Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EMG en spierbiopt Moos-uitslag p. 26....
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Mee eens. Je hebt echt lang genoeg gewacht nu. Zet al je beleefdheid/aardigheid/schroom aan de kant (ik herken dat, heuspooh schreef:Lieve Marloes, je gaat niet morgen of overmorgen pas bellen, maar vanmiddag.
3 weken wachten is echt absurd
Dit is helemaal niet goed voor jullie. Slopend voor jou en Moosie schiet er ook niks mee op.
Doen hoor!
- Moos
- Zeer actief
Oke, daar heb je wel een punt denk ik inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Daar kan ik natuurlijk wel voor bellen vanmiddagInge O schreef:ondanks zijn reden zou de neuroloog je nu onderhand wel moeten kunnen antwoorden hoelang het onderzoek nog gaat duren, want dat is eigenlijk de kritieke vraag. als hij daar (na informatie) echt niet kan op antwoorden is er stront aan de knikker. daar ga ik niet van uit, dus die vraag moét gewoon te beantwoorden zijn.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Is het het lab in Utrecht?Moos schreef:Oke, daar heb je wel een punt denk ik inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Daar kan ik natuurlijk wel voor bellen vanmiddagInge O schreef:ondanks zijn reden zou de neuroloog je nu onderhand wel moeten kunnen antwoorden hoelang het onderzoek nog gaat duren, want dat is eigenlijk de kritieke vraag. als hij daar (na informatie) echt niet kan op antwoorden is er stront aan de knikker. daar ga ik niet van uit, dus die vraag moét gewoon te beantwoorden zijn.
Daar kan je namelijk ook rechtstreeks heenbellen, heb ik destijds met Moritz ook gedaan
- Moos
- Zeer actief
Nee, AmsterdamCaro. schreef:Is het het lab in Utrecht?Moos schreef:Oke, daar heb je wel een punt denk ik inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Daar kan ik natuurlijk wel voor bellen vanmiddagInge O schreef:ondanks zijn reden zou de neuroloog je nu onderhand wel moeten kunnen antwoorden hoelang het onderzoek nog gaat duren, want dat is eigenlijk de kritieke vraag. als hij daar (na informatie) echt niet kan op antwoorden is er stront aan de knikker. daar ga ik niet van uit, dus die vraag moét gewoon te beantwoorden zijn.
Daar kan je namelijk ook rechtstreeks heenbellen, heb ik destijds met Moritz ook gedaan

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Mee eens. En blijft dat in vaagheid, dan zou ik zeker niet schromen om een andere neuroloog te bellen om te vragen of het in een dergelijk geval normaal is dat het zo lang duurt. Hoe vriendelijk en kundig jouw neuroloog ook is, jij hebt het recht om hier een heldere uitspraak over te krijgen.Inge O schreef:ondanks zijn reden zou de neuroloog je nu onderhand wel moeten kunnen antwoorden hoelang het onderzoek nog gaat duren, want dat is eigenlijk de kritieke vraag. als hij daar (na informatie) echt niet kan op antwoorden is er stront aan de knikker. daar ga ik niet van uit, dus die vraag moét gewoon te beantwoorden zijn.
- Moos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet je, het is dat ik weet dat ik jou ermee opnaai en dat wil ik niet.... maar 'godverdorie!!' dit duurt echt belachelijk lang allemaal. Ik was allang totaal uit m'n pan gegaanMoos schreef:Dan ben ik op mijn werk, zal vragen of ik daar mag bellen van ze. Anders wordt het 12 uur.Caro. schreef:Ook al fuck![]()
Morgenochtend 9.00 uur!
Alsof Moos vanzelf beter zou zitten worden hier ofzo
(zo, toch stiekum gezegd
- Moos
- Zeer actief
Haha. Je naait me daar niet mee op hoorCaro. schreef:Weet je, het is dat ik weet dat ik jou ermee opnaai en dat wil ik niet.... maar 'godverdorie!!' dit duurt echt belachelijk lang allemaal. Ik was allang totaal uit m'n pan gegaanMoos schreef:Dan ben ik op mijn werk, zal vragen of ik daar mag bellen van ze. Anders wordt het 12 uur.Caro. schreef:Ook al fuck![]()
Morgenochtend 9.00 uur!
Alsof Moos vanzelf beter zou zitten worden hier ofzo![]()
(zo, toch stiekum gezegd).
Ik zou ondertussen toch graag eens willen weten of, heel kort door de bocht gezegd, Moos nog een paar maanden heeft of nog 10 jaar
Ik ben nu ook boos, op de hele situatie, zo

