Wat zou je doen als je honden niet welkom zijn, ga je dan wel of niet op bezoek? Of neem je zowieso je hond(en) nooit mee op bezoek?
Moderator: moderatorteam
Dan regel ik een oppas...Frenkie schreef: Wat zou je zelf doen als je honden niet welkom zijn, ga je dan wel of niet op bezoek?
Hier hetzelfde...en lukt oppas niet...dan helaas maar blijf ik toch echt wel thuis!Annelies schreef:Dan regel ik een oppas...Frenkie schreef: Wat zou je zelf doen als je honden niet welkom zijn, ga je dan wel of niet op bezoek?
loving bulls schreef:maar waar ik me wel aan stoor is dat als mensen hier komen en dan last lijken te hebben van mijn honden. je mag best oude kleren aantrekken als je hier komt(mijn honden kwijlen een beetje -boel)![]()
loving bulls schreef: maar waar ik me wel aan stoor is dat als mensen hier komen en dan last lijken te hebben van mijn honden. je mag best oude kleren aantrekken als je hier komt(mijn honden kwijlen een beetje -boel)![]()
maar heb in iedere geval de beleefdheid te doen alsof het niet erg is, en blijf anders weg