor jullie!
![]()
![]()
Ik had ook direct allemaal vragen voor de neuroloog maar hij weet het gewoon ook niet, het is allemaal tasten in het duister![]()
Ik doe mijn best om de moed niet te laten zakken, maar er hoeft echt maar 'dit' te gebeuren en ik zit te huilen.![]()
We hebben ^@%$* geen maanden meer, als hij op dit tempo af blijft zakken hebben we dat echt echt niet. We hebben geen lange termijn verdorie!
Het is natuurlijk heel moeilijk omdat je zelf zo verdrietig bent en Moos maar weinig kan, maar probeer toch dagelijks iets met Moos te doen wat jullie beiden voldoening geeft, al is het nog zo'n klein. Dat je dus samen nog een beetje lol hebt, bedoel ik.. En dat leidt jou ook een beetje af..
Gr. Marijke

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Moos
- Zeer actief
Ik ga gewoon door waar we tot nog toe gebleven waren hoor. Morgen het bos weer in (vanochtend trouwens ook al, in het schemer-donker want baasje moest naar school :N: ), en zondag gezellig wandelen met Sita en Taro (en baasjesMoon schreef: De situatie met Dante toen is natuurlijk niet te vergelijken, maar toch moet ik daar steeds aan denken. Ik blijf maar hopen dat het bij jullie ook zo zal verlopen![]()
Het is natuurlijk heel moeilijk omdat je zelf zo verdrietig bent en Moos maar weinig kan, maar probeer toch dagelijks iets met Moos te doen wat jullie beiden voldoening geeft, al is het nog zo'n klein. Dat je dus samen nog een beetje lol hebt, bedoel ik.. En dat leidt jou ook een beetje af..
Ik kan ook niet anders, niet voor mezelf en niet voor Moos
Alleen tja, ik snap nou bijvoorbeeld wel waarom zijn voorpoten zo flapperen, of waarom hij zo krast met zijn nagels, en zo vaak struikelt, als zijn zenuwen het dus langzaam aan het begeven zijn...

-
Dazwa84