En daar sluit ik me ook bij aan.Annelies schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat wij -nu Joyce en de stichting weer in contact zijn en de stichting heeft aangegeven te zullen helpen- ons nu een beetje aan de zijlijn moeten gaan begeven...
Als Joyce behoefte heeft aan advies, steun of wat dan ook, dan zal ze daar vast wel mee komen...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heup Meeko... Update juni 2009
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Meeko
- Zeer actief
Ik wil het beste voor Meeko, eerlijk waar. Als het blijkt na een operatie dat het gewoon echt niet gaat op een appartement, dan ben ik niet degene die hem daarmee wil kwellen.chrico schreef:Ik denkt dat er nu tussen de stichting en Joyche contact opgenomen word om de zaken verder te bespreken zodat de hond daadwerkelijk geholpen kan worden. Daar draait het toch om.
Misschien ben ik de enige die het zo ziet hoor maar ik kijk alleen even vanuit de hond, hoe lullig het ook klinkt.
Kan me heel goed voorstellen dat Joyche gehecht is geraakt aan Meeko, zou ik ook zijn. Dat terzijde dus.
Maar toch, als je naar de toekomst voor de hond zou kijken, de trappen die een probleem gaan blijven voor de hond, dan zou ik dus kiezen voor de hond en in dit geval kijken of er een andere oplossing is om hem zo een fijn mogelijk leven nog te geven.
Als het herplaatsen daarvan een optie is zou ik die niet tegenhouden, hoeveel pijn het me ook zou doen. Afnemen kunnen ze hem niet, want ze hebben zich accoord verklaard dat de hond in eerste instantie bij jullie kwam en dus ook op de hoogte waren van de trappen, verwaarlozen, fokken en mishandelen doen jullie hem niet. Maar toch, en dat is waarom ik gister ook zo reageerde, zou ik ondanks wat er gebeurd is toch blijven kijken naar de hond en niet al bij voorbaat roepen dat je hem willens en wetens bij je wil houden.
Ik wil alleen dat er nu eerst eens naar een operatie gekeken wordt, in plaats van of hij wel of niet na een operatie bij mij kan blijven. Hoe dan ook moet hij geholpen worden, of hij bij ons blijft of niet....
Pfff aan kinderen moet ik even helemaal niet denken hoor. Ten eerste studeer ik nog en ten tweede ga ik niet liggen zeulen met een kind op het appartement waar we nu zitten. Mochten er ooit kinderen komen, dan wonen we op zijn minst in een eengezinswoning. Maargoed, het was maar een voorbeeld van jechrico schreef:
Stel, slechtste scenario, je moet hem elke dag minimaal 4 keer de trap op en af tillen. In het begin lukt dat misschien nog en is het geen probleem maar als je je handen vol heb en je drie keer heen en weer moet lopen dan kan het wel een probleem worden. of als er over een jaar of 4 kinderen komen (weet niet of het in je planning zit maar dit is een stel je voor voorbeeld) kind omhoog, wagen ook, spuletjes, en dannog de hond.
Ik wil zeker verder kijken dan vandaag, maar ik wil ook niet te ver vooruit lopen en uitspraken doen waar nog niets/ontzettend weinig over te zeggen valt.chrico schreef:
Ik zou proberen verder te kijken dan vandaag en een week.
Joyche, dit is geen antwoord om je te demotiveren of te zeggen dat je het niet goed doet want je heb laten zien dat je het met je hart op de juiste plek doet, dat de stichting het in eerste instantie niet netjes opgepikt heeft om je te steunen maar waar mensen werken worden fouten gemaakt en fouten kan je herstellen.
Fouten kunnen en mogen gemaakt worden, dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik hoop dan ook dat er nu informatie komt.
Al met al ik doe mijn best en volgens mij hebben jullie dat ondertussen ook wel door, dus je gooit me echt niet zomaar van mijn stoel.
Ik houd jullie van de verdere ontwikkelingen natuurlijk op de hoogte.

