Ik weet het niet meer.... Ik weet echt niet meer wat ik met Vegas aan moet en ik ben helemaal radeloos aan het worden.
Nadat Vegas vreselijk heftig op de Prednison heeft gereageerd heb ik met de dierenarts afgesproken dat we in september af zouden gaan afbouwen. Eind augustus zijn we op vakantie gegaan en daar ben ik begonnen met afbouwen. Van een kwart pil per dag naar een kwart pil om de dag. Binnen no-time had Vegas weer vreselijke jeuk en lag zijn borst weer open. Ik ben toen weer verder gegaan met een kwart per dag maar de jeuk was terug en is ook niet meer weggegaan.
Terug van vakantie overleg gepleegd met de dierenarts en haar advies was de dosis weer te verhogen maar; ammenooitniet

niet nóg een keer die ellende, dat gaat Vegas gewoon niet trekken

Ik ga nu dus in 10 dagen afbouwen en stop dan met de Prednison want het gaat helemaal niet goed met Vegas
Ik zit met een heel raar probleem; Vegas lijkt bang voor zijn voer

en hij wil dus niet eten, al dik een week niet. Met grote moeite krijg ik er een paar happen in, handgevoerd want uit zijn bak durft hij niet te eten. Hij gaat bij zijn bak staan en gaat dan heel hard piepen en met zijn neus tegen de bak en over de grond schuren. Dat gaat een paar minuten zo door en dan loopt hij weg. Het voer in een ander bakje doen werkt niet en ik ben ook al van Geitmix naar Lammix gegaan, maakt ook niks uit.. hij wil gewoon niet eten. Als ik hem voer gaat er met godsgratie wat in maar hij krijgt momenteel veels te weinig binnen. Hij was al zo vermagerd en op deze manier wordt het niet veel beter...
Vegas is verder enorm depressief, toont totaal geen initiatief in wat dan ook en ligt de hele dag te slapen en voor zich uit te staren. Tijdens wandelingen leeft hij wel wat op maar eenmaal thuis gaat hij weer liggen. Het liefst ligt hij continu op mijn schoot en hoewel hij altijd al aanhalig is, kruipt hij nu het liefst in je. Hij voelt zich écht niet lekker.
Ik wordt er momenteel echt een beetje gek van want wat moet ik nou weer? Wéér naar de dierenarts? En dan? Een bloedonderzoek? Ik wordt gèk van die dierenarts, ik kan er net zo goed gaan intrekken zo vaak zit ik er

Wat mankeert hij nou weer? Komt dit door de Prednison of heeft hij nu weer wat anders? Door de Prednison wordt de weerstand laag dus heeft hij nu iets opgelopen? Moet ik dit nu aankijken of toch weer langs de praktijk? Ik weet het op het moment echt niet meer.. Ik weet ook niet wat ik nou volgend voorjaar moet gaan doen met zijn huidproblemen. Gewoon maar weer aan de Prednison met al deze nare bijwerkingen? Misschien zet ik hem wel op hypoallergeen voer en haalt dat nog wat uit.
Huidproblemen.....Prednison....pfff... het breekt me momenteel weer even helemaal op