Moos is nog maar 1 keer eerder onder narcose geweest, en toen had hij het daarna uren nog ontzettend koud. Hij lag maar te rillen en te bibberen. Ik heb er toen een zooi van die pittenzakken die je in de magnetron op kan warmen tegenaan gegooid, en toen ging het na een aantal uren steeds omwisselen van warmte zakken weer.
Alleen toen was het bij de da hier vlakbij, en waren we dus binnen 10 min thuis zodat ik met die pittenzakken in de weer kon.
Nu moeten we, zonder file, 2 uur rijden. Met file, als we pech hebben en in de spits terecht komen, nog langer.
Ik kan me zo voorstellen dat hij het weer zo koud gaat krijgen, maar hoe krijg ik hem dan warm?
Ik ga al een paar fleecedekens meenemen, en een kussen waar hij lekker op kan liggen op de achterbank.
Ik heb wel zo'n rubberen kruik, maar om die 2-3 uur lang echt goed warm te houden zou er echt (bijna) kokend water in moeten. En aan (bijna) kokend water komen lijkt me ook zo lastig
Ik neem aan dat ik daar wel kan vragen om warm water voor in de kruik, en als het niet op een andere manier kan moet het maar zo, maar van vorige keer weet ik nog dat 1 zo'n lauwwarm kruikje niet echt genoeg was.
Iemand nog tips?