-
Erica
- Actief
- Contacteer:
Ik ben toch even benieuwd wat jouw functie binnen de organisatie is Monique? Gewoon even om het plaatje compleet te krijge. Geef jij als bestuurslid namens het bestuur antwoord of geef jij als vrijwilliger van de organisatie namens het bestuur antwoord?
Verder fijn dat de stichting zijn verantwoordelijkheden netjes opneemt! Ik duim voor een mooie toekomst voor Meeko en zijn baasjes
Groetjes,
Erica
Verder fijn dat de stichting zijn verantwoordelijkheden netjes opneemt! Ik duim voor een mooie toekomst voor Meeko en zijn baasjes
Groetjes,
Erica
-
an1
- nieuw lid
Hoi Erica,Erica schreef:Ik ben toch even benieuwd wat jouw functie binnen de organisatie is Monique? Gewoon even om het plaatje compleet te krijge. Geef jij als bestuurslid namens het bestuur antwoord of geef jij als vrijwilliger van de organisatie namens het bestuur antwoord?
Verder fijn dat de stichting zijn verantwoordelijkheden netjes opneemt! Ik duim voor een mooie toekomst voor Meeko en zijn baasjes![]()
Groetjes,
Erica
Mijn functie binnen DZG is Webmaster. Ik zit niet in het bestuur, maar sinds het bericht van Meeko heb ik wel heel erg veel overleg met het bestuur gehad over Meeko. Vandaar dat ik hier geantwoord heb.
Groetjes,
Monique
-
Erica
- Actief
- Contacteer:
Ok, dank voor je antwoord!an1 schreef:Hoi Erica,Erica schreef:Ik ben toch even benieuwd wat jouw functie binnen de organisatie is Monique? Gewoon even om het plaatje compleet te krijge. Geef jij als bestuurslid namens het bestuur antwoord of geef jij als vrijwilliger van de organisatie namens het bestuur antwoord?
Verder fijn dat de stichting zijn verantwoordelijkheden netjes opneemt! Ik duim voor een mooie toekomst voor Meeko en zijn baasjes![]()
Groetjes,
Erica
Mijn functie binnen DZG is Webmaster. Ik zit niet in het bestuur, maar sinds het bericht van Meeko heb ik wel heel erg veel overleg met het bestuur gehad over Meeko. Vandaar dat ik hier geantwoord heb.
Groetjes,
Monique
-
Ari@ne
Prima, dan wachten we af. Ik hoop alleen voor Joyce en Meeko dat het niet meer lang gaat duren.Roelfien schreef:En daar sluit ik me ook bij aan.Annelies schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat wij -nu Joyce en de stichting weer in contact zijn en de stichting heeft aangegeven te zullen helpen- ons nu een beetje aan de zijlijn moeten gaan begeven...
Als Joyce behoefte heeft aan advies, steun of wat dan ook, dan zal ze daar vast wel mee komen...![]()
Nog even dit, ik weet niet meer wie het zei, maar ten eerste heeft Joyce mij die pb's in haar wanhoop doorgestuurd en heb ik er hier nooit eerder iets over gezegd. Maar als er nu plotseling iemand van DZG hier opduikt en het in beginsel dus via het forum ging en er dus niemand persoonlijk contact met haar opgenomen heeft dan vind IK dat allesbehalve netjes.
Joyce heeft hier moeten lezen dat ze de operatie betalen
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Het probleem van de trap kan worden opgelost met een traplift, en wellicht kan traplopen een tijdje na de operatie juist een hele goede training zijn.Meeko schreef:Ik wil het beste voor Meeko, eerlijk waar. Als het blijkt na een operatie dat het gewoon echt niet gaat op een appartement, dan ben ik niet degene die hem daarmee wil kwellen.chrico schreef:Ik denkt dat er nu tussen de stichting en Joyche contact opgenomen word om de zaken verder te bespreken zodat de hond daadwerkelijk geholpen kan worden. Daar draait het toch om.
Misschien ben ik de enige die het zo ziet hoor maar ik kijk alleen even vanuit de hond, hoe lullig het ook klinkt.
