Moon schreef:cloris schreef:Carmen schreef:Och Cloris je arme oude ventje krijgt wel wat te lijden he...Gelukkig knapt hij weer op
Ja dat maakt me dan ook zo verdrietig... het is al zo'n rot gezicht.
Maar hij knapt langzamerhand weer op en ik betrapte mezelf erop dat ik al op een rijtje heb wat er moet gebeuren en wat ik moet doen als het weer gebeurd, daar ben ik persoonlijk best blij om want ik kan alleen maar proberen hem te helpen en hem te steunen tot het weer voorbij gaat.
Hij ligt heerlijk te slapen en zijn lekkere trek is terug, er voor opstaan doet hij niet als ik koekjes pak, dat moet ik echt brengen daar merk ik ook aan dat hij echt moe is.
Wat rot dat hij zolang na de aanval nog zo moe is, maar misschien dat zijn leeftijd ook meespeelt?
Ik zou graag willen weten wat je plannen zijn voor áls het nog een keer gebeurt. Ik zelf weet dat namelijk niet en voel me zo machteloos, dus tips zijn zeer welkom (hoewel het natuurlijk bij iedere hond anders gaat)!
Als je zin hebt om het op te schrijven en je hoofd er naar staat...
Nou het is eigenlijk niets meer als dat hier in het topic al staat,
Direct zorgen dat hij okej ligt en zichzelf niet kan bezeren, daarna zorgen voor natte doeken in het geval van oververhitting, temp.opnemen, lichten dimmen en radio of tv uit.
Zorgen voor water want dat wilde hij maandag ook graag, kleine slokjes maar hij dronk en als hij zo blijft hijgen eerst naar buiten "tillen" en kijken of hij wil plassen en poepen.
Duurt het allemaal te lang eer hij "bij" komt krijgt hij van mij die stesolid.
En verder constant maar licht masseren en tegen hem praten, laten weten dat ik er ben (ook al herkent hij me niet).
Verder heb ik het nummer van mijn d.a. in de foon staan dus mocht het allemaal niet okej gaan kan ik direct bellen.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever knownFangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...