Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
onderhuids bultje?
Moderator: moderatorteam
-
WOEF!
- Zeer actief
onderhuids bultje?
net lag Woef lekker op schoot te suffen en ontdekte ik opeens een onderhuids (flexibel) bultje tussen zijn schouders zegmaar.. ongeveer de groote van een knikker..(beetje rare beschrijving)
nu wist ik dat dat zou kunnen komen na een enting.. maar zijn laatste enting was vorrige week en naar mijn mening veel hoger in zijn nekvel niet tussen zijn schouders.. het doet hem iig geen pijn hij voelde er niets van toen ik er aan voelde.. wat zou het kunnen zijn?
nu wist ik dat dat zou kunnen komen na een enting.. maar zijn laatste enting was vorrige week en naar mijn mening veel hoger in zijn nekvel niet tussen zijn schouders.. het doet hem iig geen pijn hij voelde er niets van toen ik er aan voelde.. wat zou het kunnen zijn?
Groeten van "Woef" én Lianne
-
boxersien
Kan een talgkliertje zijn. Boris heeft die ook, midden op zijn buik. Al jaren, valt ook op als hij loopt, maar hij heeft er geen last van/ groeit niet en zit ook echt in de huid. Zolang hij er geen last van heeft en het blijft zo los zitten zou ik me niet teveel zorgen maken. Zit het vast dan wel
Uiteraard kan je het voor de zekerheid altijd even na laten kijken door de DA, voor hetzelfde geld is het toch wat anders misschien
Uiteraard kan je het voor de zekerheid altijd even na laten kijken door de DA, voor hetzelfde geld is het toch wat anders misschien
-
WOEF!
- Zeer actief
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Hij kan wat dikker zijn geworden zodat je het nu opmerkt.
Soms gaan ze weer weg en soms worden ze dikker.
Bij mijn hond varieert dat sterk.
Bij haar gaan sommige van die talgverstoppingen op een gegeven moment open (beetje te vergelijken met jeugdpuistjes
)
Dan druk ik ze uit en maak de boel schoon en ontsmet.
Even opletten dat het niet gaat ontsteken en klaar is ze weer.
Laat de DA er wel even naar kijken als je er toch eens moet zijn.
Bij haar gaan sommige van die talgverstoppingen op een gegeven moment open (beetje te vergelijken met jeugdpuistjes
Even opletten dat het niet gaat ontsteken en klaar is ze weer.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
WOEF!
- Zeer actief
die bult / bobbel zit onder zijn vacht en huid je ziet hem niet kan het alleen voelen als je zijn nekvel zegmaar beet pakt, als je hem aait voel je het ook niet.. het is echt een soort losse knikker onder zijn huid tussen zijn schouders...(sorry voor mijn rare beschrijving weet niet hoe ik het anders moet noemen)ranetje schreef:Hij kan wat dikker zijn geworden zodat je het nu opmerkt.![]()
Bij haar gaan sommige van die talgverstoppingen op een gegeven moment open (beetje te vergelijken met jeugdpuistjes)
Even opletten dat het niet gaat ontsteken en klaar is ze weer.![]()
nog niet hij wordt volgende week gechiptis hij gechipt? dat je toevallig nu ineens de chip voelde?
Groeten van "Woef" én Lianne
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat zou toch nog van de enting kunnen zijnWOEF schreef:die bult / bobbel zit onder zijn vacht en huid je ziet hem niet kan het alleen voelen als je zijn nekvel zegmaar beet pakt, als je hem aait voel je het ook niet.. het is echt een soort losse knikker onder zijn huid tussen zijn schouders...(sorry voor mijn rare beschrijving weet niet hoe ik het anders moet noemen)
Maar als je het niet vertrouwt zou ik het aan de DA vragen.
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
Yorick heeft het ook gehad van een enting, ineens dikke bult, dierenarts gebeld, die zei dat het binnen een week weg moest zijn, anders komen!
Was gelukkig niet nodig, na 5 dagen niets meer te voelen. ( Bult kwam niet direct na de enting, maar een paar dagen erna)
Was gelukkig niet nodig, na 5 dagen niets meer te voelen. ( Bult kwam niet direct na de enting, maar een paar dagen erna)

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!