Kan me heel goed voorstellen dat Joyche gehecht is geraakt aan Meeko, zou ik ook zijn. Dat terzijde dus.
Maar toch, als je naar de toekomst voor de hond zou kijken, de trappen die een probleem gaan blijven voor de hond, dan zou ik dus kiezen voor de hond en in dit geval kijken of er een andere oplossing is om hem zo een fijn mogelijk leven nog te geven.
Als het herplaatsen daarvan een optie is zou ik die niet tegenhouden, hoeveel pijn het me ook zou doen. Afnemen kunnen ze hem niet, want ze hebben zich accoord verklaard dat de hond in eerste instantie bij jullie kwam en dus ook op de hoogte waren van de trappen, verwaarlozen, fokken en mishandelen doen jullie hem niet. Maar toch, en dat is waarom ik gister ook zo reageerde, zou ik ondanks wat er gebeurd is toch blijven kijken naar de hond en niet al bij voorbaat roepen dat je hem willens en wetens bij je wil houden.
Ik wil alleen dat er nu eerst eens naar een operatie gekeken wordt, in plaats van of hij wel of niet na een operatie bij mij kan blijven. Hoe dan ook moet hij geholpen worden, of hij bij ons blijft of niet....
Pfff aan kinderen moet ik even helemaal niet denken hoor. Ten eerste studeer ik nog en ten tweede ga ik niet liggen zeulen met een kind op het appartement waar we nu zitten. Mochten er ooit kinderen komen, dan wonen we op zijn minst in een eengezinswoning. Maargoed, het was maar een voorbeeld van jechrico schreef:
Stel, slechtste scenario, je moet hem elke dag minimaal 4 keer de trap op en af tillen. In het begin lukt dat misschien nog en is het geen probleem maar als je je handen vol heb en je drie keer heen en weer moet lopen dan kan het wel een probleem worden. of als er over een jaar of 4 kinderen komen (weet niet of het in je planning zit maar dit is een stel je voor voorbeeld) kind omhoog, wagen ook, spuletjes, en dannog de hond..
Ik wil zeker verder kijken dan vandaag, maar ik wil ook niet te ver vooruit lopen en uitspraken doen waar nog niets/ontzettend weinig over te zeggen valt.chrico schreef:
Ik zou proberen verder te kijken dan vandaag en een week.
Joyche, dit is geen antwoord om je te demotiveren of te zeggen dat je het niet goed doet want je heb laten zien dat je het met je hart op de juiste plek doet, dat de stichting het in eerste instantie niet netjes opgepikt heeft om je te steunen maar waar mensen werken worden fouten gemaakt en fouten kan je herstellen.
Fouten kunnen en mogen gemaakt worden, dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik hoop dan ook dat er nu informatie komt.
Al met al ik doe mijn best en volgens mij hebben jullie dat ondertussen ook wel door, dus je gooit me echt niet zomaar van mijn stoel.
Ik houd jullie van de verdere ontwikkelingen natuurlijk op de hoogte.

- Hutsje
- Zeer actief
Inderdaad, en je hoeft geen grote voor mensen te hebben. Ik heb ze gezien, kleintjes die voor Bassets gebruikt worden. En bovendien, als de stichting de operatie betaalt is de bijdrage van de mensen die mee wilden doen niet nodig maar zou die dan ook hier voor gebruikt kunnen worden. duurder dan de operatie is het echt nietErica schreef:Dat zal je nog verbazen!Inge O schreef:een traplift, dat is toch stervensduur![]()
?
Als je een beetje handig bent tik je een tweedehands traplift op de kop en pas je deze een beetje aan. Hier hebben wij voor een ander doel 2 jaar geleden naar gekeken en dat zou best eens te doen kunnen zijn!

