Tjeetje wat een situatie zeg!
Over de Ottenhorst van mijn kant niets dan goeds!

Oke, ze werken weleens met medicijnen die (nog) niet wetenschappelijk onderbouwd zijn maar dat zeggen ze dan wel tegen je!
De hond van mijn ouders (had neustumor) is bij hen behandeld met een experimenteel middel tegen tumoren. De KNO-arts in Etten-Leur gaf de hond nog max. 6 maanden mits ze een zeer intensieve therapie in gingen zetten. Via Johan de Vos hebben ze dit, niet belastende, experimentele middel gebruikt en de hond heeft nog bijna 6 maanden in perfecte gezondheid geleefd. Natuurlijk is 6 maanden maar een korte periode, maar het verschil tussen zeer intensieve therapie of niet belastende medicatie is wel groot.

Ook waren mijn ouders erg tevreden over de manier waarop ze benaderd werden, zeer aardig en rekening houdend met de wensen van de eigenaar.
En uiteindelijk ben jij degene die beslist waar je naar toe gaat! Ik heb ook weleens problemen gehad met het verkrijgen van een foto. Mijn toenmalige DA was er van overtuigd dat mijn kater een fors vergroot hart en veel vocht bij het hart had, na mijn aandringen een echo laten maken waar niets bijzonders op te zien was? De DA waar ik heen ging voor een second opinion was erg benieuwd naar de foto (was ook een beetje bang voor een longtumor) dus ik heb de foto opgeeist

en daar bleek niets bijzonders op te zien! Géén vergroot hart en géén vocht! Over geldklopperij gesproken.