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Moos
- Zeer actief
Heb ik ook eens gedaan, geen antwoord gehad toen, grmbl. Wel (veel)later weer netjes teruggebeld, dat wel.Cleo schreef:Marloes, ik ben iets brutaler dan jij. Heb hem net gemaild. Zondagavond had hij ook nog op een mail van mij gereageerd
Maar jij zou uiterlijk vandaag de uitslag krijgen, heel goed dat je gemaild hebt!!! Ik hoop dat hij snel reageert
Ik bel morgen wel gewoon weer, ik heb helemaal geen termijn gekregen deze keer

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Owja, das waar ook. Heel veel succes morgen!Moos schreef:Heb ik ook eens gedaan, geen antwoord gehad toen, grmbl. Wel (veel)later weer netjes teruggebeld, dat wel.Cleo schreef:Marloes, ik ben iets brutaler dan jij. Heb hem net gemaild. Zondagavond had hij ook nog op een mail van mij gereageerd
Maar jij zou uiterlijk vandaag de uitslag krijgen, heel goed dat je gemaild hebt!!! Ik hoop dat hij snel reageert![]()
Ik bel morgen wel gewoon weer, ik heb helemaal geen termijn gekregen deze keer
- Carola Sabic
- Vaste gebruiker
Omdat ik dat gehoord heb van mensen wiens hond die symptomen had en die er mee naar de DA zijn gegaan...hen werd dat verteld door de DA...vandaar...Inge O schreef:en waarom zou het geen kennelhoest geweest zijn (als het er zo goed op lijkt qua symptomen)?Carola Sabic schreef:
Ik weet niet waar je woont, maar zo'n twee weken terug heerstte er in castricum een virusje wat lijkt op kennelhoest, maar het niet is !
Groetjes, Carola
- Sannne
- Vaste gebruiker
- Moos
- Zeer actief
Net tijdens het laatste rondje liep hij weer zo belabberd, en ik zat maar te denken hoe ik het kon omschrijven, ook voor de neuroloog. Soms loopt ie opeens zo, zeker niet altijd. Mank lopen is het niet echt, wel een tikkeltje, maar toch ook weer niet. En opeens schoot het me te binnen; hij loopt alsof hij net een marathon ofzo heeft gelopen en nu daar spierpijn van heeft. Spierpijn, zo ziet het eruit.
Zou opzich nog logisch zijn ook; dat ik daar niet eerder op ben gekomen
Dan komen we binnen en dan staat hij aan het begin van de kamer wat te staan, kop laag, staart laag, smakkend. Als ik dan op het kleed ga zitten kruipt hij tegen me aan, oortjes in zijn nek. Dan zitten we een paar minuten zo, aai ik hem even, en dan trekt hij weer bij, krabt even goed, drentelt wat, en gaat in zijn mand liggen.
Zou opzich nog logisch zijn ook; dat ik daar niet eerder op ben gekomen
Dan komen we binnen en dan staat hij aan het begin van de kamer wat te staan, kop laag, staart laag, smakkend. Als ik dan op het kleed ga zitten kruipt hij tegen me aan, oortjes in zijn nek. Dan zitten we een paar minuten zo, aai ik hem even, en dan trekt hij weer bij, krabt even goed, drentelt wat, en gaat in zijn mand liggen.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Waarom logisch?Moos schreef:Net tijdens het laatste rondje liep hij weer zo belabberd, en ik zat maar te denken hoe ik het kon omschrijven, ook voor de neuroloog. Soms loopt ie opeens zo, zeker niet altijd. Mank lopen is het niet echt, wel een tikkeltje, maar toch ook weer niet. En opeens schoot het me te binnen; hij loopt alsof hij net een marathon ofzo heeft gelopen en nu daar spierpijn van heeft. Spierpijn, zo ziet het eruit.
Zou opzich nog logisch zijn ook; dat ik daar niet eerder op ben gekomen![]()
Probeer dat eens uit te leggen
- Moos
- Zeer actief
Omdat zijn spieren niet goed zijn lijkt met dat wel logischranetje schreef:Waarom logisch?Moos schreef:Net tijdens het laatste rondje liep hij weer zo belabberd, en ik zat maar te denken hoe ik het kon omschrijven, ook voor de neuroloog. Soms loopt ie opeens zo, zeker niet altijd. Mank lopen is het niet echt, wel een tikkeltje, maar toch ook weer niet. En opeens schoot het me te binnen; hij loopt alsof hij net een marathon ofzo heeft gelopen en nu daar spierpijn van heeft. Spierpijn, zo ziet het eruit.
Probeer dat eens uit te leggen
Da's een korte uitleg he?

