Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lana is ziek. Up-date pagina 3.
Moderator: moderatorteam
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Dank jullie wel voor jullie medeleven. Echt heel lief!
Met Lana gaat het gelukkig weer een heel stuk beter. Ik hoefde er vannacht maar twee keer uit om haar te laten poepen en ze braakt gelukkig helemaal niet meer.
Vanochtend heeft ze weer een klein beetje gegeten (met lange tanden, omdat het 'moest'
), maar inmiddels heeft ze er al twee kleine vleesmaaltijden in zitten die ze met smaak heeft opgegeten!
De ontlasting is nog wel wat dun, maar niet meer waterdun, zoals gisteren en het krijgt ook weer wat meer kleur.
Ik heb haar net nog even uitgelaten, maar toen hoefde ze niet te poepen, dus dat lijkt een goed teken!
Ze slaapt nog wel veel, maar dat is alleen maar goed. Jee, onvoorstelbaar toch hoe kranig ze zich weer gedraagt en als je vergelijkt hoe ze nu weer is en hoe hopeloos het er gisteren uit zag, dan lijkt dat bijna onwerkelijk dat ze er gisteren zo slecht aan toe was.
Dank jullie wel voor jullie medeleven. Echt heel lief!
Met Lana gaat het gelukkig weer een heel stuk beter. Ik hoefde er vannacht maar twee keer uit om haar te laten poepen en ze braakt gelukkig helemaal niet meer.
Vanochtend heeft ze weer een klein beetje gegeten (met lange tanden, omdat het 'moest'
De ontlasting is nog wel wat dun, maar niet meer waterdun, zoals gisteren en het krijgt ook weer wat meer kleur.
Ik heb haar net nog even uitgelaten, maar toen hoefde ze niet te poepen, dus dat lijkt een goed teken!
Ze slaapt nog wel veel, maar dat is alleen maar goed. Jee, onvoorstelbaar toch hoe kranig ze zich weer gedraagt en als je vergelijkt hoe ze nu weer is en hoe hopeloos het er gisteren uit zag, dan lijkt dat bijna onwerkelijk dat ze er gisteren zo slecht aan toe was.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Jip,jip007 schreef:jeetje Karen wat vreselijk allemaal voor je meisje, ik hoop dat ze het gaat redden.
Ja, hoor dat gaat ze zeker. Dat durf ik nu weer te zeggen, gelukkig!
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, over die 'bal' maak ik me nu toch ook steeds wat meer zorgen, nu het met Lana weer beter gaat, hoor. Het kan natuurlijk echt iets van ontlasting of paardenpoep zijn geweest wat de verstopping en ontstekingen heeft veroorzaakt. In dat geval moet die 'bal' nu ook aan het verdwijnen zijn. Maar..., het kan natuurlijk ook een per toeval ontdekte beginnende tumor zijn...Stang schreef:En dat de 'bol' ook verdwijnt vanzelf...
Als Lana weer helemaal opgeknapt is, wordt er aan het einde van de week een controlefoto van haar buik gemaakt om te kijken of die 'bal' ook inderdaad weg is...
Groetjes, Karen
-
snoepie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Zou ik zeker doen, nog een foto ter controle!Scooby schreef:Ja, over die 'bal' maak ik me nu toch ook steeds wat meer zorgen, nu het met Lana weer beter gaat, hoor. Het kan natuurlijk echt iets van ontlasting of paardenpoep zijn geweest wat de verstopping en ontstekingen heeft veroorzaakt. In dat geval moet die 'bal' nu ook aan het verdwijnen zijn. Maar..., het kan natuurlijk ook een per toeval ontdekte beginnende tumor zijn...Stang schreef:En dat de 'bol' ook verdwijnt vanzelf...
Als Lana weer helemaal opgeknapt is, wordt er aan het einde van de week een controlefoto van haar buik gemaakt om te kijken of die 'bal' ook inderdaad weg is...
Fijn dat het inmiddels toch een stukje beter met haar gaat!!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat ga ik ook zeker doen!Stang schreef:Zou ik zeker doen, nog een foto ter controle!Scooby schreef:Ja, over die 'bal' maak ik me nu toch ook steeds wat meer zorgen, nu het met Lana weer beter gaat, hoor. Het kan natuurlijk echt iets van ontlasting of paardenpoep zijn geweest wat de verstopping en ontstekingen heeft veroorzaakt. In dat geval moet die 'bal' nu ook aan het verdwijnen zijn. Maar..., het kan natuurlijk ook een per toeval ontdekte beginnende tumor zijn...Stang schreef:En dat de 'bol' ook verdwijnt vanzelf...
Groetjes, Karen
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Fahrah
- Actief
Hoi Karen,
Ik lees nu pas wat er in de tussentijd weer allemaal gebeurd is. Nou meid jullie hebben het wel weer voor de kiezen gehad wat een stress allemaal. Hopenlijk lijkt het straks met die bal allemaal mee te vallen maar ik kan me goed voorstellen dat je je wel zorgen maakt. Ik ga mee duimen dat het allemaal weer goed komt hoor! Nog een dikke
voor Lana hoor.
Ik lees nu pas wat er in de tussentijd weer allemaal gebeurd is. Nou meid jullie hebben het wel weer voor de kiezen gehad wat een stress allemaal. Hopenlijk lijkt het straks met die bal allemaal mee te vallen maar ik kan me goed voorstellen dat je je wel zorgen maakt. Ik ga mee duimen dat het allemaal weer goed komt hoor! Nog een dikke
groetjes,
Carolina

Carolina

- Gonny
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- Hughy
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Jeeee Karen... ik heb het niet echt gevolgd maar wat een schrik bij jou ook zeg... gelukkig gaat het beter met haar!!! hoop dat het nu alleen nog maar nog beter gaat 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Geeft niets, joh Cloor. Gelukkig gaat het absoluut steeds beter met Lana. Het wachten is op de eerste ontlasting weer.cloris schreef:Jeeee Karen... ik heb het niet echt gevolgd maar wat een schrik bij jou ook zeg... gelukkig gaat het beter met haar!!! hoop dat het nu alleen nog maar nog beter gaat
Groetjes, Karen
- MJ
- Zeer actief
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Jeetje Karen, ik lees het net pas, wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het nu weer beter met haar.
voor Lana, snel verder opknappen meis!
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat weer erg goed met Lana, gelukkig!Teckelgek schreef:Ik lees het veel te laat.
Hoe gaat het met Lana nu?
Beterschap.
Groetjes, Karen
-
Ari@ne

Jip
Digger