Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Drama Moritz
Moderator: moderatorteam
-
Wendy!
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ja graag!! Kaarsjes, duimen, schietgebedjes (gelovig of nietMarion. schreef:Pffffffffffffffffff. Heel voorzichtig goed nieuws. Ik blijf nog even heel hard doorduimen, en de kaarsjes blijven ook nog even aan.Stang schreef:Pfffff.... godsamme....
Goed nieuws, voor nu alvast een klein wondertje.... nu volhouden Moppie en laat het een raadsel blijven, een tijdelijke instorting die nooooooit meer terugkomt. Nu nog de nacht goed en alsjeblieft de bloeduitslagen....
Probeer vannacht wat te slapen, meis. Zenuwslopend moet dit zijn. Dikke kus van mij!
Ik heb net een uurtje geslapen en ontwaakte door de wekker in een volkomen vreemde wereld (ik was zelf even tijdelijk de weg kwijt). Inmiddels ben ik weer wat bijgetrokken.
--------
Ontzettend bedankt allemaal voor het meeleven en alle interesse in Moritz!!
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vermoed dat hij niets weet van de afgelopen 24 uur. Ik hoop het.... maar volgens mij is dat ook zo.Wendy! schreef:Wat ik me zat te bedenken, als hij nu redelijk vrolijk is, dan kan hij zich in elk geval niet meer herinneren dat hij onder dwang aan het infuus is gelegd. Dat is wel een opluchting!
Het typische is dat hij blijkbaar totaal niet angstig is of verward dat hij nu totaal ergens anders is
-
Dorien
- Zeer actief
-
sjaantje
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik duim ook gewoon door en het kaarsje brandt ook zo lang ik wakker ben. Wat een vechtertje is die Moritz van jullie!
Het zou toch echt fantastisch zijn als dit voorzichtig positieve nieuws zo doorzet.
Hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen. Hier wordt nog steeds aan jullie en Moritz gedacht.
Het zou toch echt fantastisch zijn als dit voorzichtig positieve nieuws zo doorzet.
Hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen. Hier wordt nog steeds aan jullie en Moritz gedacht.
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een goed nieuws, ongeacht de uitslagen van zijn bloedtesten.
Wat is dat toch een krachtpatsertje, die Moritz.
Hier wordt keihard geduimd, want hij is er natuurlijk nog niet, zowel thuis als lichamelijk, maar elke klein beetje goede hoop kan ie wel gebruiken. En jullie ook. Ontspan maar een beetje vanavond, Caroline, het lijkt te mogen.
Wat is dat toch een krachtpatsertje, die Moritz.
Hier wordt keihard geduimd, want hij is er natuurlijk nog niet, zowel thuis als lichamelijk, maar elke klein beetje goede hoop kan ie wel gebruiken. En jullie ook. Ontspan maar een beetje vanavond, Caroline, het lijkt te mogen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
-
pepim
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
Meeko
- Zeer actief
-
annette
- nieuw lid
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Demi schreef:Dat is voorzichtig een beetje positief nieuws! Goed zo Moritz, niet opgeven hoor![]()
Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar kan het niet zijn dat de medicijnen die hij slikt voor de erlichia deze aanvallen veroorzaken?
Het typische is dus dat hij de eerste weken goed opknapte, normaal netjes opknapte. En ineens werd hij dus vorige week donderdag enorm vrolijk, enorm druk vrolijk, zo totaal niet Moritz.
Dat werd met de dag gekker, vrijdag werd dat erger en zaterdag nog erger. Hij bleef ook van binnen naar buiten lopen, de hele dag door achter elkaar door.
Maar hij oogde daarbij supervrolijk, al vond ik het wel al heel vreemd ineens zo'n enorme omslag.
Toen werd hij zaterdagavond ziek, moest spugen en 's nachts enorme hoeveelheden poep in huis, niet echt dunne diarree, maar wel prut.
Zondag was hij wat lamlendig (logisch), maar begon toch alweer op te knapeen en maandag en gister overdag was het praktisch weer 'normale' Moritz en niet zo extreem uitgelaten vrolijk, maar gewoon.
Gister is niets bijzonders gebeurd en we lagen zoals zo vaak samen op de bank even lekker na het eten en ineens patsboem kreeg hij zo'n aanval.
Drie van de vijf aanvallen zijn gekomen juist toen hij rustig ging liggen en in slaap begon te vallen.
