En Yilda rust zacht je bent nu weer bij Sandro...........
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yildah is erg ziek (ze is er niet meer)
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
mecheltjes
- Zeer actief
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:
woorden schieten tekort...
........STERKTE........
........STERKTE........
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ook ik weet van narigheid eigenlijk niets te zeggen....
Zo oneerlijk...zo snel...je beide honden.
En daar zit je dan in je eentje...
Ik vind het zo ongelovelijk verdrietig voor je, maar nu ik dit zo zit te tikken lijken de woorden zo hol...
Ik denk aan je...meer kan ik er niet van maken.
Yilday...ga maar lekker slapen...daarna lekker spelen met Sandro en houden jullie Charlotte een beetje in de gaten?
Zo oneerlijk...zo snel...je beide honden.
En daar zit je dan in je eentje...
Ik vind het zo ongelovelijk verdrietig voor je, maar nu ik dit zo zit te tikken lijken de woorden zo hol...
Ik denk aan je...meer kan ik er niet van maken.
Yilday...ga maar lekker slapen...daarna lekker spelen met Sandro en houden jullie Charlotte een beetje in de gaten?
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Woorden schieten tekort.
Tranen rollen over mn wangen.
Heel veel sterkte.
Rust zacht lieve Yildah!
Tranen rollen over mn wangen.
Heel veel sterkte.
Rust zacht lieve Yildah!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Marion.
-
Charlotte*
- Zeer actief
Waar moet ik beginnen? Al die lieve reacties doen me goed, het lijken misschien lege woorden maar het is echt fijn om te weten dat er mensen meeleven.
De foto's van Linda zijn zo ontzettend mooi, ik kan er niet naar kijken zonder een potje te janken.
Gister avond om half twaalf kreeg Yildah het benauwd, ze kon haar draai niet vinden en liep constant haar keel te schrapen. Ze rilde en rilde en zat met lodderige oogjes te knikkenbollen. Een wandeling deed haar wel even goed maar ze bleef maar rillen en snel en piepend ademen. In overleg met de dierenarts heb ik besloten om het aan te kijken en als ze zo ziek bleef zou ik de volgende dag om 10 uur bij de kliniek staan voor het laatste spuitje.
Ik heb een matras op de grond gelegd en toen Yildah eindelijk wat rustiger werd ben ik in slaap gevallen. Om half zes werd ik wakker van een spugende Yildah. Ze liep de kamer rond en overal lagen plasjes slijm. Het was zo naar om te horen en als ze weer wat slijm had uigespuugd moest ze meteen weer kokhalzen. Vreselijk om te zien!! Na een tijdje kwam ze bij mij liggen en zijn we samen in slaap gedommeld. Om half acht werd ik weer wakker van een spugende Yildah. Ik heb haar naar buiten gelaten en toen ik bij haar ging kijken lag ze te rollen in het gras met een kwispelende staart. Ze is naar binnen gekomen en weer bij me gaan liggen. Zo heb ik drie kwartier gezeten, alleen maar aaien en huilen. Ergens was er nog twijfel of ik de afspraak om 10 uur zou afzeggen, maar ik kon het haar niet aandoen om nog langer zo misselijk te zijn, om nog langer zo benauwd te zijn.
Mijn stiefzusje is gekomen en daar ging Yildah voor het laatst de deur uit, voor het laatst door het hekje en voor het laatst de auto in.
Onderweg moest ze weer vreselijk spugen, de hele achterbank lag onder het slijm en ze zat er zo beroerd bij.
Bij de dierenarts heb ik haar op tafel getild en nadat ze is gaan liggen kreeg ik een krukje en heb haar kop in mijn armen gelegd. De narcose spuit deed haar zeer en ze moest even hard piepen. En toen was het wachten....wachten..wachten.....na een kwartier was ze helemaal in slaap. Een paar minuutjes na de laatste spuit was het over.
Ik heb haar weer mee naar huis genomen en in haar mand gelegd. Ben erg blij dat ik dat heb gedaan. Ik heb bij haar gezeten, gehuild even op het forum geweest enz enz enz. De katten hebben even aan haar gesnuffeld en om kwart voor twee kwam mijn stief zusje weer en zijn we naar het crematorium gegaan. De man keek wel even raar op toen hij mij zag.
En nu is het stil. Zoveel herinneringen, de mand, het mandje met de riemen erin, het kuiltje in de tuin, de voerbakken....alles, alles lijkt nog alsof mijn twee kanjers nog zo naar binnen kunnen lopen.
Sandro en Yillie, als er een hemel bestaat hoop ik dat jullie daar samen zijn. Ik mis jullie zo ontzettend, ik mis jullie geblaf als er iemand het grindpad op komt, ik mis het klieren als ik de kippen ga voeren,
ik mis jullie kwispelende staarten als ik s'ochtends beneden kom.
Dag kanjers van me.
De foto's van Linda zijn zo ontzettend mooi, ik kan er niet naar kijken zonder een potje te janken.
