Jeetje, wat een verhaal zeg, arme Piep.piep schreef:
het was bij piep iets ingewikkleder door haar gewicht, 380-400 gram toen ze al 4 maanden was. ze ging in shock elke keer als er te weinig voeding opgenomen was en dat was erg snel want ze wilde niet meer eten, dus dwangvoederen, ze kon zichzelf niet warm houden dus onder de lamp of in mijn bh zodat ze wel contact hield en een piepkleinzelfgemaakt truitje aan., de eerste keer dat ze in shock ging, na een dag weer alles waterdun uitpoepen, ben ik met noodvaart naar de da gereden, bloed geprikt etc. wat hij vermoedde was waar te weinig suiker. later wist ik glucose in haar bekkie en na een kwartiertje kwam ze wel weer bij. maar door dat dwangvoederen, bleef er gelukkig iets achter waardoor ze niet meer in shock ging. het enige waar ze haar hoofd voorop tilde op het laatst was appel. maar toen de medicatie aansloeg, toen was het beest losen zat ze zo op 500 gram. ik ga dadelijk naar mijn werk, zal vanmiddag ff navragen hoe die andere heten, mocht dit niet werken dan kun je dat altijd nog erbij vragen.
dit is de derde keer dat ik dit op een forum tegenkom en dat de da het niet herkende. ook na weken niet. is zo jammer, want het kan goed behandelt worden en scheelt een hoop zorgen en voor de hond een hoop ellende. je hoort van me.
de da in utrecht die het herkende en kende was een belgische, zou het daar wel bekent zijn gezien een reactie hier?
Goed van je om het hier op het forum te melden bij topics waar giardia van toepassing kan zijn.
Bedankt ook voor je tip voor mij!
Met Flip gaat het heel erg goed.
Hij is blij en vrolijk, en net liepen er vier (!) honden om ons heen, wel aan de lijn, en Flip gromde niet, terwijl een ander hondje enorm uitviel tegen Flip.
Normaal gesproken zou hij dat zeker niet pikken, omdat dat hondje heel dichtbij ons was toen hij begon te snauwen.
Een ander hondje kwam dichtbij en wilde aan zijn kont snuffelen, maar Flip liep totaal ongeïntereseerd door.
Dus ik denk toch dat het een rol kan spelen, dat hij zich gewoon beroerd voelde, in het uitvallen.
Tja, als ik niet lekker in mijn vel zit kan ik ook snauwerig of kortaf zijn.