-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
Ari@ne
-
Erica
- Actief
- Contacteer:
Oeps, ik had mijn berichtje al weggehaald omdat ik me bedacht dat het om 3 trappen gaat en dus niet om 1. En daarnaast ws. in het portiek van een complex waardoor je dus ook toestemming moet hebben etc. En dat maakt de zaak een stuk complexer dan alleen maar 1 tweedehands traplift op de kop tikkenHutsje schreef:Inderdaad, en je hoeft geen grote voor mensen te hebben. Ik heb ze gezien, kleintjes die voor Bassets gebruikt worden. En bovendien, als de stichting de operatie betaalt is de bijdrage van de mensen die mee wilden doen niet nodig maar zou die dan ook hier voor gebruikt kunnen worden. duurder dan de operatie is het echt nietErica schreef:Dat zal je nog verbazen!Inge O schreef:een traplift, dat is toch stervensduur![]()
?
Als je een beetje handig bent tik je een tweedehands traplift op de kop en pas je deze een beetje aan. Hier hebben wij voor een ander doel 2 jaar geleden naar gekeken en dat zou best eens te doen kunnen zijn!.
- Hutsje
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Ik wil ook nog even iets kwijt over die pb's. Ik vind het niet erg dat Ariane dat hier meld. Het verklaart namelijk ook heel goed haar standpunt en alertheid.Teckelgek schreef:Nog even dit, ik weet niet meer wie het zei, maar ten eerste heeft Joyce mij die pb's in haar wanhoop doorgestuurd en heb ik er hier nooit eerder iets over gezegd. Maar als er nu plotseling iemand van DZG hier opduikt en het in beginsel dus via het forum ging en er dus niemand persoonlijk contact met haar opgenomen heeft dan vind IK dat allesbehalve netjes.
Joyce heeft hier moeten lezen dat ze de operatie betalen![]()
.
Ik heb het topic zo rustig mogelijk proberen te houden, om zoveel mogelijk ophef naar de stichting toe te voorkomen, omdat ik daar gewoon helemaal niet mee verder kom.
Er zijn berichten die ik heb gehad die naar mijn mening gewoon écht niet kunnen. En dat weet Ariane, die heeft ze ook gelezen.

-
Meeko
- Zeer actief
Ik stond al helemaal klaar om te gaan kijken voor een traplift, maar inderdaad. Ons appartement zit daar waarschijnlijk te moeilijk voor in elkaar (je hebt heel veel lossen trappen).Erica schreef:Oeps, ik had mijn berichtje al weggehaald omdat ik me bedacht dat het om 3 trappen gaat en dus niet om 1. En daarnaast ws. in het portiek van een complex waardoor je dus ook toestemming moet hebben etc. En dat maakt de zaak een stuk complexer dan alleen maar 1 tweedehands traplift op de kop tikken
De eerste die naar boven gaat heeft 6 treden, dan kom je bij de eerste appartementen, daarna komt een trap van ongeveer normale hoogte, dan kom je op een stukje met niets en volgt er weer een klein trapje met 6 treden etc... En we zouden inderdaad toestemming moeten hebben van VVE.

- Annelies
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Tjah naar wat mij ter oren is gekomen moet een bekkenkanteling inderdaad naar functieherstel leiden. Mits de operatie natuurlijk goed verloopt, maar daar ga ik gewoon even vanuit.bulletjebe schreef:Maar leidt een bekkenkanteling niet naar functieherstel? Want dan zou een geopereerde hond toch na de revalidatieperiode toch gewoon weer alles moeten kunnen doen?
Als je niet opereert zou ik eerder aan een traplift denken
Het bekken wordt gekanteld zodat de kop weer netjes in de kom valt, het zou dus na de operatie weer een 'normale, gezonde' heup moeten vormen.
Soms is de kom hiervoor te ondiep, maar dan wordt er ook geen bekkenkanteling uitgevoerd, omdat het weinig in zo'n situatie opleverd.
Daarom wil ik nu ook nog niet oordelen over of hij na een operatie wel of niet hier kan blijven.
Laten we eerst eens die operatie afwachten, kijken hoe zijn herstel gaat en dan eens oordelen of hij de trappen aankan, ja of nee.

