Pootjes aan grondige inspectie onderworpen, maar ik zie niets raars.
Als ze loopt schudt ze heel erg met haar koppie op en neer, alsof ze ja knikt
Ze trekt niet echt met een pootje, wat nu? Aankijken of kan dit iets zijn wat vanuit de nek/rug komt?
Moderator: moderatorteam
Is er dan een algemeen bekende reden waarom ze dat doen? Is het dan iets aan de schouders/rug/nek of poten? (benen bij een paard)fenneke schreef:dat ja schudden is bekent dat zie je ook bij kreupele paarden
sterkte vanmiddag
Nou, gelukkig dat je toch even naar de da bent geweest. Heeft hij ook wel goed in het oor gekeken? Niet dat daar ook nog zo'n kreng zitpooh schreef:Nou net terug van de Da..na een half uur zoeken bleek dat er een grasaartje in een kussentje zat. Ameno was zo kalm en onder de indruk dat de DA met behulp van een pincet de grasaar zo uit het kussentje kon trekken, gelukkig stak er nog een stukje uit.
Zo stom dat ik het zelf niet gezien heb, maar goed. Het leed is geleden en met een dag of 2 moet mijn meisje weer normaal kunnen lopen/rennen en ravotten.

Ik heb je topic nog een keer doorgelezen en ik zag mijn geest al kruipen.Moon schreef:Hebben jij en je hond even gelukIk zit al maanden met een manke hond, toen ik je topic zag durfde ik niet te reageren :N: (alsof mank lopen altijd zo langdurig moet zijn als bij mijn hond
).
Nogmaals; heerlijk dat het om zoiets eenvoudigs ging en dat hij er direct uit gehaald kon worden!
Gr. Marijke