Gister avond om half twaalf kreeg Yildah het benauwd, ze kon haar draai niet vinden en liep constant haar keel te schrapen. Ze rilde en rilde en zat met lodderige oogjes te knikkenbollen. Een wandeling deed haar wel even goed maar ze bleef maar rillen en snel en piepend ademen. In overleg met de dierenarts heb ik besloten om het aan te kijken en als ze zo ziek bleef zou ik de volgende dag om 10 uur bij de kliniek staan voor het laatste spuitje.
Ik heb een matras op de grond gelegd en toen Yildah eindelijk wat rustiger werd ben ik in slaap gevallen. Om half zes werd ik wakker van een spugende Yildah. Ze liep de kamer rond en overal lagen plasjes slijm. Het was zo naar om te horen en als ze weer wat slijm had uigespuugd moest ze meteen weer kokhalzen. Vreselijk om te zien!! Na een tijdje kwam ze bij mij liggen en zijn we samen in slaap gedommeld. Om half acht werd ik weer wakker van een spugende Yildah. Ik heb haar naar buiten gelaten en toen ik bij haar ging kijken lag ze te rollen in het gras met een kwispelende staart. Ze is naar binnen gekomen en weer bij me gaan liggen. Zo heb ik drie kwartier gezeten, alleen maar aaien en huilen. Ergens was er nog twijfel of ik de afspraak om 10 uur zou afzeggen, maar ik kon het haar niet aandoen om nog langer zo misselijk te zijn, om nog langer zo benauwd te zijn.
Mijn stiefzusje is gekomen en daar ging Yildah voor het laatst de deur uit, voor het laatst door het hekje en voor het laatst de auto in.
Onderweg moest ze weer vreselijk spugen, de hele achterbank lag onder het slijm en ze zat er zo beroerd bij.
Bij de dierenarts heb ik haar op tafel getild en nadat ze is gaan liggen kreeg ik een krukje en heb haar kop in mijn armen gelegd. De narcose spuit deed haar zeer en ze moest even hard piepen. En toen was het wachten....wachten..wachten.....na een kwartier was ze helemaal in slaap. Een paar minuutjes na de laatste spuit was het over.
Ik heb haar weer mee naar huis genomen en in haar mand gelegd. Ben erg blij dat ik dat heb gedaan. Ik heb bij haar gezeten, gehuild even op het forum geweest enz enz enz. De katten hebben even aan haar gesnuffeld en om kwart voor twee kwam mijn stief zusje weer en zijn we naar het crematorium gegaan. De man keek wel even raar op toen hij mij zag.
En nu is het stil. Zoveel herinneringen, de mand, het mandje met de riemen erin, het kuiltje in de tuin, de voerbakken....alles, alles lijkt nog alsof mijn twee kanjers nog zo naar binnen kunnen lopen.
Sandro en Yillie, als er een hemel bestaat hoop ik dat jullie daar samen zijn. Ik mis jullie zo ontzettend, ik mis jullie geblaf als er iemand het grindpad op komt, ik mis het klieren als ik de kippen ga voeren,
ik mis jullie kwispelende staarten als ik s'ochtends beneden kom.
Dag kanjers van me.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik huil met je mee Charlotte
, ik voel je verdriet in je schrijven.. het is ook gewoon teveel, te snel, te hard, te oneerlijk.... maar je doet er verdomme geen kloot aan, je hebt voor je beide kanjers een zeer moedig, liefdevol besluit genomen, dat zegt wel hoeveel je van ze houdt.
neem je tijd, huil wanneer je wilt huilen, schreeuw wanneer je wilt schreeuwen en lach wanneer je wilt lachen.
sterkte Meid.. ik leef met je mee.
neem je tijd, huil wanneer je wilt huilen, schreeuw wanneer je wilt schreeuwen en lach wanneer je wilt lachen.
sterkte Meid.. ik leef met je mee.
-
Dorien
- Zeer actief
Tranen in mijn ogen...Ik weet niets te zeggen, alles klinkt loos en hol. Het lijkt me een vreselijke nachtmerrie om zo snel allebei je honden te moeten verliezen.
Ik heb respect voor je, hoe je dit alles ondergaat en moét ondergaan.
Het zal zeker stil en leeg zijn.
Sterkte met het gemis, het verdriet en het gapende gat dat er nu is.
Ik heb respect voor je, hoe je dit alles ondergaat en moét ondergaan.
Het zal zeker stil en leeg zijn.
Sterkte met het gemis, het verdriet en het gapende gat dat er nu is.
Groet,
Dorien
Dorien
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
keessie
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
- boemerang
- Zeer actief
-
estelle
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik voel precies wat je bedoeld meid... ik heb gelukkig nog 5 andere kanjers die een beetje de pijn verzachten maar pijn blijft het doen... Voor jou is het zo verdomd moeilijk, helemaal niks meer... dat is vreselijk... heel veel sterkte meid.. je zult het nodig hebben....
Als er wat is of je verhaal kwijt wil of wat dan ook kun je altijd bellen he?!!! Ik ben er zo als het moet...
heel heel veel sterkte
Als er wat is of je verhaal kwijt wil of wat dan ook kun je altijd bellen he?!!! Ik ben er zo als het moet...
heel heel veel sterkte

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Zoie
- Zeer actief
-
Maaike
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje