Inge O schreef:Moos schreef:Je ziet mensen ook in het voorbijgaan hun hoofd omdraaien, en als de wagen dan leeg is, met name in de duinen, wat nerveus om zich heenkijken waar mijn peutertje rondhangt
ahaha, heeft het verdrietige gedoe toch één leuk neveneffect

. moet idd wel gek zijn voor een nietsvermoedende wandelaar

.
heb je een idee hoelang het urineonderzoek zal duren?
Ja, je hebt opeens wel extra entertainment tijdens zo'n wandeling
Hoe lang het urine onderzoek zal duren weet ik niet

Ik wil de neuroloog mailen of de urine goed gekoeld aan is gekomen en dan wil ik dit ook meteen even vragen.
@Ranetje: ja klopt wel natuurlijk, met zekerheid valt ook niet te zeggen dat het vandaag slecht gaat door die twee wandelingen van gisteren
Maar het is echt bal vandaag met hem...Net even naar het bos geweest (tja, Saar moet ook nog wel haar aandacht en beweging krijgen). Wagentje uiteraard mee, en hij wilde zelf ook amper lopen. Als ik hem op wilde tillen liep hij zelf al naar zijn wagentje en ging er met zijn voorpootjes tegenaan staan (als hij een goede dag heeft gaat hij dan soms in spelbuiging liggen zo van "baas, tooeeee, ik wil nog niet in de wagen). Hij ging er ook in liggen, en heeft denk ik maar 10 min gelopen.
Wat heel sneu was, was dat hij ook geen reactie gaf als een van zijn favoriete mensen-vrienden, die we toevallig tegenkwamen in het bos, met een heel hoog stemmetje heel vrolijk tegen de andere honden, waarmee we liepen, ging praten.
Normaal gaat hij wild staan kwispelen in zijn wagentje als er iemand met een vrolijke stem praat "vergeet mij niet, aai mij ook, aai mij ook!", maar nu keek hij niet eens. Hij zat maar wat voor zich uit te kijken met zo'n sneu bekkie.
Nu ligt hij weer in coma opgerold in zijn mandje. Saar staat naast me om een chipje te bedelen, en normaal staan ze altijd samen te wachten omdat er weleens een chipje wil vallen. Maar Moos kijkt niet eens op, die ligt nog net zo opgekruld te slapen...
He verdorie!