Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
advies gevraagd - nu met foto
Moderator: moderatorteam
- Seahorse
- Actief
advies gevraagd - nu met foto
Eerder postte ik het bericht dat Billy plotseling mank liep. Gelukkig was dat na een paar dagen over. Toch blijft Billy aan zijn poot likken en op onderstaande foto is te zien waarom. Ik moet zeggen dat het er op de foto dramatischer uit ziet dan in het echt. Het lijkt ontstoken te zijn (rood en het stinkt). Mijn vermoeden is dat er iets tussen zijn tenen is gekomen en dat dat er nu uit aan het zweren is. Is dit iets voor de dierenarts of zal het vanzelf over gaan? Komende donderdag gaat hij een weekje naar een pension dus ik moet nu wel beslissen wat we gaan doen. Graag jullie advies.

Laatst gewijzigd door Seahorse op 07 aug 2006 23:34, 8 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Jolanda en Billy

Jolanda en Billy

- rianneke
- Zeer actief
Re: advies gevraagd
Seahorse schreef:Eerder postte ik het bericht dat Billy plotseling mank liep. Gelukkig was dat na een paar dagen over. Toch blijft Billy aan zijn poot likken en op onderstaande foto is te zien waarom. Ik moet zeggen dat het er op de foto dramatischer uit ziet dan in het echt. Het lijkt ontstoken te zijn (rood en het stinkt). Mijn vermoeden is dat er iets tussen zijn tenen is gekomen en dat dat er nu uit aan het zweren is. Is dit iets voor de dierenarts of zal het vanzelf over gaan? Komende donderdag gaat hij een weekje naar een pension dus ik moet nu wel beslissen wat we gaan doen. Graag jullie advies.
misschien is er een grasaartje ingekropen.. ik zou er toch even mee langs de DA gaan, een week in het pension met een ontstoken pootje lijkt me geen pretje.
Groetjes,
Rianne en Layka
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Seahorse
- Actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Seahorse
- Actief
- rianneke
- Zeer actief
Re: advies gevraagd
nu zie ik de foto en daar zou ik zeker mee naar de DA gaan
Groetjes,
Rianne en Layka
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
- Seahorse
- Actief
Vanmorgen zag het er alweer een stuk beter uit. Het was opengegaan en de roodheid was weg. Toch voor de zekerheid maar een afspraak bij de dierenarts gemaakt. Die vermoedde inderdaad een grasaartje en wilde kijken of dat er inmiddels uitgekomen is. De assistente erbij geroepen en met ons drieën geprobeerd Billy onder controle te krijgen. Dat lukte even maar niet lang genoeg om goed te kunnen kijken. De dierenarts wilde Billy een snuitje omdoen omdat hij een hap-beweging naar de assistente had gemaakt en ook dat liet hij niet toe. Ik heb er toen maar voor gekozen om niet verder door te zetten en de gok te nemen dat het aartje er vanzelf uitgekomen is. Wel heeft hij nu antibiotica gekregen en we gaan weer in de Biotex.
Groetjes,
Jolanda en Billy

Jolanda en Billy

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat ziet er toch niet lekker uit hoor.
Ik zou toch terug gaan naar de dokter hoor;als het inderdaad een grasaar is kan het laten zitten ervan lelijke gevolgen hebben voor je hond.
Maar ja,als je dierenarts al geen snuitje om kan krijgen
Ik zou toch terug gaan naar de dokter hoor;als het inderdaad een grasaar is kan het laten zitten ervan lelijke gevolgen hebben voor je hond.
Maar ja,als je dierenarts al geen snuitje om kan krijgen

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
misschien had je ook beter zelf het snuitje om kunnen doen , sterkte.Seahorse schreef:Vanmorgen zag het er alweer een stuk beter uit. Het was opengegaan en de roodheid was weg. Toch voor de zekerheid maar een afspraak bij de dierenarts gemaakt. Die vermoedde inderdaad een grasaartje en wilde kijken of dat er inmiddels uitgekomen is. De assistente erbij geroepen en met ons drieën geprobeerd Billy onder controle te krijgen. Dat lukte even maar niet lang genoeg om goed te kunnen kijken. De dierenarts wilde Billy een snuitje omdoen omdat hij een hap-beweging naar de assistente had gemaakt en ook dat liet hij niet toe. Ik heb er toen maar voor gekozen om niet verder door te zetten en de gok te nemen dat het aartje er vanzelf uitgekomen is. Wel heeft hij nu antibiotica gekregen en we gaan weer in de Biotex.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
dat dacht ik ookjip007 schreef:misschien had je ook beter zelf het snuitje om kunnen doen , sterkte.Seahorse schreef:Vanmorgen zag het er alweer een stuk beter uit. Het was opengegaan en de roodheid was weg. Toch voor de zekerheid maar een afspraak bij de dierenarts gemaakt. Die vermoedde inderdaad een grasaartje en wilde kijken of dat er inmiddels uitgekomen is. De assistente erbij geroepen en met ons drieën geprobeerd Billy onder controle te krijgen. Dat lukte even maar niet lang genoeg om goed te kunnen kijken. De dierenarts wilde Billy een snuitje omdoen omdat hij een hap-beweging naar de assistente had gemaakt en ook dat liet hij niet toe. Ik heb er toen maar voor gekozen om niet verder door te zetten en de gok te nemen dat het aartje er vanzelf uitgekomen is. Wel heeft hij nu antibiotica gekregen en we gaan weer in de Biotex.
- Seahorse
- Actief
-
Meeko
- Zeer actief
Eigenlijk weet ik dat ook wel maar in de drukte heb ik daar niet aan gedacht.[/quote]Seahorse schreef:dat dacht ik ookdiana25 schreef:[misschien had je ook beter zelf het snuitje om kunnen doen , sterkte.
Als het daar dan zo moeilijk is doe je hem morgen alvast om voordat je naar de dierenarts gaat. Ik vind het er ook niet echt geweldig uit zien en was al lang en breed bij de dierenarts geweest.
Dusja... ik zou toch even gaan, zeker als hij volgende week een week in het pension zit, ik zou hem daar wetende zo'n ontsteking te hebben niet kunnen laten zitten voor een week met de vraag hoe die er aan toe is als ik terugkom :N: .
Ik zou geen oog dichtdoen.