Ik moet even iets van me af schrijven. Bono loopt momenteel zo vreselijk slecht, dat ik wel kan janken als ik hem zie. Rens vertelde dat hij vanochtend als een idioot naar de voordeur is gestoven toen de buurman aan de deur stond. Ik heb zelfs de bel gedemonteerd om dit soort acties te voorkomen, maar Bono hoort het gewoon als iemand naar de voordeur loopt. Waarschijnlijk heeft hij zich met die actie dus enorm geblesseerd en nu loopt hij bijna nog slechter dan vlak na de operatie.
Als hij staat, houdt hij zijn been nu volledig van de grond.
Ik maak me zo'n zorgen... Ik ben zo bang dat alles in die knie weer compleet afgescheurd is met deze actie.
De dierenarts die Bono geopereerd heeft, is op dinsdag altijd vrij, dus bellen heeft nu niet zo veel zin omdat een andere dierenarts alleen maar mijn verhaal aan kan horen en hem dan waarschijnlijk toch eerst wil zien. Ik kijk het dus tot morgen aan en als hij morgen nog zo slecht loopt, bel ik Kees (de dierenarts dus) op hierover.
Ik zit er nu echt doorheen, zeg. Twee weken zijn we bezig om die hond weer fatsoenlijk op zijn benen te krijgen en dan zullen al die zorgen in één keer onderuit gehaald worden... Ik maak me zo'n zorgen nu...