-
Meeko
- Zeer actief
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Dat lijkt me een logische volgordeMeeko schreef:Tjah naar wat mij ter oren is gekomen moet een bekkenkanteling inderdaad naar functieherstel leiden. Mits de operatie natuurlijk goed verloopt, maar daar ga ik gewoon even vanuit.bulletjebe schreef:Maar leidt een bekkenkanteling niet naar functieherstel? Want dan zou een geopereerde hond toch na de revalidatieperiode toch gewoon weer alles moeten kunnen doen?
Het bekken wordt gekanteld zodat de kop weer netjes in de kom valt, het zou dus na de operatie weer een 'normale, gezonde' heup moeten vormen.
Soms is de kom hiervoor te ondiep, maar dan wordt er ook geen bekkenkanteling uitgevoerd, omdat het weinig in zo'n situatie opleverd.![]()
Daarom wil ik nu ook nog niet oordelen over of hij na een operatie wel of niet hier kan blijven.
Laten we eerst eens die operatie afwachten, kijken hoe zijn herstel gaat en dan eens oordelen of hij de trappen aankan, ja of nee.
-
Airedale
- Actief
Precies, eerst die operatie en hopen dat alles goed verloopt.Meeko schreef:Tjah naar wat mij ter oren is gekomen moet een bekkenkanteling inderdaad naar functieherstel leiden. Mits de operatie natuurlijk goed verloopt, maar daar ga ik gewoon even vanuit.bulletjebe schreef:Maar leidt een bekkenkanteling niet naar functieherstel? Want dan zou een geopereerde hond toch na de revalidatieperiode toch gewoon weer alles moeten kunnen doen?
Soms is de kom hiervoor te ondiep, maar dan wordt er ook geen bekkenkanteling uitgevoerd, omdat het weinig in zo'n situatie opleverd.![]()
Dan krijgen jullie ook weer rust.
- Annelies
- Zeer actief
O, ik was even in verwarring door dat VVE (Vereniging van Eigenaren). Daaruit concludeerde ik dat het om een eigen flat ging...Meeko schreef:Nee, daarom is verhuizen eigenlijk ook geen optie.Annelies schreef:Is het geen huurflat dan, Joyce...??Meeko schreef:En we zouden inderdaad toestemming moeten hebben van VVE.

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
Meeko
- Zeer actief
Helemaal goedAnnelies schreef:O, ik was even in verwarring door dat VVE (Vereniging van Eigenaren). Daaruit concludeerde ik dat het om een eigen flat ging...Meeko schreef:Nee, daarom is verhuizen eigenlijk ook geen optie.Annelies schreef:Is het geen huurflat dan, Joyce...??Meeko schreef:En we zouden inderdaad toestemming moeten hebben van VVE.
Het zijn wel huurappartementen geweest

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Een bekkenkanteling leidt naar functie herstel.
Maar toch blijft het een wat zwakkere plek.
Spike moet ook altijd wel op passen met springen.
Zo af en toe gaat hij ook door z'n rug heen, met gevolg mank lopen.
Volgens m'n da heeft dat niets te maken met de operatie's... Ik weet het niet. Weet wel dat fysio dan héle goede dingen met hem kan doen.
Spike mocht na een paar maanden de trap weer op. Maar dat gaat dan over één trap naar boven. Eén keer erop en één keer eraf per dag.
Nu hobbelt hij makkelijk iedere trap op, maar oké, we zijn 4 jaar verder intussen.
Maar toch blijft het een wat zwakkere plek.
Spike moet ook altijd wel op passen met springen.
Zo af en toe gaat hij ook door z'n rug heen, met gevolg mank lopen.
Volgens m'n da heeft dat niets te maken met de operatie's... Ik weet het niet. Weet wel dat fysio dan héle goede dingen met hem kan doen.
Spike mocht na een paar maanden de trap weer op. Maar dat gaat dan over één trap naar boven. Eén keer erop en één keer eraf per dag.