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Ik vind het gewoon een trieste vertoning, op deze manier
Niet naar jou toe hoor Marloes, maar dit duurt echt belachelijk lang.
Zelf zou ik al gillend gek zijn geworden en iemand door de telefoon willen trekken om alleen maar duidelijkheid te krijgen over wanneer ik een uitslag zou mogen kunnen verwachten. Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft.
Sterkte meis
Zelf zou ik al gillend gek zijn geworden en iemand door de telefoon willen trekken om alleen maar duidelijkheid te krijgen over wanneer ik een uitslag zou mogen kunnen verwachten. Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft.
Sterkte meis
- ranetje
- Zeer actief
Moos schreef:Omdat zijn spieren niet goed zijn lijkt met dat wel logischranetje schreef:Waarom logisch?Moos schreef:Net tijdens het laatste rondje liep hij weer zo belabberd, en ik zat maar te denken hoe ik het kon omschrijven, ook voor de neuroloog. Soms loopt ie opeens zo, zeker niet altijd. Mank lopen is het niet echt, wel een tikkeltje, maar toch ook weer niet. En opeens schoot het me te binnen; hij loopt alsof hij net een marathon ofzo heeft gelopen en nu daar spierpijn van heeft. Spierpijn, zo ziet het eruit.
Probeer dat eens uit te leggen![]()
Da's een korte uitleg he?![]()
Denk ik dat er een hele uitleg komt over bewegingen die Moos maakt ............
Ja het is dan dus logisch
- Moos
- Zeer actief
Nee die bewegingen kan ik dus juist niet uitleggen; al maanden nietranetje schreef:Moos schreef:Omdat zijn spieren niet goed zijn lijkt met dat wel logischranetje schreef:Waarom logisch?Moos schreef:Net tijdens het laatste rondje liep hij weer zo belabberd, en ik zat maar te denken hoe ik het kon omschrijven, ook voor de neuroloog. Soms loopt ie opeens zo, zeker niet altijd. Mank lopen is het niet echt, wel een tikkeltje, maar toch ook weer niet. En opeens schoot het me te binnen; hij loopt alsof hij net een marathon ofzo heeft gelopen en nu daar spierpijn van heeft. Spierpijn, zo ziet het eruit.
Probeer dat eens uit te leggen![]()
Da's een korte uitleg he?![]()
![]()
![]()
Denk ik dat er een hele uitleg komt over bewegingen die Moos maakt ............![]()
![]()
Ja het is dan dus logisch
Pas net bedacht ik me opeens; hij loopt als een hond met spierpijn.
Bedenk daar een beeld bij, en dan heb je het

- ranetje
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Aangezien ik thuis zit met iets buikgriep-achtigs (blegh
) net weer even gebeld. Gos, wat een ontzettend begripvolle assistente trof ik nu zeg. Drie weken was inderdaad raar lang, en tuurlijk wilde ik weten wanneer die uitslag dan zou komen, en direct een notitie neergelegd en dan hoopte ze dat hij me heel snel terug zou bellen.
Dus nou ja, op hoop van zegen.

- Zenda
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Duim duim duim duim duimMoos schreef:Aangezien ik thuis zit met iets buikgriep-achtigs (blegh) net weer even gebeld. Gos, wat een ontzettend begripvolle assistente trof ik nu zeg. Drie weken was inderdaad raar lang, en tuurlijk wilde ik weten wanneer die uitslag dan zou komen, en direct een notitie neergelegd en dan hoopte ze dat hij me heel snel terug zou bellen.
Gr. Marijke

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop met je mee en duim voor jullie!Moos schreef:Aangezien ik thuis zit met iets buikgriep-achtigs (blegh) net weer even gebeld. Gos, wat een ontzettend begripvolle assistente trof ik nu zeg. Drie weken was inderdaad raar lang, en tuurlijk wilde ik weten wanneer die uitslag dan zou komen, en direct een notitie neergelegd en dan hoopte ze dat hij me heel snel terug zou bellen.