Hij bleef opeens een heel stuk achter en stond erbij alsof hij zowel voor als achter in iets prikkeligs gestapt was. Ik nog alle poten nagekeken, maar niks te vinden. Daarna probeerde hij te lopen en dat gaat dan wel maar heeeel langzaam en hij heeft een hele vreemde waggel. Hij zwalkt niet ofzo, maar hij waggelt met zijn kont en loopt te veel op zijn tenen o.i.d. Maar ook zijn voorpoten doen vreemd. Als ik hem niet steeds had geroepen had hij helemaal niet meer gelopen, als het aan hem lag bleef hij stil staan.
Moos is bloedfanatiek op dennenappeltjes, dus als test heb ik twee keer een dennenappeltje weggegooit. De eerste keer deed hij drie verkrampte hopsen en stopte toen, de tweede keer deed hij niet eens meer een poging.
Dit duurde een paar minuten en toen heb ik hem even opgetild. Opvallend is dan dat ik absoluut niet zijn nek of rug mag buigen. Het kan wel als ik echt zou willen, maar hij krampt direct tegen. Als je niet beter zou weten zou je echt denken dat er iets volledig mis zit in zijn rug of nek op zo'n moment
Na een minuutje ofzo heb ik hem weer neergezet en dan is er niks meer aan de hand. Dan rent en doet hij weer.
Vlak voordat het gebeurde had hij flink met Saar gerend en gebuiteld. Maar daarna deden ze dat weer en toen was er verder niks meer aan de hand.
Maandag de da maar bellen, want dit is niks zo, twee (of eigenlijk drie) keer in zo'n korte tijd