Nu hobbelt hij makkelijk iedere trap op, maar oké, we zijn 4 jaar verder intussen.
-
Ari@ne
Maar dan is het dus wel een koopflat??Meeko schreef:Helemaal goedAnnelies schreef:O, ik was even in verwarring door dat VVE (Vereniging van Eigenaren). Daaruit concludeerde ik dat het om een eigen flat ging...Meeko schreef:Nee, daarom is verhuizen eigenlijk ook geen optie.Annelies schreef: Is het geen huurflat dan, Joyce...??.
Het zijn wel huurappartementen geweest.
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Meeko
- Zeer actief
Ja, hoezo?Teckelgek schreef:Maar dan is het dus wel een koopflat??Meeko schreef:Helemaal goedAnnelies schreef:O, ik was even in verwarring door dat VVE (Vereniging van Eigenaren). Daaruit concludeerde ik dat het om een eigen flat ging...Meeko schreef: Nee, daarom is verhuizen eigenlijk ook geen optie..
Dat is ook het hele punt

-
Meeko
- Zeer actief
Om iedereen even op de hoogte te houden
Ik heb onderstaande mail verstuurd en wacht nu op een reactie, ik ben benieuwd wanneer ons menneke geholpen wordt!!
Hallo allemaal,
Ik weet niet meer waar ik moet zijn. Er zijn zoveel mensen die zich erin gemengd hebben, dat ik niet meer weet waar mijn aanspreekpunt nu ligt.
Zoals ik (en meerdere met mij) het begrijp uit jullie bericht op het hondenforum is er dus geld voor een operatie.
Ik ben echter nog helemaal niet voorzien van enige informatie omtrent.
Mag ik vragen wat er nu geregeld is en wanneer/waar Meeko geholpen kan worden?
Ik hoop dat de strijd eens afgelopen is en er daadwerkelijk wat voor Meeko geregeld wordt.
Met vriendelijke groet,
Joyce
Gewoon maar, zodat jullie het weten, ik wacht nu op een reactie!
Ik heb onderstaande mail verstuurd en wacht nu op een reactie, ik ben benieuwd wanneer ons menneke geholpen wordt!!
Hallo allemaal,
Ik weet niet meer waar ik moet zijn. Er zijn zoveel mensen die zich erin gemengd hebben, dat ik niet meer weet waar mijn aanspreekpunt nu ligt.
Zoals ik (en meerdere met mij) het begrijp uit jullie bericht op het hondenforum is er dus geld voor een operatie.
Ik ben echter nog helemaal niet voorzien van enige informatie omtrent.
Mag ik vragen wat er nu geregeld is en wanneer/waar Meeko geholpen kan worden?
Ik hoop dat de strijd eens afgelopen is en er daadwerkelijk wat voor Meeko geregeld wordt.
Met vriendelijke groet,
Joyce
Gewoon maar, zodat jullie het weten, ik wacht nu op een reactie!

-
Ari@ne
Omdat er wat verwarring was tussen jou en Annelies. Lees nog maar even hierbovenMeeko schreef:Ja, hoezo?Teckelgek schreef:Maar dan is het dus wel een koopflat??Meeko schreef:Helemaal goedAnnelies schreef: O, ik was even in verwarring door dat VVE (Vereniging van Eigenaren). Daaruit concludeerde ik dat het om een eigen flat ging....
Dat is ook het hele punt, anders waren we zo ergens anders gaan wonen (huren). Maar even een huis verkopen enzo... gaat toch wat meer geld en tijd in om...
En zoals ik je al zei: een keurige, nette mail vind ik!! Nu maar hopen op een snelle, positieve en duidelijke reactie.
- Ozzfest
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
Ja hoor, ik wel, zoals je kunt lezen in mijn bericht daarna. Jij blijkbaar nietMoon schreef:Enig idee wat een traplift kost? Kost duizenden euro's!Hutsje schreef: Het probleem van de trap kan worden opgelost met een traplift, en wellicht kan traplopen een tijdje na de operatie juist een hele goede training zijn.