Aangezien dit onderwerp voor mij erg belangrijk is heb ik maar even een nieuwe topic geopend.Rob* schreef:Haal daar nog maar de helft vanaf, Mariadistel heeft een inwerkingstijd nodig waarmee het vaak verergert als je het neemt dan neem je dus altijd de helft, ook als mens zijnde.Wil de hond schreef:
De hoeveelheid die een middelgrote hond (+/- 30 kg) krijgt is de helft van wat mensen innemen.
mariadistel word al heel lang gebruikt in de bodybuilding en powerliften als lever reiniger en daar heeft het ze werking ook al bewezen dus het is zeker aan te raden maar dan wel oppassen met de start, want voor je het weet verergert het, verlagen kan alsnog maar denk dat het in dit geval niet bevoordelijk is as het erger word.
Wil je hier wat meer over vertellen Rob?
Wat bedoel je met inwerkingstijd, wat is volgens jou de juiste manier om een behandeling met dit middel op te starten, waarom zeg je dat het beter is maar de helft te geven van de dosis die ik noem?
Bedoel je alleen in het begin starten op een lagere dosis of denk je dat het beter is om sowieso bij honden maar een kwart te geven van de menselijke dosis?
Wat kan verergeren als je de dosis geeft die ik noem?
Wat weet jij verder nog voor interessants te zeggen over dit middel?

.