Ik heb al zitten kijken naar de houdbaarheidsdatum van de nieuwe pot pillen die hij sinds 2 weken krijgt (dezelfde pillen als daarvoor, maar een nieuwe pot). Maar de datum is prima
Ergens heb ik een idee dat er ergens een aanwijsbare oorzaak moet zijn, iets waar niemand aan denkt.
De laatste dagen bleef hij buiten ook graven, ook op de stenen, en at veel aarde (beestjes in de aarde), enz.
Ik pieker en pieker, maar kom er nog totaal niet uit.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Het is echt vreemd, juist omdat het zo goed ging en dan ineens zo'n ommekeer...
Maar denk ook een beetje aan jezelf hoor, neem je rust Caroline, je hebt het hard nodig. En je moppie heeft je zo ook hard nodig als hij misschien naar huis mag en dan moet je wel een beetje uitgerust zijn!
Knuff voor jullie allemaal en we denken aan jullie!
Maar denk ook een beetje aan jezelf hoor, neem je rust Caroline, je hebt het hard nodig. En je moppie heeft je zo ook hard nodig als hij misschien naar huis mag en dan moet je wel een beetje uitgerust zijn!
Knuff voor jullie allemaal en we denken aan jullie!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
boxersien
Misschien klopt de samenstelling van de pillen wel niet helemaal? Is er wat verkeerd gegaan in het proces van het maken? Hopelijk is dit geen waar, maar zou een verklaring kunnen zijn als het ongeveer al net zo lang speelt?
gelukkig dat het nu weer beter met hem gaat, hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop! Hier worden ook duimen gedraaid voor hem!!
gelukkig dat het nu weer beter met hem gaat, hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop! Hier worden ook duimen gedraaid voor hem!!
- Annelies
- Zeer actief
Ze begon op tweejarige leeftijd opeens aan stenen te likken, in aarde te graven en grond te vreten. Ze had iedere keer last van ernstige bloedarmoede en uiteindelijk kreeg ze epileptisch aanvallen...

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
Maaike
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Caroline,
Jee, dat klinkt goed ineens! Laten we hopen dat dat zo doorzet en dat jullie ventje morgen lekker naar huis mag!
Jee, dat klinkt goed ineens! Laten we hopen dat dat zo doorzet en dat jullie ventje morgen lekker naar huis mag!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Kunnen dit niet allemaal kleine epileptische aanvalletjes geweest zijn? Een epileptische aanval hoeft niet met schokken en schuimbekken gepaard te gaan, hè? Veel aanvallen zijn zo subtiel dat mensen ze vaak niet als epilepsie herkennen.Stang schreef:![]()
Ik pieker me suf....
Het typische is dus dat hij de eerste weken goed opknapte, normaal netjes opknapte. En ineens werd hij dus vorige week donderdag enorm vrolijk, enorm druk vrolijk, zo totaal niet Moritz.
Dat werd met de dag gekker, vrijdag werd dat erger en zaterdag nog erger. Hij bleef ook van binnen naar buiten lopen, de hele dag door achter elkaar door.
Maar hij oogde daarbij supervrolijk, al vond ik het wel al heel vreemd ineens zo'n enorme omslag.
Toen werd hij zaterdagavond ziek, moest spugen en 's nachts enorme hoeveelheden poep in huis, niet echt dunne diarree, maar wel prut.
Zondag was hij wat lamlendig (logisch), maar begon toch alweer op te knapeen en maandag en gister overdag was het praktisch weer 'normale' Moritz en niet zo extreem uitgelaten vrolijk, maar gewoon.
Gister is niets bijzonders gebeurd en we lagen zoals zo vaak samen op de bank even lekker na het eten en ineens patsboem kreeg hij zo'n aanval.
Drie van de vijf aanvallen zijn gekomen juist toen hij rustig ging liggen en in slaap begon te vallen.
Ik heb al zitten kijken naar de houdbaarheidsdatum van de nieuwe pot pillen die hij sinds 2 weken krijgt (dezelfde pillen als daarvoor, maar een nieuwe pot). Maar de datum is primaDe pillen die erin zitten zijn de goede pillen.
Ergens heb ik een idee dat er ergens een aanwijsbare oorzaak moet zijn, iets waar niemand aan denkt.
De laatste dagen bleef hij buiten ook graven, ook op de stenen, en at veel aarde (beestjes in de aarde), enz.
Ik pieker en pieker, maar kom er nog totaal niet uit.
Groetjes, Karen