Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slijmerige afscheiding
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Slijmerige afscheiding
Hoi allemaal,
Bij Levi heeft van de week nu twee keer een geel/groenige slijmerige sliert uit haar mutsje gehangen. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
Levi is een gecastreerde teef van zes jaar.
Bij Levi heeft van de week nu twee keer een geel/groenige slijmerige sliert uit haar mutsje gehangen. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
Levi is een gecastreerde teef van zes jaar.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
myriam1
- Actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik dacht ook aan een ontsteking, maar ik merk verder niets aan Levi. Het enige wat misschien iets anders is, is dat soms wat moeilijk lijkt te hebben om te gaan plassen. Daarom dacht ik aan een blaasontsteking, maar daar passen die draden niet bij, volgens mij?myriam1 schreef:De kleur en de substantie wijzen toch wel enigzins op een ontsteking.
Lekker he,altijd voor het weekend.Is ze er verder niet ziek van,niet koortsig enzo?Hangerig.Niet willen eten?Gedragsverandering?
Sterkte
Groetjes Myriam
Verder heeft ze geen koorts, is ze niet hangerig, heeft ze een goede eetlust en is haar gedrag ook niet anders.
Ik kijk het dit weekend even aan en anders ga ik maandag even langs de dierenarts met haar.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Vaginitis bij een gecastreerde teef?jip007 schreef:klink als vaginitis , misschien heeft bono lopen oefenen
Ik denk niet dat Bono heeft 'geoefend', want bitch Levi tolereert absoluut geen enkele reu in de buurt van haar mutsje.
Groetjes, Karen
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
ja waarom kan dat niet , kan nu alleen niet meer overslaan naar de baarmoeder.Scooby schreef:Vaginitis bij een gecastreerde teef?jip007 schreef:klink als vaginitis , misschien heeft bono lopen oefenen
Ik denk niet dat Bono heeft 'geoefend', want bitch Levi tolereert absoluut geen enkele reu in de buurt van haar mutsje.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
een jonge hond uit mn laatste nest begon vandeweek ook met groenige afscheiding en ze dachten ook aan vaginitis, maar de dag dat ze naar de DA wilde gaan waren alle slijmvliezen ook ontstoken (dus niet alleen de schede, maar ook de ogen, lippen in mindere mate)
ze zit nu aan de AB als dat niet helpt denk de DA aan iets van een schimmel of zo.....
alleen is dat dus wel een intacte (jonge, 4 mnd) teef, maar zou natuurlijk zo maar iets kunnen zijn wat lekker met de hitte goed heeft kunnen gedijen.....
verder kan ik je helaas ook niet helpen, succes er mee....en hoop dat t meevalt
ze zit nu aan de AB als dat niet helpt denk de DA aan iets van een schimmel of zo.....
alleen is dat dus wel een intacte (jonge, 4 mnd) teef, maar zou natuurlijk zo maar iets kunnen zijn wat lekker met de hitte goed heeft kunnen gedijen.....
verder kan ik je helaas ook niet helpen, succes er mee....en hoop dat t meevalt
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
waarom zou dat niet kunnen bij een gecastreerde teef?Scooby schreef:Vaginitis bij een gecastreerde teef?jip007 schreef:klink als vaginitis , misschien heeft bono lopen oefenen
Vaginitis is niets meer dan een ontsteking van de vulva, en die heeft de Da toch wel laten zitten bij de castratie
door welke bacterie de ontsteking onstaat. kan verschillen , en kan een eventueel uitstijkje uitwijzen.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik dacht dat dat voornamelijk voorkwam bij niet gecastreerde teven?jip007 schreef:ja waarom kan dat niet , kan nu alleen niet meer overslaan naar de baarmoeder.Scooby schreef:Vaginitis bij een gecastreerde teef?jip007 schreef:klink als vaginitis , misschien heeft bono lopen oefenen
Groetjes, Karen
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer: